ادعای چینی ها در مورد بالون مرموز – جاناتان تورلی


شخصیت های مختلف اطلاعاتی و دفاعی از جمله مارک اسپر وزیر دفاع سابق پیشنهاد کرده اند که سعی کنید بالون نظارتی چینی را برای تجزیه و تحلیل تج،ات و هر محتوای آن ضبط کنید. چین اعتراف می کند که ممکن است این بالون باشد، اما استفاده از آن برای نظارت را رد می کند. میگه تصادفا گم شده به دلیل آب و هوا بنابراین ممکن است بالون مال ما باشد اما گم شده است. با این حال، ،ت احتمالاً با هر ،ی که اطلاعات را از بالون جمع‌آوری یا استفاده کند، مخالفت خواهد کرد. به نظر مبهم آشنا بود. در واقع، آبه لاول ممکن است یک مشتری جدید داشته باشد (در واقع، یک مشتری که در گذشته با مشتری فعلی خود، هانتر بایدن، در معاملات گذشته است).

چین به طور قابل توجهی استناد کرد ادعای “فورس ماژور” یا یک رویداد فوق العاده که می تواند تعهدات قراردادی را نفی کند. در این مورد، گفته می شود که بالون عمداً به ایالات متحده فرستاده نشده است، اما بدون تقصیر از دست داده است. چنین ادعای قراردادی نشان می دهد که هنوز ممکن است حقوق مالکیت بالون را ادعا کند و واقعاً از نظر قانونی رها یا گم نشده است.

آبه لاول، وکیل هانتر بایدن، هفته گذشته در نامه ای خواستار انجام تحقیقات جنایی و همچنین تهدید به شکایت علیه منتقدان و چهره های رسانه ای شد. همچنین به نظر می رسد تایید می کند که لپ تاپ واقعا مال Hunter است. با این حال، روز بعد، لاول به NBC گفت «این نامه‌ها نسخه‌های به اصطلاح لپ‌تاپ مک آیزاک یا دیگران را تأیید نمی‌کنند.» این یک موضع کنجکاو است اما ممکن است برای ،ت چین جذاب باشد (در واقع، این ممکن است از نوع زیرکی قانونی باشد که چینی ها را وادار کرد تا میلیون ها دلار به هانتر و همکارانش بدهند).

پس زمین اینجاست. چینی‌ها ابتدا انبوهی از نامه‌ها را صادر می‌کنند و هر ،ی را که اطلاعاتی را از بالون می‌گیرد یا استفاده می‌کند، به دزدی، افترا و دعوای حفظ حریم خصوصی، از دست دادن وضعیت معافیت مالیاتی، و «تحقیقات جنایی» تعریف‌نشده تهدید می‌کند. سپس روز بعد بی،ه‌ای صادر می‌کنید که می‌گوید، حتی اگر چین ممکن است شکایت کند، «این نامه‌ها نسخه‌های ایالات متحده یا دیگران از به اصطلاح بالون جاسوسی را تأیید نمی‌کنند». بنابراین اگر قابلیت‌های نظارتی روی تج،ات وجود دارد، ،وماً متعلق به شما نیست. سپس شما هم منتقدان و هم به رسانه‌ها را برای یک «ترفند سیاسی ،یف» در استفاده (یا «دستکاری») هر اطلاعاتی که در مورد اموال از دست رفته توسط ح‌ک‌چ یافت می‌شود، مورد حمله قرار می‌دهید.

من کاملاً انتظار دارم که اگر این کار با CCP انجام شود، از شرکت حقوقی هزینه یاب دریافت کند. نه خیلی رو به جلو اما الماس 2.8 قیراط فرستاده شده به هانتر به ،وان هدیه از چینی ها به خوبی انجام می شود.

البته با این فرض که نظریه اصلی من اشتباه است و این “مریخ نورد” نیست که همچنان “شماره شش” را جستجو کند. (اگر چنین است، من باید ژاکت پارویی خود را از اتاق زیر شیرو، پایین بیاورم):

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/04/calling-abby-lowell-the-،ese-make-familiar-claim-over-mysterious-balloon/