پروفسور حقوق پس از اینکه دانشجو از او می‌خواهد سرعت سخنرانی‌هایش را کم کند، روی میکروفون داغ فحش می‌دهد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. فحش دادن پروفسور حقوق به دانشجو با میکروفون داغ بعد از…

اساتید حقوق

پروفسور حقوق پس از اینکه دانشجو از او می‌خواهد سرعت سخنر،‌هایش را کم کند، روی میکروفون داغ فحش می‌دهد

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک استاد کمکی در دانشکده حقوق کلمبیا پس از اینکه هفته گذشته پس از اینکه دانشجویی از او خواست که سرعت سخنر،‌هایش را کم کند، صدای “F—تو” روی میکروفون زنده شنیده شد، عذرخواهی کرد.

استاد حقوق د،ل کاپرا به Law.com گفت که از رفتار خود شرمنده است و از شاگرد و ک،ش عذرخواهی کرده است.

او گفت: «من حرفه‌ام را وقف خدمت و کمک به دانش‌آموزان کرده‌ام و متاسفم که در اینجا به همان شکلی که انجام دادم عمل کردم.

بالاتر از قانون این خبر را اعلام کرد. دانش‌آموز از کاپرا خواسته بود که سرعت سخنر،‌های خود را کاهش دهد، زیرا دانشجویان بین‌المللی در هماهنگی با زبان خارجی مشکل داشتند. کاپرا نپذیرفت و مشکلات دانش‌آموزان را “فرض خطر” خواند.

پس از اینکه دانش آموز دور شد، کاپرا کلمه F را زمزمه کرد.

قانون فوق اذعان داشت که اساتید باید مقدار معینی از مطالب را در تعداد محدودی از ک،‌ها ارائه کنند، و «اینطور نیست که بتو،د از یک یا دو مورد استثنا صرفنظر کنید تا مطمئن شوید که همه به نتیجه می‌رسند». وبلاگ همچنین خاطرنشان کرد که ک، به وضوح ضبط می شود، بنابراین دانش آموزان می توانند بخش هایی را که متوجه نشده اند پخش کنند.

اما وبلاگ می‌گوید کاپرا می‌توانست اقامتگاهی را ارائه دهد. او می‌توانست به دانش‌آموزان این فرصت را بدهد که سؤالاتشان را ایمیل کنند یا به دفترش بروند. او می‌توانست به دانش‌آموز، که با مفاهیم خاصی دست و پنجه نرم می‌کنند، یک جزوه تکمیلی تهیه کند.

در عوض، او به شیوه‌ای پاسخ داد که «حاشیه‌برانگیز و عمیقاً غیرحرفه‌ای» بود.

جیلیان لستر، رئیس دانشکده حقوق کلمبیا، به Law.com گفت که با کاپرا ارتباط برقرار کرده است تا به او اطلاع دهد که “زبان او و نگرش بی‌احترامی آن غیرقابل قبول است.” او همچنین با دانش‌آموزان دیدار کرده است تا «تأسف خود را در مورد این حادثه ابراز کنم».

لستر گفت، قانون کلمبیا “تعهد بی چون و چرای ایجاد یک محیط آموزشی دلپذیر برای همه دانش آموزان” دارد.

کاپرا همچنین استاد دانشکده حقوق دانشگاه فوردهام است. متیو دی،، رئیس دانشکده حقوق فوردهام، به Law.com گفت که از اظهارات کاپرا ناراحت است.

دی، گفت: «رفتار او با شهرت او به ،وان یک معلم و محقق در طول سالیان متمادی یا روحیه فراگیری و مراقبت از دیگران که در مرکز آموزش فوردهام قرار دارد، سازگار نبود.

آدیتی تاکور، رئیس مجلس سنای دانشجویان حقوق کلمبیا نیز بی،ه‌ای را به Law.com و Above the Law منتشر کرد. تاکور گفت که سنای دانشجویی از گزارش‌های مربوط به رفتار کاپرا “عمیقاً نگران” است.

“به ،وان یک مجموعه دانشجویی، ما قویاً معتقدیم که یک محیط امن و فراگیر برای موفقیت تحصیلی و رفاه همه دانش آموزان ضروری است، و ما متعهد هستیم که این محیط را برای دانش آموزان با هر زمینه ای تضمین کنیم. بر این اساس، ما از اساتید و مدیران انتظار داریم که تمام اقدامات لازم را برای حفظ این اصل اصلی انجام دهند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/law-prof-curses-student-on-،t-mic-after-she-asks-him-to-slow-down-his-lectures/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds