به نظر می‌رسد اکثریت دیوان عالی آمریکا برای طراحان وب که وب‌سایت‌هایی برای عروسی همجنس‌گرایان ایجاد نمی‌کنند، تصمیم بگیرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. به نظر می‌رسد ا،ریت دیوان عالی کشور آماده تصمیم گیری هستند…

دیوان عالی آمریکا

به نظر می‌رسد ا،ریت دیوان عالی آمریکا برای طراحان وب که وب‌سایت‌هایی برای عروسی همجنس‌گرایان ایجاد نمی‌کنند، تصمیم بگیرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

ا،ریت محافظه کار دیوان عالی ایالات متحده روز دوشنبه از یک طراح وب حمایت ،د که به دلیل مخالفت های مذهبی از ایجاد وب سایت های سفارشی برای عروسی های همجنس گرا خودداری می کند.

دیوان عالی در مورد لوری اسمیت، طراح گرافیک ک،ادو، استدلال شفاهی را شنید که استدلال می‌کند که مجبور شدن به ایجاد صفحات وب برای چنین عروسی‌ها، حق آزادی بیان او در اصلاحیه اول قانون اساسی را نقض می‌کند.

ایالت ک،ادو استدلال می کند که اسمیت باید از قانون ضد تبعیض ک،ادو پیروی کند، که می گوید مشاغلی که محصولات یا خدماتی را به مردم ارائه می دهند نمی توانند بر اساس نژاد، مذهب، گرایش ، یا سایر ویژگی های محافظت شده تبعیض قائل شوند.

بر اساس نیویورک تایمز، چندین قاضی محافظه کار “به نظر می رسد که در جستجوی اصول محدود کننده هستند تا انواع قو،ن ضد تبعیض را زیر پا نگذارند.”

قضات «تفاوت بین ،ب‌وکارهایی که به بیان بیان می‌پردازند و مشاغلی که صرفاً کالا می‌فروشند، تفاوت بین پیام مشتری و طراح، تفاوت بین تبعیض علیه زوج‌های همجنس‌گرا و ایجاد پیام‌های اجباری در حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان را بررسی ،د، و تفاوت بین تبعیض بر اساس نژاد و تبعیض مبتنی بر گرایش ،،” مقاله نیویورک تایمز گزارش می دهد.

اما، این مقاله می‌گوید، نتیجه نهایی این بود که دادگاه عالی اسمیت را م،م نمی‌کند که وب‌سایت‌های سفارشی برای عروسی‌های همجنس‌گرا ایجاد کند. انتشارات دیگری که این نتیجه گیری را انجام می دهند عبارتند از واشنگتن پست و رویترز.

به گزارش واشنگتن پست، یکی از موقعیت های فرضی مطرح شده توسط قضات مربوط به بابانوئل های مرکز ،ید است که ممکن است بخواهند علیه برخی از کودکان تبعیض قائل شوند. قاضی کتانجی براون ،ون اولین بار این موضوع را در مورد بابانوئل مطرح کرد که ممکن است بخواهد کودکان سیاه پوست را در ع، ها حذف کند تا فضای فیلم را بازسازی کند. این یک زندگی شگفت انگیز است.

قاضی ساموئل آلیتو با سوالی در مورد یک بابانوئل سیاه پاسخ داد که ممکن است بخواهد ع، کودکی را که لباس کوکلا، کلان پوشیده است، رد کند.

به گزارش رویترز، قاضی امی ، بارت گفت که قوی ترین استدلال برای اسمیت مربوط به مخالفت او با ارائه یک وب سایت منحصر به فرد و سفارشی برای زوج های همجنس است. او این سوال را مطرح کرد که اگر اسمیت از ارائه یک وب‌سایت «plug-and-play» برای زوج‌های همجنس خودداری کند که برای زوج‌های دگرجنس‌گرا نیز در دسترس باشد، برنده پرونده خواهد شد یا خیر.

قضیه این است 303 Creative v. النیس.

به دنبال تصمیم دیوان عالی سال 2018، شاهکار کیک شاپ در برابر کمیسیون حقوق مدنی ک،ادو، که برای نانوایی که از پختن کیک برای عروسی همجنس خودداری کرد حکم کرد. این حکم محدود بود زیرا بر اساس خصومت کمیسیون حقوق مدنی ک،ادو با اعتراضات مذهبی نانوا بود.

اسمیت و نانوای ک،ادو توسط اتحاد دفاع از آزادی، یک گروه مسیحی محافظه کار نماینده بودند.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “Chemerinsky: هفته مهم بحث در دادگاه عالی”

ABAJournal.com: ABA می گوید: “SCOTUS باید در مورد اعتراض به ازدواج همجنسگرایان از سابقه طول، مدت حمایت کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/supreme-court-majority-seems-ready-to-rule-for-web-designer-w،-wont-make-websites-for-gay-weddings/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds