وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان 09131800200 وکیل حقوقی در اصفهان

ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان همچنان مشغول به کار است و در زمینه های مختلف وکالتی همچون مالی، حقوقی، داوری، ملکی، کیفری و غیره فعالیت می کند. ایشان سابقه موفقیت در پرونده های بسیار زیادی را به عهده داشته است و توانسته رضایت موکلین را در این راستا جلب کند و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شود. خانم ثمین سالم در زمینه های وکالتی ثبتی، ملکی، شهرداری، کیفری، اسناد رسمی و غیره مشغول به فعالیت است. ایشان تاکنون وکالت بیش از 55 ارگان و سازمان ها را به عهده داشته است.

  • دارای تجربه وکالت در دعاوی خانواده( از جمله طلاق توافقی، و کلیه امور مرتبط با دادگاه خانواده، محجورین و دایره سرپرستی).
  • در دعاوی متعددی نظیر تصرف عدوانی ابطال اسناد رسمی الزام به تنظیم سند رسمی خلع ید و اثبات مالکیت دارای موفقیت های متعددی هستند.تاحمیر ریاحی به عنوان یک وکیل حرفه ای اصفهان؛ در دعاوی حقوقی و ملکی آماده ارائه خدمات حقوقی می باشد.
  • آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند.
  • در ابتدا وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنید تا اجازه حضور در تمامی دادگاه ها را داشته باشد و بعد وکیلی را انتخاب نمایید که در زمینه پرونده مورد نظر شما تجربه داشته و بتواند به راحتی از حق شما دفاع کند.
  • البته گاهی ممکن است در وکالتنامه شرایط خاصی برای بهم زدن وکالت درج شود و به موجب آن وکیل مستحق حق الوکاله به صورت کامل شود.
  • باید خاطر نشان بود که دریافت هزینه بالا بوسیله وکیل نشان دهنده صلاحیت و خبره بودن وی در زمینه کاری او نیست، برخی وکلای کم تجربه برای کسب تجربه امکان دارد هزینه کمتری نسبت به سایر همکارهای خود دریافت کنند.

وکیل خوب در اصفهان ، آیا هر شهر دیگری، با آگاهی نسبت به برخی مسائل و تحقیق و شناخت پیدا می‌شود. قطعاً برای همه مهم است که وکیلشان به بهترین شکل به آنها کمک کرده و نتیجه خوبی در دادگاه کسب کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وکیل اصفهانمی باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما نباید تمبر مالیاتی بر روی وکالتنامه را بپردازید. چون به موجب ماده ۱۰۳ قانون مالیات‌های مستقیم این خود وکلا هستند که باید تمبر مالیاتی وکالتنامه را پرداخت کنند.

بهترین وکیل طلاق توافقی تهران را لیست 5تایی بشناسید!!

مهدی علیجانی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان؛ یکی از بهترین وکلای اصفهان و بهترین وکیل از نظر مردم میتواند به سوالات حقوقی شما عزیزان پاسخ دهد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

فایده سپردن پرونده به وکیل پایه یک دادگستری :

سایت وکیل حقوقی در اصفهان یکی از راه های ارتباطی با وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند تصمیمات لازم را در اختیار افراد قرار دهد. آیا با مسئله‌ای حقوقی مواجه شده‌اید؟ این موضوع آسایش شما را خدشه‌دار کرده است؟ آیا نمی‌توانید برای مشلکتان حقوقی خود راه‌حل پیدا کنید؟ این سردرگمی دائم را رها کنید و با بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان تماس بگیرید. تنها کافی است یکی از روش‌های پیشنهادی ما را امتحان کنید و از مشورت کارشناسانه‌ی مهدی علیجانی، بهره‌مند شوید.

در نتیجه بهتر است به هنگام تنظیم وکالتنامه با وکیل خوب ، از قید کردن چنین چیزی برای خود خودداری کرده و ذکر کنید که خود وکیل باید تمبر مالیاتی را پرداخت کند. لازم به ذکر است که هزینه‌ی ابطال تمبر مالیاتی به موجب ماده مذکور، ۵% از مبلغ حق الوکاله است. گاهی ممکن است در خصوص یک وکیل تبلیغات گسترده‌ای صورت بگیرد، چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که همیشه تبلیغات زیاد نشان از این ندارد که به طور حتم آن وکیل، وکیل خوبی است، و در حقیقت نباید معیار انتخاب خود را تبلیغات قرار دهید.