بهترین نرم افزار مدیریت امور حقوقی برای سال 2023


به نظر شما یک وکیل برای موفقیت به چه مهارت هایی نیاز دارد؟ توجه به جزئیات؟ البته. اخلاق کاری قوی؟ این یک امر داده شده است. سازماندهی خوب چطور؟

سازماندهی برای وکلا ضروری است. بنابراین، چگونه وکلا می توانند همیشه سازماندهی شوند؟ پاسخ به طرز شگفت آوری ساده است: نرم افزار مدیریت امور حقوقی.

سیستم‌های مدیریت امور حقوقی به وکلا اجازه می‌دهند اسناد را در یک مکان، سازماندهی شده بر اساس پرونده‌هایشان، ذخیره کنند و در هر زمان و مکان به آنها دسترسی داشته باشند.

این مقاله به بررسی چیستی سیستم‌های مدیریت امور حقوقی می‌پردازد، مزایای آن‌ها را برای شرکت‌های حقوقی آشکار می‌کند، و بحث می‌کند که کدام نرم‌افزار مدیریت امور حقوقی برای کدام شرکت‌ها من، است.

سیستم مدیریت امور حقوقی چیست؟

سیستم مدیریت امور حقوقی یک نرم افزار یا برنامه کاربردی مبتنی بر وب است که جریان کار قانونی را ساده می کند و بهره وری را افزایش می دهد. سیستم‌های مدیریت امور حقوقی، مدیریت اسناد، تقویم و زمان‌بندی، تحقیق موردی، صورت‌حساب و صورت‌حساب، ارتباطات و همکاری را از جمله مزایای دیگر بهینه می‌کنند.

مزایای نرم افزار مدیریت امور حقوقی برای شرکت های حقوقی

ع،ی از دو وکیل که با استفاده از نرم افزار مدیریت امور حقوقی پشت میز جلوی کامپیوتر نشسته اند

نرم افزار مدیریت امور حقوقی به وکلا کمک می کند تا سازماندهی شده و سازنده بمانند و منبعی از حقیقت را برای هر جنبه ای از عملیات یک شرکت ارائه می دهند. اکنون بیایید به مزایای خاصی که نرم افزار مدیریت امور حقوقی ارائه می دهد، بپردازیم.

دسترسی به اطلاعات مورد نیاز

تمرکز زندگی را ساده می‌کند و سادگی به بهره‌وری می‌افزاید.

با نرم افزار مدیریت امور حقوقی، وکلا می توانند به تمام جزئیات پرونده از یک پورتال مرکزی دسترسی داشته باشند. در حین پیمایش در چندین برنامه جداگانه، دیگر فایل های از دست رفته یا جابجایی به جلو و عقب وجود ندارد.

وکلا حتی می توانند اطلاعات پرونده را از نرم افزار موجود اضافه کنند. به ،وان مثال، نرم افزار مدیریت کیس کلیو ادغام می کند مستقیماً با ارائه دهندگان ایمیل (مانند Microsoft Outlook 365) و سیستم عامل های ذخیره سازی اسناد (مانند DropBox).

این ادغام ها به شما امکان می دهد یک سیستم همه کاره واقعی ایجاد کنید. مدیریت همه چیز از دریافت تا صورتحساب در یک نرم افزار بهره وری را افزایش می دهد و خطاها را از بین می برد و زندگی را تا حد امکان برای شرکت های حقوقی ساده می کند.

به علاوه، نرم افزار مدیریت امور حقوقی تجربه مشتریان شما را افزایش می دهد. شما از ابتدا تا انتها یک فرآیند یکپارچه را برای آنها فراهم خواهید کرد. این عدم اطمینان را از بین می برد، استرس را کاهش می دهد و اعتماد به نفس را افزایش می دهد که به نتیجه موفقیت آمیزی برای پرونده آنها دست خواهید یافت.

تیم خود را در همان صفحه نگه دارید

نرم افزار یکپارچه مدیریت امور حقوقی تیم ها را در یک راستا نگه می دارد. این امر به ویژه در عصر محیط های کاری دوردست و ،یبی بسیار مهم است.

ما گزارش روندهای حقوقی 2022 کشف کرد که امروزه فقط 30 درصد از وکلا منحصراً از دفتر کار می کنند. در حالی که افزایش انعطاف پذیری از برخی جهات یک موهبت است (زمان کمتری که برای رفت و آمد صرف می شود، تعادل بهتر بین کار و زندگی و غیره)، می تواند همکاری در سطح تیم را پیچیده کند.

خوب، مگر اینکه از نرم افزار مدیریت امور حقوقی استفاده کنید.

این ابزارها همه را همیشه در یک صفحه نگه می دارد. وکلای دادگستری می توانند به پرونده های پرونده دسترسی داشته باشند، با همکاران همکاری کنند و با مشتریان بدون توجه به جایی که کار می کنند ارتباط برقرار کنند.

تعدیل کار را کاهش دهید

بر اساس گزارش روندهای حقوقی 2022، وکلا فقط 33 درصد از وقت خود را (2.6 ساعت در روز) صورتحساب می گیرند. بنابراین، بقیه زمان آنها کجا می رود؟

وظایف اداری مانند تهیه پیش نویس اسناد، زمان بیشتری از زمان لازم را می گیرد، در حالی که جابجایی بین برنامه ها یکی دیگر از حواس پرتی غیر ضروری است. بررسی ،ب و کار هاروارد تحقیقات نشان می دهد که کارمندان تقریباً 9٪ از زمان خود را در محل کار صرف جابجایی بین برنامه ها و تغییر جهت خود می کنند.

اتوماسیون گردش کار قانونی از طریق نرم افزار مدیریت امور حقوقی متمرکز راه حل عالی است. هر یک از فرآیندهای شرکت خود را در یک مکان مدیریت کنید. خودکار ، گردش کار دریافت مشتری، ارتباطات، یادآوری ضرب الاجل و ایجاد سند.

تعدیل کار را کاهش دهید و زمان بیشتری را صرف آنچه واقعاً مهم است: پرونده های مشتریان خود.

کدام نرم افزار مدیریت امور حقوقی برای من من، است؟

با توجه به مزایای گسترده آن، تعجبی ندارد که بد،د چندین برنامه نرم افزاری مدیریت امور حقوقی برای انتخاب وجود دارد. هر کدام مزایا، معایب و مخاطب هدف خاص خود را دارند.

در زیر، ما برخی از ابزارهای مدیریت حقوقی پیشرو در حال حاضر در بازار را خلاصه می کنیم.

کلیو

لوگوی کلیو

کلیو پیشرو در جهان است مدیریت پرونده نرم افزار. با آن می‌تو،د اسناد، مخاطبین، رویدادهای تقویم، ورودی‌های زم، و فاکتورها را به هر مورد پیوند دهید. دریافت مشتری و فرآیندهای ارتباطی را با استفاده از اتوماسیون ساده کنید و Clio را به تک تک ابزارهای شرکت خود پیوند دهید. حتی بهتر از آن، می‌تو،د در هر کجا که هستید، چه از رایانه یا تلفن همراه، به نرم‌افزار مبتنی بر ابر Clio دسترسی داشته باشید.

امتیاز فروش منحصر به فرد Clio این است که یک سیستم همه کاره واقعی است 200+ ادغام، و دارای تصویب بیش از 90 کانون وکلا. حتی دارای سیستم پرداخت الکترونیکی (پرداخت های کلیو) به شرکت ها اجازه می دهد گزینه های پرداخت مشتری محور (مانند طرح های ا،اط انعطاف پذیر) را ارائه دهند. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای کلیو، بررسی کنید که چگونه شرکت های حقوقی از Clio برای افزایش کارایی و رضایت مشتری استفاده می کنند.

متأسفانه، یک نقطه ضعف این است که Clio Payments (و برخی از ادغام ها) در حال حاضر فقط در برخی کشورها در دسترس هستند.

مورد من

لوگوی mycase

مورد من مجموعه ای از قابلیت های مدیریت امور حقوقی را ارائه می دهد که همه چیز از مدیریت سرنخ گرفته تا صورتحساب و پرداخت را پوشش می دهد.

از جنبه مثبت، MyCase طیف گسترده ای از گزینه های صورتحساب را ارائه می دهد: ساعتی، احتمالی، هزینه ثابت و رایگان. با توجه به اینکه مشتریان امروزی خواهان انعطاف پذیری در پرداخت هستند، این امر به ویژه مهم است گزارش روندهای حقوقی 2022. کاربران همچنین می توانند از ویژگی صورتحساب دسته ای برای صرفه جویی در زمان با ایجاد فاکتور استفاده کنند.

اما از جنبه منفی، بخش مدیریت عمل و مدیریت پرداخت به دو پلتفرم مختلف ت،یم شده است. این کار، سود بالقوه‌ای را که شرکت‌ها از اجرای یک نرم‌افزار مدیریت حقوقی همه‌جانبه واقعی ،ب می‌کنند، حذف می‌کند.

MyCase همچنین دارای لیست نسبتاً کوچکی از ادغام های شخص ثالث در دسترس است و هزینه های پردازش پرداخت بالاتری را نسبت به سایر گزینه ها دریافت می کند (2.95٪ + 0.20 دلار برای همه کارت های اعتباری اصلی و 3.5٪ + 0.20 دلار برای Amex).

تمرین پلنگ

آرم PracticePanther

تمرین پلنگ برای ردیابی خودکار زمان و هزینه بسیار عالی است و به شرکت ها کمک می کند تا این فرآیند را تا حد امکان کارآمد و بدون دردسر کنند. رابط کاربری آسان آن به این م،ی است که شما می تو،د در کمترین زمان و با حداقل (در صورت وجود) آموزش مورد نیاز، راه بیفتید و اجرا کنید.

گفته می شود، قابلیت های اتوماسیون آن نسبتاً محدود است. می‌تواند ردیابی زمان را خودکار کند، اما نمی‌تواند آن را در فرآیند دریافت مشتری اعمال کند. PracticePanther همچنین کمتر از 30 ادغام را ارائه می‌دهد و بسیاری از مفیدترین ویژگی‌های آن (مانند صورت‌حساب هزینه ثابت) برای طرح ،ب‌وکار سطح بالا رزرو شده است.

Smokeball

لوگوی Smokeball

Smokeball—یک راه حل «هیبرید ابری»— دارای قابلیت ردیابی زمان را خودکار می کند که حتی زمان صرف شده در برنامه های دیگر (مانند Word یا Outlook) را ردیابی می کند. علاوه بر این، مستقیماً با راه‌حل‌هایی مانند LawPay و Quickbooks برای افزایش بهره‌وری و کاهش خطاها در فرآیند صورت‌حساب ادغام می‌شود.

با این حال، از آنجایی که این پلتفرم واقعاً مبتنی بر ابر نیست، وکلا نمی توانند در حین سفر به قابلیت های کامل این پلت فرم دسترسی داشته باشند. این یک مانع بزرگ برای وکلای پرمشغله است که اغلب روزهای خود را خارج از دفتر می گذرانند.

CosmoLex

لوگوی CosmoLex

CosmoLex دارای ردیابی زمان در حال حرکت و حسابداری یکپارچه است که نیاز به ورود داده های تکراری را از بین می برد. به‌علاوه، ویژگی Money Finder آن به کاربران اطمینان می‌دهد که کارهای قابل پرداختی را که فاکتور نشده‌اند، ضبط می‌کنند و نرخ استفاده شرکت‌ها را افزایش می‌دهد.

متأسفانه پلتفرم دارای معایبی است. این تنها یکپارچگی محدود با برنامه های شخص ثالث ارائه می دهد و از یک مدل قیمت گذاری سفت و سخت و غیر قابل انعطاف پیروی می کند. ممکن است متوجه شوید که شرکت شما برای ویژگی‌هایی که استفاده نمی‌کند یا به آن نیاز ندارد، پول پرداخت می‌کند.

سوئیت زولا

لوگوی سوئیت زولا

مبتنی بر ابر سوئیت زولا ردیابی زمان را انجام می دهد و بیش از 11 روش برای ردیابی ورودی های زمان ارائه می دهد. همچنین دارای صورتحساب مطابق با LEDES با کدهای سیستم مدیریت مبتنی بر وظیفه (UTBMS) است.

با وجود این مزایا، استفاده از این پلتفرم چالش برانگیز است. سعی می‌کند کارهای زیادی انجام دهد، و آن را تبدیل به یک جک از همه معاملات و استاد هیچ‌کدام کند. همچنین برای پرداخت حقوق و دستمزد به Quickbooks نیاز دارد، به این م،ی که وکلا نمی توانند به طور کامل از تکمیل کار دستی در چندین برنامه جداگانه اجتناب کنند.

نظرات نهایی در مورد نرم افزار مدیریت امور حقوقی

تصویری از داشبورد مدیریت ماده Clio

نرم افزار مدیریت امور حقوقی کار بیهوده ای است. ابزارهای من، کارایی شرکت حقوقی را افزایش می‌دهند و اشتباهات را کاهش می‌دهند و عملکرد را افزایش می‌دهند و در عین حال به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا یک تجربه فراموش‌نشدنی برای مشتری ارائه دهند. با این حال، همه راه‌حل‌های نرم‌افزاری مدیریت امور حقوقی برابر نیستند. برخی از آنها فقط تعداد کمی از ویژگی های مبتنی بر اتوماسیون را ارائه می دهند، استفاده از بسیاری از آنها سخت است، در حالی که برخی دیگر حتی کاملاً مبتنی بر ابر نیستند.

شرکت شما به یک نرم‌افزار مدیریت حقوقی کاملاً همه‌کاره، مبتنی بر ابر و پر از اتوماسیون نیاز دارد. به کلیو نیاز دارد. Clio همه چیز را از مصرف تا صورتحساب پوشش می دهد کلیو گرو و Clio Manage. این جامع، آسان برای استفاده است، و طرح های متنوعی را برای هر نوع شرکت ارائه می دهد. فقط حرف ما را قبول نکنید. وقتی از مایکا نش، شریک Fortney Nash LLP پرسیده شد که چه چیزی را در مورد Clio دوست دارد، گفت:

“بهره وری. من قبلاً از حداقل 4 سرویس مختلف با هزینه قابل توجهی استفاده می کردم تا کاری را که فقط با استفاده از Clio انجام می دهم انجام دهم. صورتحساب‌ها را سریع‌تر دریافت می‌کنم، مهلت‌های مربوط به دادگاه را پیگیری می‌کنم، اسناد پرونده را ذخیره می‌کنم، امضای دیجیتالی را درخواست می‌کنم و دریافت می‌کنم، و از طریق یک ورود به سیستم در یک مکان، با نصف هزینه‌ای که قبلاً برای انجام همه کارها پرداخت می‌کردم، از مشتریان درخواست و پرداخت می‌کنم. همان چیزها در چندین سیستم عامل پخش می شوند. همچنین یادگیری آن آسان، استفاده آسان، آموزش آسان و دریافت پشتیب، آسان است. حتی فکر نمی‌کنم به همان روشی که قبلاً انجام می‌دادم برگردم.»

شروع کنید امروز برای نسخه ی نمایشی رایگان Clio ثبت نام کنید. به عقب نگاه نخواهی کرد

ما این پست وبلاگ را در فوریه 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی در: فناوری


منبع: https://www.clio.com/blog/legal-matter-management/