2023 فرصت های اصلاحی را برای دادستان ها در سراسر کشور ارائه می کند


بارها و بارها، کارشناسان و نیروهای سرسخت جنایت، نابودی جنبش دادست، اصلاح‌طلب را پیش‌بینی کرده‌اند. اما سال 2022 ثابت کرد که این در واقع یک جنبش است، نه یک لحظه، و این مقامات منتخب آماده هستند تا در سال 2023 در اصلاحات عدالت رهبری کنند.

ما شاهد انتخاب مجدد دادستان های محلی نوآوری در سال گذشته در مناطق روستایی و شهرهای بزرگ بودیم دا، و ایندیاناپولیس به برلینگتون، ورمونتتی و شهرستان جفرسون، آلاباما، که همگی در جوامعی که به آنها خدمت می کنند تغییرات دگرگون کننده ای ایجاد کرده اند و توسط طیف های مختلفی از رای دهندگ، که دیدگاه های الهام بخش عدالت را پذیرفته اند، حمایت شده اند.

انتخابات میان‌دوره‌ای نیز طبقه جدیدی را در بر گرفت پیشگامانه DA در سراسر حوزه های قضایی روستایی، حومه و شهری، از جمله مری موریارتی در مینیاپولیس، کیمبرلی گراهام در شهرستان پولک، آیووا و استیو ما،وی در شهرستان شلبی، تنسی.

پیروزی‌های آنها نشان داد که جوامع از رویکردهای ش،ت خورده در برابر جنایت خسته شده‌اند و رهبر، را می‌خواهند که متعهد به تغییرات واقعی سیستمی باشند.

با رشد این جنبش دادست، اصلاح‌طلب، واکنش‌های منفی نیز برای تغییر ایجاد شده است. سال 2022 شاهد تلاش‌های خطرناک و غیردموکراتیک برای تضعیف این رهبران منتخب بود.

در پنسیلو،ا، قانونگذاران ایالتی شرم آور هستند به دنبال حذف ،ی کراسنر دو بار دادستان منطقه فیلادلفیا را از سمت خود انتخاب کرد، بدون توجه به خواست رأی دهندگان و پیش رفتن کراسنر ساخته شده است اصلاح سیستم قضایی ،اب شهر

در ماه اوت، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس اندرو وارن را حذف کرد به ،وان دادستان ارشد شهرستان هی،بورو، صرفاً به دلیل شفافیت با رای دهندگان در مورد نحوه برنامه ریزی او برای اولویت بندی منابع عمومی کمیاب.

سایر مجالس مقننه و قضات ایالتی به دنبال این بوده اند نقض ، صلاحدید دادست، که به خوبی حل شده است – زم، که دادستان های سرسخت در رأس امور قرار دارند، قدرت تا حد زیادی مورد تردید قرار نمی گیرد.

در مواجهه با این حملات فزاینده، مبارزه برای اصلاحات عدالت کیفری هوشمند، مؤثر و انس، باید مانند همیشه در سال 2023 به فوریت ادامه یابد – و دادستان‌ها فرصت منحصر به فردی برای رهبری این اتهام دارند.

نیروهای مخالف اصلاحات اساساً از درک یا تصدیق این موضوع که اصلاحات ما را ایمن تر می کند، ناتوان هستند، نه مجازات بیشتر.

در زمان افزایش خشونت با اسلحه در بسیاری از نقاط کشور، اصلاحات برای آزاد ، ظرفیت محدود پلیس و دادست، که باید بر جدی ترین جنایات متمرکز شود، ضروری است، به ویژه در زم، که میزان ترخیص قتل در سطح بالایی است. پایین ترین زمان.

ملت ما در تنگنای بحران‌های اوردوز و سلامت روان است که با پلیس و زند، شدن بیشتر قابل درمان نیست، اما بهتر است با سیاست‌های دلسوزانه مبتنی بر سلامت عمومی مق، شود.

دادستان ها هر روز در خط مقدم این مسائل هستند و باید از استراتژی های موثری مانند ایجاد حمایت کنند مدل های پاسخ دهنده جایگزین، امتناع از اجرای draconian قو،ن قتل ناشی از مواد مخدر و حذف استفاده از زندان به ،وان پاسخی به افرادی که نیاز به کمک دارند و هیچ گونه تهدیدی برای امنیت عمومی ایجاد نمی کنند.

با حذف اجرای قانون به‌،وان پاسخ پیش‌فرض به هر بحران و منحرف ، افرادی که مصرف مواد و چالش‌های سلامت روان را تجربه می‌کنند، پلیس می‌تواند وقت خود را صرف مهم‌ترین چیز کند: بررسی و حل جرایم جدی.

در میان کاهش اعتماد به نفس در ادارات پلیس، سرمایه گذاری منابع بیشتر بر روی مسائل اساسی امنیت عمومی می تواند به ایجاد اعتماد در سیستم قانونی کمک کند، همانطور که می توان پلیس را در قبال تخلفات مسئول دانست.

پس از ده‌ها سال اعطای مجوز از سوی دادستان‌ها به پلیس، برخی از اعضای منتخب پلیس شروع به استفاده از قدرت دفاتر خود برای تحقیق در مورد تخلفات و رفتارهای نادرست کرده‌اند. به دنبال پاسخگویی کیفری برای افسر، که قانون را نقض می کنند.

دادستان هایی مانند دادستان منطقه بروکلین اریک گونزالس و دادستان ایالت ایلینوی شهرستان کوک کیم فا، همچنین راه را در اصلاح صدها محکومیت گذشته مرتبط با افسران رسوایی پلیس، حصول اطمینان از اینکه رفتار نادرست آنها مردم را در دام عواقب جانبی یک محکومیت جنایی گرفتار نمی کند، رهبری کرده اند.

دادستان های اصلاحات در حال تصحیح تخلفات قضایی گذشته به طور گسترده تر هستند و تضمین می کنند که بودجه محدود مالیات دهندگان برای زند، ، ،، که هیچ تهدیدی برای امنیت عمومی ندارند هزینه نمی شود.

در میشیگان، تعقیب وکلا الی ساویت و کارن مک دونالد واحدهای بررسی محکومیت را تأسیس ،د که هر کدام اولین تبرئه خود را در سال 2022 مشاهده ،د، در حالی که در پورتلند، اورگان، دادستان منطقه مایک اشمیت نظارت کرد اولین پرونده های شکایت او

اصلاح طلبان تازه انتخاب شده از آنها پیروی می کنند. در ممفیس، DA استیو مو،وی، که در ماه اوت، به تازگی سمت را بر عهده گرفت اعلام کرد یک واحد بازبینی عدالت برای بررسی محکومیت های نادرست و احکام شدید.

قبلاً دفتر او کمک کرده است رنجش و رهایی مردی که 25 سال از محکومیت بیش از حد 162 ساله خود را برای جرایم غیرخشونت آمیز گذرانده بود. این رهبران می‌دانند که ما نمی‌تو،م به طور کامل به مشکل حبس‌های جمعی خود رسیدگی کنیم، بدون اینکه افرادی را که در حال گذراندن احکام سنگین هستند و هیچ خطری برای جامعه ندارند، آزاد کنیم.

همانطور که برای آزادی ایمن افراد بیشتری از زندان تلاش می کنیم، همچنین باید مطمئن شویم که با جرم انگاری رفتاری که هیچ تاثیری بر امنیت عمومی ندارد، ردپای سیستم را گسترش نمی دهیم.

یکی از لحظات تعیین کننده سال 2022، ویرانگر دیوان عالی بود دابز تصمیمی که دسترسی میلیون‌ها نفر به سقط جنین را به خطر انداخته و به بسیاری از ایالت‌ها اجازه می‌دهد تصمیمات مراقبت‌های بهداشتی را جرم انگاری کنند.

دادستان های اصلاح طلب در خط مقدم جبهه بودند – و باید همچنان باشند ایستادن برای عدالت باروری و اطمینان از اینکه هیچ ، به دلیل انتخاب های شدید شخصی مجازات نمی شود.

در حالی که آنها به انجام وظایف مهم رسیدگی به نابرابری های دهه ها و اصلاح آسیب های گذشته ادامه می دهند، دادستان ها باید جعبه سیاه دفاتر خود را باز کنند و موفقیت را فراتر از تعداد محکومیت ها دوباره تعریف کنند.

DAهای اصلاحات بیشتر از طریق ابزارهایی مانند شفافیت برای جوامعی که به آنها خدمت می کنند، ارائه می دهند داشبوردهای داده، که هستند برای رسیدگی به نابرابری های نژادی بسیار مهم است و تقویت اعتماد به سیستم.

این تغییرات فقط نوک کوه یخ و روش هایی را نشان می دهد که دادستان های اصلاح طلب در خط مقدم ایجاد تغییرات دیرینه در سیستم حقوقی کیفری بوده و خواهند بود، و کارهای بسیار بیشتری در سال 2023 باید انجام شود. فراتر از آن برای ایجاد یک سیستم قضایی که مطابق با نام خود باشد.

میریام کرینسکی

ما مشتاقانه منتظر ادامه حمایت از رهبران الهام بخش اصلاح طلب هستیم که در حال ایجاد یک سیستم عادلانه تر و عادلانه تر برای همه هستند و رهبران جامعه و سیاست گذاران را تشویق می کنیم که به صدایی که از سیاست های ش،ت خورده گذشته دفاع می کنند نگاه کنند و در عوض به آن بپیوندند. این تلاش تحول آفرین

میریام آرونی کرینسکی مدیر اجرایی دادرسی عادلانه و عادلانه، دادستان سابق فدرال و نویسنده تغییر از درون: تجسم مجدد دادستان قرن 21.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/06/2023-presents-reform-opportunities-for-prosecutors-across-the-nation/