دادستان ها در پیگرد قانونی الک بالدوین و زره پوش برای مرگ فیلمبردار با موانعی روبرو هستند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دادستان ها در پیگرد قانونی با موانعی روبرو هستند…

عدالت کیفری

دادستان ها در پیگرد قانونی الک بالدوین و زره پوش برای مرگ فیلمبردار با موانعی روبرو هستند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP الک بالدوین آوریل 2018

الک بالدوین بازیگر در اولین اکران فیلم مرغ دریایی در آوریل 2018 در طول جشنواره فیلم ترایبکا 2018 در شهر نیویورک. ع، توسط John Nacion/Star Max/IPx از طریق Associated Press.

قانون قتل غیرعمد نیومکزیکو می تواند موانعی را برای دادست، ایجاد کند که قصد دارند الک بالدوین بازیگر و زره پوش او را به خاطر مرگ هالینا هاچینز فیلمبردار متهم کنند.

مری کارمک ،ویز، دادستان منطقه نیومکزیکو پنجشنبه اعلام کرد دفتر او در تیراندازی اکتبر 2021 سر صحنه فیلم، بالدوین و زره پوش هانا گوتیرز رید را متهم می کند. زنگ، گزارش رویترز و CNN.

آندریا ریب، دادستان ویژه این پرونده، در بی،ه‌ای گفت: «شواهد به وضوح نشان می‌دهد که بی‌توجهی جنایی به ایمنی در زنگ مجموعه فیلم.”

کارشناس، که با رویترز صحبت ،د گفتند که دادستان ها نبرد سختی داشتند و به ادعای بالدوین اشاره ،د که به او گفته شده اسلحه ای که او در صحنه فیلمبرداری به دست گرفته حاوی گلوله های زنده نیست.

به گفته یوجین ولوخ، استاد دانشگاه کالیفرنیا در دانشکده حقوق لس آنجلس، نیومکزیکو دو نوع قتل غیر عمد را تعریف می کند. در توطئه ولوخ.

یکی از انواع آن قتل عمد است که در ارتکاب عمل غیرقانونی و غیرقانونی انجام می شود که به ،وان قاعده قتل عمد شناخته می شود. نوع دیگر قتل عمد است که در حین فعل شرعی انجام می‌شود، «که ممکن است منجر به مرگ به صورت نامشروع یا بدون احتیاط و احتیاط لازم شود».

بالدوین و گوتیرز رید با هر دو نوع اتهام قتل غیرعمد روبرو هستند. NPR. یک اتهام می تواند بر اساس اتهام جنحه ای استفاده از سهل انگاری از سلاح گرم باشد. اتهام جدی‌تر قتل غیرعمد در ارتکاب عمل قانونی شامل تقویت سلاح گرم و پنج سال حبس اجباری است.

به گفته دادستان، بالدوین و گوتیرز-رید در حالت جایگزین متهم خواهند شد، به این م،ی که اعضای هیئت منصفه که گناهکار هستند باید انتخاب کنند که کدام نوع قتل غیرعمد اعمال شود.

قانون نیومکزیکو قتل بدون احتیاط را برای دادستان ها دشوارتر می کند. ولوخ نوشت، این سابقه اتهام را به مواردی محدود می کند که در آن متهم “علم ذهنی” از خطر یا خطری که اقدامات خود برای دیگران ایجاد می کند، داشته است.

ولوخ می‌نویسد: «این کافی نیست که نشان دهیم بالدوین بی‌دقت، سهل‌انگیز یا فاقد احتیاط به م،ای معمولی کلمه بود.

ولوخ نوشت: «دادستان باید بدون تردید معقول ثابت کند که او به طور ذهنی از خطر آگاه بوده است: اینکه او واقعاً به این احتمال فکر کرده است که ممکن است اسلحه پر شود و آن را نشانه گرفته و با وجود آن ماشه را فشار دهد. . “این بسیار سخت تر از نشان دادن بی احتیاطی یا حتی بی احتیاطی فاحش است، اگرچه البته خیلی به شواهدی که دادستان جمع آوری کرده است بستگی دارد.”

بالدوین در بی،ه ای از سوی وکیل خود به نقل از وی، اطلاع از خطر را رد کرد USA Today.

بالدوین «هیچ دلیلی برای این باور نداشت که گلوله‌ای در اسلحه یا هر جایی از مجموعه فیلم وجود داشته باشد. او به حرفه ای هایی که با آنها کار می کرد تکیه کرد و به او اطمینان دادند که اسلحه گلوله مستقیم ندارد. وکیل لوک نیکاس گفت: ما با این اتهامات مبارزه خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.

وکلای گوتیرز-رید، جیسون بو، و تاد جی. بولیون نیز گفتند که موکل آنها مرتکب قتل غیرعمد نشده است.

«این اتهامات نتیجه یک تحقیق بسیار ناقص و درک نادرست از حقایق است. ما قصد داریم حقیقت کامل را آشکار کنیم و معتقدیم که هانا توسط هیئت منصفه تبرئه خواهد شد.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/prosecutors-face-obstacles-in-prosecution-of-alec-baldwin-and-armorer-for-cinematographers-death/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds