شرکت تجزیه و تحلیل حقوقی Shuttered Gavelytics توسط شرکت Analytics که اخیراً راه اندازی شده است Pre/Dicta خریداری شده است.


ژوئن گذشته، شرکت تجزیه و تحلیل دعاوی حقوقی هفت ساله Gavelytics، ظاهراً یک شبه تعطیل شد. موسس و مدیر عامل ریک مریل با اعلام این خبر از طریق ایمیل در 29 ژوئن مبنی بر اینکه “اخیراً تصمیم دشواری برای بستن Gavelytics از 30 ژوئن گرفته است” همانطور که در آن زمان گزارش دادم.

اکنون Gavelytics از خا،تر بیرون می‌آید، به یک م،ا، با اعلام این که یک تازه وارد به فضای تحلیل حقوقی، پیش / دیکته، پلتفرم Gavelytics را ،یداری کرده است.

Pre/Dicta، که تنها چند روز پس از بسته شدن Gavelytics راه اندازی شد، ادعا می کند که پیش بینی می کند چگونه یک قاضی در مورد درخواست ا،اج در فدرال با دقت 86.7٪ تصمیم می گیرد.

همانطور که هنگام راه اندازی نوشتم:

آنچه Pre/Dicta را از سایر محصولات تجزیه و تحلیل دعاوی متمایز می کند این است که الگوریتم های آن نه تنها داده های اسنادی، بلکه طیفی از داده های بیوگرافی و مالی موجود در مورد قضات فدرال را نیز در نظر می گیرند – مانند دارایی خالص، تحصیلات، تجربه کاری، وابستگی های سیاسی و موارد دیگر. – برای کشف ال،ای پنهان در تصمیم گیری خود.

این شرکت می‌گوید این ،ید Gavelytics، زمان‌بندی آن را برای ارائه همان نوع پیش‌بینی‌ها برای امور در دادگاه‌های ایالتی به‌طور چشمگیری کوتاه می‌کند.

مریل، یک وکیل دادگستری سابق که Gavelytics را پس از ناامیدی از ناتو، خود در به دست آوردن اطلاعات م،ی دار درباره قضاتی که در مقابل آنها حضور داشت، راه اندازی کرد، به ،وان مشاور استراتژیک آن به Pre/Dicta می پیوندد.

مریل در بی،ه‌ای گفت: «Pre/Dicta چیزی را ایجاد کرد که من همیشه آرزوی آن را برای Gavelytics داشتم: یک پلتفرم تجزیه و تحلیل دعاوی که آینده‌نگر بود تا عقب‌نگر، که می‌توانست پیش‌بینی کند و فقط آمار توصیفی عمومی ارائه نکند.»

بنیانگذار و مدیرعامل Pre/Dicta و رابینوویتز گفت که او معتقد است که این معامله یک نقطه عطف مهم برای Pre/Dicta و کل حوزه تجزیه و تحلیل دعاوی پیش بینی کننده است.

او گفت: «با به دست آوردن دارایی‌های دادگاه ایالتی Gavelytics، Pre/Dicta به طور ناگه، به ساخت جام مقدس خواهان می‌رسد: محصولی که پیش‌بینی‌هایی را برای هر شکایت در سراسر کشور ایجاد می‌کند. ما مفت،یم که میراث Gavelytics را به ارث برده‌ایم، که کارهای پیشگامانه‌ای در تحلیل‌های قضایی انجام داد، و همچنان مفت،یم که ریک مریل این کار را در Pre/Dicta ادامه خواهد داد.

رابینوویتز وکیلی است که به ،وان دستیار در دادگاه عالی و استیناف Sidley LLP و گروه های دعاوی شکایت انبوه فعالیت می کرد. بعداً او به ،وان وکیل دادگستری در و، دادگستری ایالات متحده خدمت کرد. مشاور عمومی یک شرکت علوم داده در واشنگتن دی سی؛ و مشاور عمومی، افسر ارشد حریم خصوصی، و مدیر تجزیه و تحلیل تقلب در WellPoint Military Care.

برای توضیح دقیق‌تر فناوری Pre/Dicta و نحوه عملکرد آن، به پست قبلی من مراجعه کنید: محصول جدید Judicial Analytics نتایج حرکت را با دقت 86.7٪ ادعایی پیش‌بینی می‌کند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/shuttered-legal-،ytics-company-gavelytics-is-acquired-by-recently-launched-،ytics-company-pre-dicta.html