بایدن لایحه مخارج همه جانبه شامل حمایت های گسترده از کارکنان باردار و پرستار را امضا کرد – حقوق کارمند/روابط کار


06 ژانویه 2023

فلپس دانبار


برای چاپ این مقاله تنها چیزی که نیاز دارید ثبت نام یا ورود به سایت Mondaq.com است.

پس از تصویب هر دو مجلس کنگره با حمایت دو حزب، در 30 دسامبر، رئیس جمهور بایدن قانون را امضا کرد. قانون انصاف کارگران باردار (PWFA) و
قانون ارائه حمایت های فوری مادران برای مادران شیرده
(قانون PUMP) به ،وان بخشی از یک لایحه هزینه های همه جانبه. قو،ن جدید کارفرمایان را م،م می‌کند تا برای کارکنان باردار تسهیلات موقت و معقول فراهم کنند و حفاظت از محل کار را برای کارکنان شیرده افزایش می‌دهد. این قو،ن از 29 ژوئن 2023 اجرایی می شود و به کارفرمایان فرصت می دهد تا سیاست های خود را به روز کنند.

آنچه PFWA ارائه می دهد

حفاظت از کارگران تحت PWFA مشابه مواردی است که قبلاً تحت این قانون وجود دارد قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA). بر اساس قانون جدید، کارفرمایان با 15 کارمند یا بیشتر م،م خواهند بود برای هرگونه محدودیت شناخته شده مربوط به بارداری، زایمان، یا شرایط پزشکی مرتبط، تطابق معقول و منطقی ایجاد کنند، تا زم، که محل اقامت درخواستی سختی های ناروا را برای کارفرما ایجاد نکند. با انعکاس ADA، PWFA چنین درخواست‌هایی را برای اقامت به‌،وان فعالیت محافظت‌شده تلقی می‌کند و تبعیض یا تلافی‌جویی علیه کارمند را برای درخواست چنین تسهیلاتی ممنوع می‌کند. بر اساس این قانون، کارفرمایان نمی توانند کارگران را مجبور به استفاده از مرخصی استحقاقی یا بدون حقوق به جای فراهم شدن شرایط من، کنند.

اگرچه تسهیلات معقول درخواست شده تحت PWFA بسته به شرایط خاص کارگر متفاوت خواهد بود، نمونه‌هایی از تسهیلات معقول می‌تواند شامل تخصیص مجدد کارمندان به وظایف سبک باشد که شامل بلند ، وسایل سنگین، استراحت‌های مکرر یا یک برنامه تنظیم‌شده باشد.

PWFA برای پر ، برخی از شکاف ها در نظر گرفته شده است قانون تبعیض بارداری (PDA)، که کارفرمایان را از انجام اقدامات نامطلوب شغلی به دلیل بارداری منع می کند، اما صراحتاً کارفرمایان را م،م به ارائه تسهیلات معقول نمی کند.

PFWA چگونه کار خواهد کرد؟

مشابه ADA، PWFA از کارفرما و کارمند می‌خواهد که پس از درخواست برای تعیین یک سازگاری معقول که سختی بی‌رویهی برای کارفرما ایجاد نمی‌کند، در یک فرآیند تعاملی شرکت کنند. کمیسیون فرصت های شغلی برابر (EEOC یا کمیسیون) قانون جدید را اجرا و اجرا خواهد کرد، و اتهامات تبعیض یا تلافی تحت PWFA به همان شیوه ای که تحت ،وان هفتم قانون حقوق مدنی 1964 بیان شده است، رسیدگی می شود. قانون تصویب شده توسط کنگره، EEOC را هدایت می کند. رهنمودهایی برای انطباق با PWFA تهیه کند، اما به کمیسیون تا دو سال فرصت می دهد تا چنین راهنمایی هایی را صادر کند.

PUMP ACT

قانون PUMP حمایت هایی را به قانون 2010 اضافه می کند که کارفرمایان را م،م می کند تا کارگران غیرمعافی را که در حال شیردهی هستند زمان من،ی برای دوشیدن شیر مادر و یک مکان خصوصی (غیر از سرویس بهداشتی) برای این کار فراهم کنند. قانون PUMP این حقوق را به کارمند، که در موقعیت‌های معاف یا معمولاً حقوق بگیر هستند، گسترش می‌دهد. قانون همچنین مقرر می‌دارد که زم، که برای دوشیدن شیر مادر صرف می‌شود، اگر کارمند همزمان وظایف عادی خود را انجام می‌دهد، باید به‌،وان زمان کار قابل جبران در نظر گرفته شود.

کارفرمایان با کمتر از 50 کارمند ممکن است به دنبال معافیت باشند در صورتی که بتوانند نشان دهند که از قانون پیروی می کنند که منجر به مشقت بی موردی می شود که شامل مشکلات یا هزینه های قابل توجهی می شود. نقض قانون PUMP شامل پرداخت دستمزد پرداخت نشده، اعاده به کار، پرداخت عقب و جلو و خسارات تسویه شده است.

کارفرمایان چه کاری باید انجام دهند؟

با تصویب این قو،ن جدید، کارفرمایان باید سیاست‌های استخدامی فعلی خود را بازنگری کنند و در صورت ،وم در آنها تجدید نظر کنند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: استخدام و منابع انس، از ایالات متحده

تحولات در قانون استخدام در حالی که به سال 2023 می رویم

کرامر لوین نفتالیس و فرانکل LLP

در حالی که وارد سال جدید می شویم، برای کارفرمایان مهم است که از تحولات در زمینه های مختلف قانون استخدام که اخیراً اجرایی شده یا در سال 2023 اجرایی می شود، آگاه باشند و برای آن برنامه ریزی کنند.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1268284