نوارهای نیکولز و تأثیر آنها بر پیگرد قانونی افسران سابق ممفیس – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در مورد انتشار نوارهای ویدئویی در پرونده نیکو، و آنچه آنها در مورد تعقیب پنج افسر متهم به قتل پیشنهاد می کنند، آورده شده است. این نسخه طول،‌تر ستونی است که در نیویورک پست منتشر شد.

در اینجا ستون است:

انتشار نوارهای ویدئویی از دستگیری مرگبار تایر نیکو،، 29 ساله، فقدان تاکتیک ها و رویه های حرفه ای را تکان دهنده نشان می دهد. به نظر می رسد این خشم پر از آدرنالین است. . . از افسران در برخی نقاط، این مظنون است که به نظر می رسد در تلاش برای کاهش تنش است.

متأسفانه منحصر به فرد نیست. در برخوردهای فیزیکی، افسران می توانند خشونت را تشدید کنند و کنترل خود را با عواقب مرگبار از دست بدهند.

این فیلم به ایجاد تعدادی از نکات قانونی کمک می کند. این نیرو به وضوح و غیرقابل انکار بیش از حد است. این یک ش،ت کامل از آموزش و نظارت بود.

با توجه به تأثیر احساسی صحنه، نگاه عینی و تحلیلی به این نوار دشوار است. با این حال، این فیلم به ایجاد تعدادی از نکات قانونی کمک می کند.

تحقیقات ایالتی و فدرال در حال انجام است و نوارها به جنبه‌های آن پرونده‌ها کمک می‌کنند و آسیب می‌رسانند.

قتل

مبنای کافی برای محاکمه ، یک پرونده قتل درجه دوم وجود دارد. با این حال، نوار همچنین نشان می دهد که دفاع در هفته های آینده به کجا خواهد رفت.

افسران نه تنها با اتهامات قتل درجه دوم روبرو هستند، بلکه با مجموعه ای از اتهامات از ضرب و شتم شدید، آدم ربایی تشدید شده تا ظلم رسمی روبرو هستند. تجاوزات تشدید شده و اتهامات ظلم رسمی به طور گسترده توسط نوار ویدئویی پشتیب، می شود. دفاع احتمالاً به جای اینکه پرونده را سالم نگه دارد، بر کنترل آسیب تمرکز خواهد کرد.

دفاع احتمالاً به اتهام قتل درجه دو حمله می کند زیرا تشدید سریع وجود داشت و یک متهم متواری شد. یکی از افسران نشان داده می شود که می گوید نیکو، سعی کرد اسلحه او را بگیرد. در حالی که ضرب و شتم روی نوار به خوبی می تواند بیشتر مردم را برای فرار از ترس توجیه کند، قتل درجه دوم «قتل آگاهانه دیگری است». نیازی به پیش بینی ندارد. افسران خارج از کنترل ظاهر می شوند، اما وکیل استدلال می کنند که آنها آگاهانه یا عمدا سعی در کشتن نیکو، نداشته اند. در واقع، مرگ او ممکن است تا حدودی به دلیل تأخیر در کمک های پزشکی باشد.

آدم ربایی تشدید شده نیز می تواند با چالش روبرو شود. معمولاً توقف یا دستگیری نامعتبر به ،وان آدم ربایی تلقی نمی شود، به ویژه پس از ادعای فرار مظنون.

در نهایت، اتهامات “یک اندازه برای همه” برای پنج افسر می تواند مشکل ساز باشد. افسران از نیروی ی،، استفاده نمی کنند. بدترین اعمال شامل قرار دادن یک افسر برای گرفتن یک شلیک واضح برای لگد زدن به صورت نیکو، است در حالی که دو افسر با او روی زمین مبارزه می کنند.

اغلب موارد وحشتناک در ابتدا یکپارچه به نظر می رسند. با این حال، جزئیات بیشتر در طول زمان ظاهر می شود که می تواند رفتار افسران را متمایز کند. جزئیات روی این نوارها رفتار و سطوح مختلف نیرویی را نشان می دهد که هیئت منصفه باید آن را متعادل کند.

نقض حقوق شهروندی

این نوارها در ابتدا به نظر می‌رسد که مرگ ناشی از نیروی بیش از حد ناشی از عدم آموزش و کنترل را نشان می‌دهند تا دشمنی نژادی. با این حال، این پرونده به سرعت در چارچوب نژادی قرار گرفت. این با تفسیر و پوشش موی ما منحصر به فرد نیست.

در این ماه، زم، که مردی در ج، کالیفرنیا 10 نفر را کشت و 10 نفر را مجروح کرد، سیاستمداران و کارشناسان به جلو هجوم آورد این حمله را جنایت ناشی از نفرت اعلام کند. چاک شومر، رهبر ا،ریت سنا محکوم کرد “تعصب و نفرت” جنایت.

سیاستمداران منتظر نشدند بفهمند که این کار توسط یک آمریکایی آسیایی آمریکایی با سابقه بیماری رو، انجام شده است ادعا کرد که “رئیس جمهور توکیو” است.

اظهارات مشابهی پس از مرگ نیکو، پیش از آن که مشخص شود همه افسران نیز آفریقایی-آمریکایی هستند، صورت گرفت.

به همین دلیل است که اقدام و، دادگستری برای آغاز تحقیقات حقوق مدنی تعجب آور است. سرلین «سی جی» دیویس، رئیس پلیس، ضمن محکوم ، این قتل به مردم گفت که نژاد افسران «میزی که مسائل و مشکلات در اجرای قانون را برمی دارد [are] در مورد نژاد.”

یک قاعده کلی وجود داشت که چنین تحقیقات حقوق مدنی به دنبال تحقیقات و اتهامات ،تی انجام می شود. این قانون توسط ،ت اوباما در مواردی مانند قتل تریون مارتین کنار گذاشته شد. پس از هیاهوی تحقیقات، اداره بی سر و صدا آن را تعطیل کرد و هیچ اتهامی نیاورد.

این مورد دیگری است که ممکن است گشایش تحقیقات حقوق شهروندی زودرس باشد. این در مورد مقامات محلی نیست که نسبت به متوفی کم تلاش یا دشمنی نشان می دهند. ممفیس به سرعت هر پنج افسر را ا،اج کرد و آنها را در مدت زمان بسیار کوتاهی متهم کرد. آنها علناً اقدامات افسران را محکوم ،د و به دنبال محکومیت قتل درجه دوم بودند.

از آنجایی که پیگرد قانونی فدرال به دنبال پیگرد قانونی ایالتی خواهد بود، مشخص نیست که چرا ،ت بایدن تحقیقات را آغاز کرده است. وجود مجموعه‌ای از بازرسان فدرال که شاهدان را تعقیب می‌کنند و شواهد را تجزیه و تحلیل می‌کنند، می‌تواند چالش‌هایی را برای پلیس محلی در تشکیل پرونده علیه این افسران ایجاد کند.

یکی از ،اصری که ناشناخته باقی مانده است، دیدگاه در مورد اعتبار توقف ترافیک است. افسران در نوار ویدئویی نشان داده می شوند که می گویند نیکو، تقریباً به ماشین آنها برخورد کرده و به طرز خطرناکی رانندگی می کند. حوادث مبتنی بر نژاد اغلب شامل دلایل پیش متنی یا نامعتبر برای توقف است. دادستان به صراحت از بیان اینکه توقف اولیه ترافیک برای رانندگی بی احتیاطی پیش متنی بوده است خودداری ،د.

در پایان، صرف این واقعیت که افسران سیاه پوست هستند، امکان نقض حقوق شهروندی را نفی نمی کند. با این حال، نوارهای ویدئویی توضیح رایج تری را در مورد افسر، که آموزش ضعیفی دیده اند و در یک درگیری فیزیکی خارج از کنترل هستند، نشان می دهد.

آنچه واضح است این است که همه افسران مستحق ا،اج بودند و عدالت در حال اجراست. ممکن است این نکته برای معترضان از بین برود، اما پلیس، دادستان و وکیل م،ع به دنبال عدالت واقعی در مورد تایر نیکو، هستند.




منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/29/the-nic،ls-videotapes-and-their-impact-on-the-prosecution-of-the-former-officers/