خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


سال نو مبارک! زمان انتشار اولین اخبار سال 2023 است، اما من با یک مورد شروع می کنم که به سال 2022 بازمی گردد. به گزارش آسوشیتدپرس اینجا عدنان سید که امسال از زندان مریلند آزاد شد، پس از اینکه پرونده‌اش در پاد،ت جنایی واقعی «سریال» مورد توجه قرار گرفت، توسط دانشگاه جورج تاون به‌،وان همکار برنامه‌ای برای ابتکار عمل زندان‌ها و عدالت این دانشگاه استخدام شده است.» ظاهراً او از ک،ی حمایت می‌کند که در آن «دانش‌آموزان محکومیت‌های نادرست دهه‌ها را دوباره بررسی می‌کنند، مستندهای کوتاهی درباره پرونده‌ها می‌سازند و برای کمک به بازگرداندن افراد بی‌گناه از زندان به خانه تلاش می‌کنند». من حدس می زنم او ممکن است چیزی در مورد آن بداند. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

کلانتر دوباره استعفا داد WRAL گزارش می دهد جودی گرین، کلانتر شهرستان کلمبوس استعفا داده است. از نو. خوانندگان ممکن است به یاد داشته باشند که کلانتر گرین سال گذشته پس از آنکه دادستان منطقه جان دیوید دادخواستی را برای برکناری او ارائه کرد، استعفا داد، تا حدی بر اساس ضبطی که در آن کلانتر از “حرامزاده های سیاه” شکایت کرد و تهدید کرد که هر سیاه پوست را در دفتر خود ا،اج خواهد کرد. با این وجود، کلانتر گرین در انتخابات نوامبر گذشته باقی ماند و توسط مردم شهرستان کلمبوس انتخاب شد. بلافاصله پس از ادای سوگند، دادستان منطقه دیوید دادخواست جدیدی برای برکناری او و منع دائمی او از تصدی این سمت ارائه کرد. در جلسه استماع برنامه ریزی شده در مورد این دادخواست، کلانتر گرین استعفا داد و درخواست حذف را مطرح کرد، اما نه درخواست منع او از تصدی این دفتر در آینده – درخواستی که بعداً در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که تحقیقات جنایی در مورد رفتار کلانتر در جریان است.

حکم مغز متفکر “ورسیتی بلوز” صادر شد. رسوایی پذیرش در کالج را به خاطر دارید که در آن والدین ثروتمند مبالغ هنگفتی را پرداخت ،د تا فرزندان خود را به ،وان ورزشکار در کالج های برتر پذیرفته شوند در حالی که در واقع نمی توانستند شنا کنند، قایقر، کنند یا تنیس بازی کنند؟ سی ان ان گزارش می دهد اینجا ویلیام ریک سینگر، مغز متفکر کلاهبرداری گسترده پذیرش کالج که به درستی به ،وان عملیات Varsity Blues شناخته می شود، چهارشنبه به 3.5 سال زندان فدرال محکوم شد که طول، ترین حکم در پرونده ای است که سیستم آموزش عالی آمریکا را متز،ل کرده است. سینگر که به زورگیری و پولشویی اعتراف کرده بود، همچنین به ضبط 10 میلیون دلار محکوم شد. از آنجایی که پرونده در دادگاه فدرال بود، میزان و ارزش “همکاری” سینگر یک موضوع مهم در صدور حکم بود. به نظر می رسد که سابقه در آن نقطه درهم آمیخته شده است، و ،ت همکاری او را “تاریخی” و “بسیار قابل توجه”، از جمله “ثبت داوطلبانه” توصیف کرده است.[ing] تماس تلفنی با مشتریان و همکاران و [wearing] یک سیم شخصاً با چند نفر.» در همان زمان، او «نه تنها با دادن خبر به حداقل شش نفر از مشتریان خود مانع از تحقیقات شد. . . اما همچنین به روش‌های دیگر، از جمله با حذف پیام‌های متنی و استفاده از تلفن همراه غیرمجاز، از دستورالعمل‌های ،ت پیروی نکرد.

بار باز چه زم، از خط عبور می کند؟ این نیویورک تایمز این مقاله جالب را در این هفته منتشر کرد. این داستان با داستان مردی شروع می شود که در یک فروشگاه مواد غذایی آتلانتا با زره پوش و شش اسلحه گرم شامل چهار اسلحه، یک تفنگ و یک تفنگ ساچمه ای دستگیر شده است. این مرد ابتدا به چندین جنایت متهم شد. این افراد ا،اج شدند و او اکنون با اتهامات جنحه‌آمیز «رفتار بی‌ملاحظه» مواجه است. این مقاله خاطرنشان می کند که حمل باز معمولاً در جورجیا مانند کارولینای شمالی قانونی است و از وکیل این مرد نقل می کند که می پرسد «رفتار بی پروا چیست؟ . . . حمل سلاح؟ در ایالتی که نیازی به مجوز نیست؟ . . . منظورم این است که به من کمک کن تا بفهمم.» این مقاله سوالات چالش برانگیزی را در مورد خط ت،یم بین حمل و نقل قانونی و رفتار مجرمانه مطرح می کند – موضوعی که در این پست قبلی به طور خلاصه به آن پرداختم.

اقدامات FDA در پیشگیری از بارداری و سقط دارویی همکارم جیل مور اخیراً نوشته است این پست وبلاگ با اشاره به اینکه در ماه دسامبر، FDA “بر،ب گذاری و ا،امات اطلاعاتی جدید بیمار را برای داروهای ضد بارداری اضطراری بدون نسخه (که به ،وان “قرص های صبح بعد از ظهر” نیز شناخته می شود) منتشر کرد تا روشن کند که این داروها نمی توانند حاملگی ثابت شده را مختل کنند و بنابراین از آنها متمایز هستند. سقط دارویی.» وضعیت قرص صبح بعد از ابطال دیوان عالی موضوعی کلیدی بوده است رو در مقابل وید سال گذشته، و من کمی در مورد آن در این پست قبلی نوشتم. اقدامات اخیر FDA و تجزیه و تحلیل جیل در مورد آن، اطلاعات به روز و دقیق تری را در اختیار خوانندگان علاقه مند قرار می دهد.

کتاب های ممنوعه در زندان پروژه مارشال به دنبال تعیین این بود که کدام کتاب در سیستم های مختلف زندان های ایالتی ممنوع است. نتیجه این است این مقاله و پایگاه داده. بر اساس این مقاله، حدود نیمی از ایالت ها برخی از کتاب ها را در زندان ممنوع می کنند، از جمله کارولینای شمالی. چه چیزی ممنوع است؟ خوب، اولین کتاب در لیست کارولینای شمالی است $weet Jone$ داستان زندگی Trill Pimp Cو به نظر می‌رسد بیشتر کتاب‌ها دارای گرایش ، یا بخشی از ژانر «گانگستا» هستند. اما در کل 600 کتاب وجود دارد، از جمله دیوید بالداچی، چند کتاب جیمز پترسون، سلامت مردان کتاب در مورد تمرینات وزن بدن، چند کتاب در مورد خالکوبی، کتاب راهنمای بقا در بدترین سناریو، و پرفروش ترین کتاب در مورد روابط نژادی چرا همه بچه های سیاه پوست در کافه تریا کنار هم نشسته اند؟

سمت هیئت علمی در دانشکده ،تی. آیا می خواهید در چپل هیل زیبا کار کنید؟ ما یک فرصت شغلی برای یک عضو هیئت علمی داریم تا در قانون کیفری و وسایل نقلیه موتوری کار کند، از جمله همکاری نزدیک با قضات. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت آگهی استخدام. این موقعیت تا زمان پر شدن باز است، اما ما مشتاق هستیم آن را پر کنیم – بنابراین اگر علاقه مند هستید، لطفا درخواست دهید!


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-641/