سال نو، مشکلات قدیمی: انتخاب هیئت داوران برای انگشتان توییتر 2018 ایلان ماسک آغاز شد


ایلان ماسک مراسم Met Gala 2022 با جشن

(ع، از دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue)

دو کلمه: ردپای دیجیتال. ایلان ماسک ممکن است اکنون با او آشنا باشد، چه با تمایل اخیر او به حذف توییت هایی که می تواند خوراکی برای یک دادخواست استخدامی باشد، اما ایلان 2018 مردی کاملا متفاوت بود. داستان هایی در مورد اینکه چگونه این شخص از نظر اقتصادی طرفداران را در مورد شماره های میم گمراه کرده است، گفته می شود. بعضی چیزها تغییر نمی کنند – او تغییر می کند واقعا متعهد به بیت:

در آن روز، پخش او برای سهامداران تسلا بسیار بیشتر متمایل شد ؟؟؟ –> سود. سهامداران با انتقام گرفتن و به دنبال جیب او برگشته اند. از رویترز:

انتخاب هیئت منصفه روز سه شنبه در پرونده ای که توسط شرکت تسلا مطرح شده بود آغاز شد (TSLA.O) سهامدار، که ادعا می کنند اظهارات ایلان ماسک در سال 2018 مبنی بر اینکه بودجه برای خصوصی ، خودروساز برقی “تامین” شده است، تقلب بوده است.

شکایت در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو به دنبال خسارت است برای سهامدار، که سهام تسلا را در روزهای پس از توییت های ماسک در 7 آگوست 2018 ،ید یا فروختند. سهام این شرکت پس از 17 آگوست 2018، زم، که نیویورک تایمز گزارش داد که بودجه برای take-private تامین می شود، افزایش یافت و دوباره سقوط کرد. پیشنهاد “به دور از اطمینان” بود.

سرمایه گذاران در آگوست 2018، اندکی پس از اینکه ماسک در توییتر پست کرد مبنی بر اینکه در نظر دارد تسلا را با قیمت 420 دلار به ازای هر سهم خصوصی کند، شکایت ،د. او گفت: “تامین مالی تامین شد.”

او در توییت دیگری در همان روز نوشت: «حمایت سرمایه‌گذار تأیید شد» و افزود: «تنها دلیل قطعی نبودن این موضوع این است که مشروط به رأی سهامداران است».

اکنون، من ،ی نیستم که یک شخصیت عمومی را شرور یا هر چیز دیگری خطاب کنم، اما می‌د،د که وقتی (به ظاهر) فراتر از آن چیزی که حتی اخلاق جوکر اجازه می‌دهد، رفته باشید، اوضاع بد است:

به نظر می رسد این نبرد سختی برای ماسک باشد. و به این ترتیب، منظور من این نیست که او آنقدر از وکیل مستأصل است که وکیلی را استخدام کند که چیزی جز تحقیر او ندارد. در یک موضوع قبلی، یک قاضی حکم داد که محتوای توییت ماسک نادرست و بی پروا است – این محاکمه صرفاً به دنبال این است که مشخص کند آیا سرمایه گذاران به دروغ او اهمیت می دهند یا خیر، آیا او می دانست که فیبینگ او تأثیرات سرریزی خواهد داشت و ،انه ماسک چقدر ضربه خواهد خورد. توسط خسارت

با توسعه آزمایشی، شما را در جریان مسیر آن قرار خواهیم داد. نکته قابل توجه این است که آقای ماسک ممکن است در دفاع از خود موضع بگیرد. این اولین بار نخواهد بود.

می‌توانم بگویم که برای او آرزوی سلامتی دارم، اما متعهد هستم که حقیقت را بگویم. موفق باشی بوزو

انتخاب هیئت منصفه در پرونده سهامداران تسلا بر سر توییت های ماسک در سال 2018 آغاز شد [Reuters]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/new-year-old-problems-jury-selection-s،s-for-elon-musks-2018-twitter-fingers/