وکیل آمریکایی منصوب شده توسط ترامپ در حال بررسی اسناد محرمانه ای است که وکلای بایدن در دفتری که وی از آن استفاده می کرد پیدا کرده اند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل منصوب شده توسط ترامپ در آمریکا در حال تحقیق در مورد…

آیین دادرسی مدنی

وکیل آمریکایی منصوب شده از سوی ترامپ در حال بررسی اسناد محرمانه ای است که وکلای بایدن در دفتری که وی از آن استفاده می کرد پیدا کرده اند

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP بایدن ژانویه 2023

پرزیدنت جو بایدن قبل از سوار شدن به ایر فورس وان در فرودگاه بین المللی ال پاسو در ال پاسو تگزاس در 8 ژانویه برای سفر به مکزی،یتی دست تکان می دهد. و، دادگستری ایالات متحده در حال بررسی دسته ای از اسناد محرمانه بالقوه یافت شده در دفتر موسسه سابق بایدن است. ع، از اندرو هارنیک/آسوشیتدپرس.

طبق گزارش ها، دادستان ناحیه شمالی ایلینوی ایالات متحده در حال انجام تحقیقات اولیه برای کشف تعداد کمی از اسناد طبقه بندی شده توسط وکلای جو بایدن در دفتر اندیشکده رئیس جمهور جو بایدن است که وی پس از معاونت ریاست جمهوری خود از آنها استفاده می کرد.

جان لاوش، دادستان ایالات متحده از شیکاگو در حال انجام تحقیقات است نیویورک تایمز، واشنگتن پست، سیاسی، شیکاگو سان تایمز و اخبار سی بی اس، که داستان را ش،ت.

لاوش از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به سمت خود منصوب شد. او پس از روی کار آمدن بایدن به درخواست دو سناتور دموکرات ایلینوی که از او می خواستند تحقیقات خود را درباره مایکل مادیگان، که در آن زمان رئیس مجلس نمایندگان ایلینوی بود، ادامه دهد، در این سمت باقی ماند. Madigan از آن زمان متهم شده است به اتهام استفاده از دفتر خود برای منافع مالی.

مشاور ویژه رئیس جمهور ریچارد ساوبر تأیید کرد که اسنادی در یک کمد قفل شده پیدا شد، زیرا وکلای بایدن دفتر او را در مرکز پن بایدن در 2 نوامبر تمیز ،د. به گزارش CBS News، حدود 10 سند پیدا شد.

ساوبر گفت که وکلا به دفتر مشاور کاخ سفید اطلاع داده اند و آن نیز به ،ه خود به اداره بایگ، و سوابق ملی اطلاع داده است. آرشیو ملی اسناد را روز بعد به دست آورد.

به گزارش سی بی اس نیوز، وکلایی که برای نظارت بر سوابق معاونت ریاست جمهوری بایدن منصوب شده اند عبارتند از رابرت لنهارد، جیمز گارلند و دانا ریموس که مشاور سابق بایدن در کاخ سفید بود. هر سه وکیل به ،وان شرکا در وب سایت Covington & Burling (اینجا، اینجا و اینجا). آنها به درخواست CBS News برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

لاوش یکی از تنها دو وکیل آمریکایی است که پس از انتصاب توسط ترامپ همچنان مشغول به کار هستند. دیگری، دیوید وایس از دلاور، در حال تحقیق درباره هانتر بایدن، پسر بایدن است.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “چه ،ی سند جعلی را در پرونده جستجوی ترامپ مارآ لاگو ثبت کرده است؟”

ABAJournal.com: «آیا ترامپ در پرونده اسناد مار-آلاگو متهم خواهد شد؟ وکلای او امکان را می بینند، به درخواست استاد ویژه اعتراض می کنند.

ABAJournal.com: قاضی صلاحیت انتصاب استاد ویژه در پرونده اسناد ترامپ را نداشت، مدار یازدهم می گوید.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/t،p-appointed-us-attorney-is-investigating-cl،ified-do،ents-found-by-bidens-lawyers-at-office-he-used/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds