ادغام وکیل و Affinity Consulting (2023)


Lawyerist در حال اضافه ، تخصص، منابع، و راه های گسترده تر برای کمک به شرکت ها از طریق ادغام اخیر خود با Affinity Consulting Group است.

در 1 ژانویه 2023، Lawyerist Media، LLC، منبع اصلی برای شرکت‌های حقوقی کوچک که مشاغل سالم‌تری ایجاد می‌کنند، با Affinity Consulting Group، LLC، شرکت مشاوره پیشرو که به سازمان‌های حقوقی کمک می‌کند راه‌های بهتری برای کار پیدا کنند، ادغام شد.

Affinity خدمات پیاده سازی عملی را ارائه می دهد

در حالی که دو تیم مشابه هستند، Affinity Consulting خدمات طراحی و پیاده سازی بیشتری را ارائه می دهد. مشابه با Lawyerist، Affinity Consulting با تیم های حقوقی در مورد برنامه های استراتژیک، عقب نشینی شرکت ها، آموزش و مربیگری تجاری کار می کند. در حالی که Lawyerist به طور سنتی طرح اجرای «با شما انجام شد» را ارائه می‌دهد، Affinity Consulting راه‌حل‌های سفارشی «انجام شد برای شما» را ارائه می‌دهد.

تیم Affinity تیم پیشرو برای طراحی، ساخت و پیاده‌سازی فناوری و راه‌حل‌های سیستمی جدید برای تیم‌های حقوقی است. تیم Affinity به شرکت ها در تمام مراحل پیکربندی و عرضه برای تمام ابزارهایی که شرکت ها نیاز دارند، از جمله:

  • مدیریت را تمرین کنید
  • صورتحساب و حسابداری
  • مشاوره نیروی فروش
  • اتوماسیون اسناد
  • مدیریت اسناد

“مشاوره Affinity تنها انتخاب برای تیم هایی است که به دنبال برون سپاری ساخت و اجرای راه حل های فنی برای شرکت خود هستند. آنها سطح جدیدی از خدمات را برای جامعه ما به ارمغان می‌آورند که قبلاً قادر به ارائه آن نبوده‌ایم.» مدیرعامل Lawyerist استف، اورت توضیح می‌دهد. “ما بسیار هیجان زده هستیم که تخصص آنها را با جامعه خود به اشتراک بگذاریم.”

وکیل قوی تر می شود

در حالی که ادغام ی،ی برخی تغییرات داخلی، نحوه تعامل جامعه حقوقی با برند وکیل را تغییر نخواهد داد. وکلا همچنان می توانند:

استف، اورت، مدیر اجرایی Lawyerist، گفت: “ممکن است برای بسیاری از وکلای جامعه ما تغییر چند، نکرده باشد، اما همه آنها از تخصص و منابع اضافی که تیم Affinity روی میز آورده است، بهره خواهند برد.” منابع Affinity به ما این امکان را می‌دهد که ابزارها و خدمات بیشتری را برای کمک به شرکت‌های کوچک در ساخت شرکت‌های متمرکز بر آینده بسازیم.»

وکیل + Affinity Build for the Future

رهبری تیم پیشرفته مشتاق کشف راه‌های جدید برای گسترش خدمات و ارزش برای جامعه حقوقی است. دبی فاستر، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت گروه افینیتی، گفت: “این معامله ای است که در آن 1+1 = 19 است که تیم های ما واقعاً با هم بهتر و قوی تر هستند.” این ادغام به نفع کل جامعه حقوقی خواهد بود زیرا تیم‌های ما گرد هم می‌آیند تا محصولات و ابزار جدیدی بسازند که سازمان‌های حقوقی با هر اندازه در حال حاضر بیشتر به آن نیاز دارند.»

این ادغام به نفع کل جامعه حقوقی خواهد بود زیرا تیم‌های ما گرد هم می‌آیند تا محصولات و ابزار جدیدی بسازند که سازمان‌های حقوقی با هر اندازه در حال حاضر بیشتر به آن نیاز دارند.»

دبی فاستر

آغاز سال 2023 شامل نقشه راه شرکت کوچک بازبینی شد، چاپ دوم کتاب پرفروش وکیل. و یک پاد،ت جدید، رهبران قدرتمند بدون عذرخواهی، نمایشی با تمرکز بر ،ن در مالکیت قانونی قدرت خود و تغییر جهان.

وکلایی که علاقه مند به یادگیری این هستند که چگونه تیم می تواند به شرکت های خود کمک کند می توانند در ارتباط باشند گروه مشاوره افینیتی یا وکیل

آ،ین به روز رس، در 3 ژانویه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/lawyerist-announces-affinity-consulting-merger/