فایل‌های جدید توییتر نشان می‌دهد که رهبران دموکرات می‌دانستند اتهامات ترول روسیه مورد حمایت قرار نمی‌گیرد – جاناتان تورلی


آ،ین انتشار فایل‌های توییتر از مت تایبی نشان می‌دهد که رهبران دموکرات مانند نماینده آدام شیف (D-CA) می‌دانستند که یک داستان نادرست از «ربات‌های روسی» را برای بی‌اعتبار ، گزارشی درباره سوء استفاده‌های FBI دنبال می‌کنند. سناتورهای دایان فاینشتاین (D-CA) و ریچارد بلومنتال (D-CT) نیز توسط توییتر به ،وان بخشی از آنچه کارکنان آن را “ترول های کنگره” می نامند ذکر شده اند که به نظر می رسد برای صحت این ادعاها اهمیتی نداشته و فقط می خواهند توییتر آنها را بگوید. درست بودند. شیف و بلومنتال دو تن از صریح‌ترین م،عان سانسور در رسانه‌های اجتماعی بوده‌اند که اغلب از «تئوری‌های توطئه» جمهوری‌خواهان برای توجیه محدودیت‌های آزادی بیان استفاده می‌کنند.

برخی از ارتباطات مربوط به یادداشت محرمانه ای است که توسط نماینده سابق دوین نونز برای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان درباره سوء استفاده از FBI در استفاده از دادگاه های FISA تهیه شده است. معلوم شد که این یادداشت کاملاً مبتنی است، از جمله نظارت طول، مدت از ترامپ، این کمپین و همکاران کمپین. همچنین نشان می دهد که چگونه پرونده استیل توسط مقامات اطلاعاتی ایالات متحده با وجود تحت فشار قرار گرفتن توسط شخصیت هایی مانند شیف بی اعتبار شده است.

پاسخ اعضای دموکرات این بود که اعلام کنند نظارت بر افراد مرتبط با ترامپ و نقش مهم پرونده بی اعتبار استیل را تایید می کنند.

ما قبلاً در مورد پرونده‌هایی صحبت کردیم که نشان می‌داد شیف به طور مخفیانه برای سانسور منتقدان، از جمله یک ستون‌نویس، فشار می‌آورد، در حالی که علناً حمایت از هر گونه سانسور را انکار می‌کرد.

اکنون افشاگری‌ها نشان می‌دهد که شیف و دیگران توئیتر را تحت فشار قرار دادند تا از ادعاهای حمایت‌نشده خود مبنی بر اینکه «ربات‌های روسی» گزارش Nunes و سایر انتقادات را تحت فشار قرار داده‌اند، حمایت کند. کارکنان توییتر تلاش هایی را برای جلب رضایت اعضای دموکرات با وجود فقدان شواهدی که ادعاهای آنها را تأیید می کند، تشریح می کنند. آنها از آن به ،وان “غذا دادن به ترول های کنگره” یاد ،د.

طیبی نوشت: «توئیتر به سیاستمداران و رسانه‌ها هشدار داد[y] نه تنها شواهدی نداشت، بلکه شواهدی هم داشت که نشان می‌داد روسی نبود و کاملاً نادیده گرفته شد.»

در آن زمان، یوئل راث، رئیس سابق Trust & Safety، نوشت: «من فقط حساب‌هایی را که 50 توییت اول را با #releasethememo ارسال کرده بودند، بررسی کردم و… هیچ‌یک از آنها نشانه‌ای از وابستگی به روسیه را نشان نمی‌دهند. ما بررسی کردیم، متوجه شدیم که تعامل بسیار ارگ،ک است و توسط آن هدایت می‌شود [Very Important Tweeters] شوخی.”

به نظر می رسد که بلومنتال اهمیتی نمی دهد که این ادعا درست است یا نه. بلومنتال پس از اینکه به او گفته شد هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این داستان توسط ربات‌ها و ترول‌های روسی پیش می‌رفت وجود ندارد، با نامه‌ای پاسخ داد و اعلام کرد که «ما مذموم می‌د،م که عوامل روسی اینقدر مشتاقانه آمریکایی‌های بی‌گناه را دستکاری کرده‌اند».

بنابراین، پس از اینکه بلومنتال به او گفتند که این یک تئوری توطئه بدون پشتوانه است، به این ادعا ادامه داد. یکی از مقامات نوشت: «Blumenthal به دنبال راه‌حل‌های واقعی و ظریف نیست» بلکه «فقط می‌خواهد برای پیشبرد ما اعتبار ،ب کند».

مقامات توییتر بلومنتال و شیف را با موش در داستان کودکانه «اگر به یک موش کوکی بدهید» مقایسه ،د. به عبارت دیگر، با تلاش برای دلجویی از آنها، خواستار تایید بیشتر ادعاهای دروغین شدند.

بلومنتال مدت‌هاست که برای مبارزه با «تئوری‌های توطئه» جمهوری‌خواهان خواستار سانسور شده است.

همانطور که قبلاً بحث شد، جک دورسی، مدیر عامل توییتر در یک جلسه استماع کلیدی حاضر شد و در آن عذرخواهی خود را برای سانسور داستان هانتر بایدن با قول سانسور بیشتر پیگیری کرد.

قابل توجه است که دورسی با همان استدلالی که طرفداران آزادی بیان مطرح کرده اند شروع می کند:

همانطور که می د،د، اطلاعات گمراه کننده مشکل بزرگی است. تعریف کامل و منسجم آن دشوار است.» با این حال، سناتورهای دموکرات به جای ابراز نگر، در مورد سانسور دیدگاه‌ها و نظرات بر اساس چنین مقوله‌ای بی‌شکل، بر گسترش دسته‌های مطالب سانسور شده فشار آوردند تا از اشتراک‌گذاری دیدگاه‌هایی که او «انکار اقلیم» می‌داند جلوگیری کنند.

سناتور بلومنتال گفت که “نگران است که هر دو شرکت شما در واقع عقب نشینی یا تعدیل می کنند، زیرا شما در اقدامی علیه اطلاعات نادرست خطرناک ناکام هستید.” بر این اساس وی خواستار پاسخ به این سوال شد:

“آیا در این انتخابات آتی به همان شیوه اصلاح محتوا متعهد خواهید شد، از جمله بررسی حقایق، بر،ب زدن، کاهش انتشار اطلاعات نادرست، و اقدامات دیگر، حتی برای سیاستمداران در دور دوم انتخابات پیش رو؟”

در حالی که رسانه ها با ادعاهای دروغ شیف و بلومنتال در جریان تحقیقات تب، روسی کار می ،د، توجه چند، به این پرونده ها و این واقعیت که به آنها گفته شد که این ادعاها از سوی توییتر پشتیب، نمی شود، وجود ندارد.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/13/congressional-trolls-new-twitter-files-s،w-democratic-leaders-knew-russian-troll-allegations-were-unsupported/