دادگاه عالی محل اقامت عنوان هفتم را برای کارکنان پست مسیحی که یکشنبه ها کار نمی کنند در نظر می گیرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دیوان عالی تطبیق ،وان هفتم را در نظر می گیرد…

دیوان عالی آمریکا

دادگاه عالی محل اقامت ،وان هفتم را برای کارکنان پست مسیحی که یکشنبه ها کار نمی کنند در نظر می گیرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

دادگاه عالی ایالات متحده روز جمعه با تصمیم گیری در مورد پرونده یک کارگر پستی مسیحی که پس از تنبیه به دلیل امتناع از کار در روزهای یکشنبه به دلایل مذهبی، کار خود را ، کرد، موافقت کرد.

دادگاه عالی با تصمیم گیری در مورد دو موضوع در پرونده های تبعیض مذهبی که تحت ،وان هفتم قانون حقوق مدنی قرار دارند، موافقت کرد. اولین مورد این است که آیا آزمون مورد استفاده برای تعیین اینکه چه زم، یک کارفرما می تواند از اقامتگاه مذهبی امتناع کند تغییر کند یا خیر. دوم این است که آیا یک کارفرما می‌تواند با نشان دادن اینکه محل اقامت درخواستی به جای ،ب‌وکار، بار همکاران را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد یا خیر.

این واشنگتن پست، قانون 360، و وبلاگ SCOTUS از جمله انتشاراتی هستند که کمک هزینه گواهی را پوشش می دهند.

دادخواست گواهی اینجاست و صفحه مورد بلاگ SCOTUS اینجاست.

،وان هفتم می گوید کارفرمایان نمی توانند علیه یک کارمند یا کارمند احتمالی به دلیل مذهب تبعیض قائل شوند – مگر اینکه کارفرما نشان دهد که نمی تواند به طور منطقی به انجام مراسم مذهبی یا اعمال مذهبی آن شخص “بدون سختی بی مورد در انجام کار کارفرما” بپردازد.

آزمون مورد استفاده در پرونده های اقامتگاه مذهبی ،وان هفتم در تصمیم دادگاه عالی سال 1977 ایجاد شد شرکت هواپیمایی ترانس ورلد در مقابل هاردیسون. بر اساس آن تصمیم، در صورتی که محل اقامت «بیش از هزینه حداقلی» را تحمیل کند، کارفرما با «مشکل ناروا» مواجه می‌شود.

وکلای کارگر پست جرالد ای. گروف استدلال می‌کنند که این آزمون عملاً هر بار که یک محل اقامت هر گونه باری را بر دوش کارفرما تحمیل می‌کند، برای کارفرمایان حکم صادر می‌کند.

گروف یک همکار حمل‌ونقل روستایی است، یک شغل غیر حرفه‌ای که طبق درخواست گواهی، برای کارکنان پست پستی که شغلی ندارند، پوشش می‌دهد. مشکلات او پس از آن شروع شد که اداره پست کواریویل، پنسیلو،ا، جایی که او در آن کار می کرد، بر اساس قراردادی با Amazon.com، شروع به تحویل بسته ها در روزهای یکشنبه کرد.

در ابتدا، مدیر پست می‌توانست گروف را تطبیق دهد، اما زم، که توافقنامه اتحادیه روش‌های زمان‌بندی مورد استفاده را مشخص کرد، این وضعیت تغییر کرد. گروف به اداره پست هولت وود، پنسیلو،ا، که هنوز برای Amazon.com تحویل داده نشده بود، منتقل شد. با این حال، در سال 2017، Holtwood، پنسیلو،ا، تحویل را در روزهای یکشنبه آغاز کرد.

رئیس پست هولت‌وود، پنسیلو،ا، به دنبال داوطلب، بود که روزهای یکشنبه برای گراف پر کنند، اما این رویکرد همیشه جواب نمی‌داد. گاهی اوقات مدیر پست جای گروف را پر می کرد. کارگران دیگر نیز مجبور بودند جای گروف را پر کنند و شیفت های بیشتری کار کنند. او تحت انضباط مترقی قرار گرفت. او در ژانویه 2019 استعفا داد که با فسخ قرارداد مواجه شد.

موسسه اول لیبرتی – یک گروه حقوقی مذهبی – نماینده کارمند پست به همراه بیکر بوتس است. شورای ،تی کلیسا، یک سازمان سیاست عمومی؛ و مرکز حقوقی استقلال، با توجه به یک بی،ه مطبوعاتی.

قضیه این است گراف در مقابل دی جوی.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/supreme-court-considers-،le-vii-accommodation-for-christian-postal-worker-w،-wouldnt-work-on-sundays/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds