کاگان می‌گوید: آزمون محافظتی بیشتر شرکت حقوقی برای امتیاز وکیل-موکل «یک درخواست بزرگ است»


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. آزمون حمایتی بیشتر موسسه حقوقی برای وکیل – موکل…

دیوان عالی آمریکا

کاگان می‌گوید: «آزمون محافظتی‌تر شرکت حقوقی برای امتیاز وکیل-موکل، یک درخواست بزرگ است».

نوشته دبرا کاسنس وایس

دادگاه SCOTUS Roberts ژوئن 2022

دیوان عالی ایالات متحده از 30 ژوئن 2022 تا کنون تشکیل شده است. ع، توسط فرد شیلینگ از طریق وب سایت دیوان عالی کشور.

النا کاگان، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، روز دوشنبه به وکیلی که نماینده یک شرکت حقوقی مالیاتی بود، گفت که آزمایش گسترده پیشنهادی او برای حفاظت از اسناد تحت امتیاز وکیل-موکل، با توجه به پوشش استدلال های شفاهی، «یک درخواست بزرگ است».

موضوع در در Re Grand Jury دادگاه‌ها باید برای محافظت از اسناد «دو منظوره» که حاوی توصیه‌های حقوقی و غیرقانونی هستند، آزمایشی را اعمال کنند. یک شرکت حقوقی ناشناس متخصص در قو،ن مالیاتی بین‌المللی در حال مبارزه با افشای اسناد دو منظوره‌ای است که ،ت در تحقیقات از یک مشتری به دنبال آن است.

مشتری ناشناس یکی از حامیان اولیه بیت کوین بود که به دنبال خدمات تهیه مالیات و مشاوره حقوقی در مورد عواقب مهاجرت بود.

این نیویورک تایمز، قانون بلومبرگ، قانون و جرم و جنایت و Law.com پوششی از استدلال ها داشت.

د،ل بی. لوین، وکیلی که این شرکت را نمایندگی می‌کند، استدلال کرد که اگر دریافت مشاوره حقوقی یکی از «اه، مهم» ارتباط باشد، دادگاه‌ها باید از آزمون «هدف مهم» استفاده کنند که از اسناد تحت امتیاز وکیل-موکل محافظت می‌کند. این آزمون در سال 2014 توسط قاضی وقت برت کاوانا در دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا پیش از اینکه قاضی دادگاه عالی شود، پذیرفته شد.

کاگان این سوال را مطرح کرد که آیا آزمون با هدف مهم باید جایگزین آزمون قبلی مورد استفاده در چنین مواردی شود.

کاگان به لوین گفت: «ما برای مدت طول، از امتیاز وکیل-موکل برخوردار بودیم، و تا سال 2014، هیچ‌، پیشنهاد نکرده بود که آزمایشی که شما پیشنهاد می‌کنید درست است.

کاگان پیشنهاد کرد که از «اصل قانونی باست،» پیروی کنید: «اگر ،اب نشد، آن را اصلاح نکنید».

،ت از دادگاه عالی می‌خواهد که از آزمون حمایتی کمتری استفاده کند که تنها زم، که «هدف اصلی» آن‌ها ارائه مشاوره حقوقی باشد، امتیاز وکیل-موکل را از اسناد محافظت می‌کند.

اما جان رابرتز، رئیس دادگستری، گفت که آزمون ،تی مست،م آن است که دادگاه‌ها را با بررسی تمام اه، ارتباطی «بسیار خوب» تجزیه و تحلیل کنند و سپس ترتیب آنها را رتبه‌بندی کنند.

رابرتز گفت: “به نظر من رویکرد شما واقعاً کار زیادی را روی قاضی می گذارد.”

ماشا هانسفورد، وکیل و، دادگستری، با استدلال به نفع ،ت، گفت دادگاه‌هایی که از آزمون هدف اصلی استفاده می‌کنند، از درصد برای رتبه‌بندی اه، یک سند استفاده نمی‌کنند. هانسفورد گفت، در عوض، دادگاه ها سعی می کنند یک مفهوم کلی از هدف یک ارتباط را به دست آورند.

قاضی نیل گورسوش گفت که آزمون هانسفورد بسیار شبیه آزمون هدفمند شرکت است.

“اختلاف در چیست؟” گورسوچ پرسید.

ABA در یک گزارش کوتاه از شرکت حمایت کرد. ABA استدلال می کند که مشتریان اغلب موضوعات متعددی را با وکلا مطرح می کنند که منحصراً مربوط به قانون نیستند، و چنین بحث هایی “باید به طور کلی محافظت شود، نه اینکه جمله به جمله یا عبارت به عبارت تجزیه شود.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/law-firms-more-protective-test-for-attorney-client-privilege-is-a-big-ask-justice-kagan-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds