نظرات در مورد تغییرات هزینه پیشنهادی USPTO




USPTO مجموعه عمده ای از بازنگری در هزینه ثبت اختراع را پیشنهاد کرده است. یکی از اه، کارمزدهای جدید افزایش درآمد است. همچنین واضح است که این پیشنهاد برای تغییر رفتار متقاضی ثبت اختراع در جهات خاصی طراحی شده است. ادامه مطلب را می تو،د در لینک های زیر بخو،د. توجه داشته باشید که PPAC یک جلسه استماع عمومی را در پنجشنبه، 18 می 2023، از ساعت 1 تا 3 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار خواهد کرد.

من یک نظر کوتاه ارائه کردم که استدلال می‌کرد قبل از هر گونه تغییر هزینه، انجام یک تحلیل اقتصادی برای پیش‌بینی تأثیر بر درآمد USPTO و رفتار مبتکر ضروری است. در تفسیر، من چهار دسته کلی از هزینه‌ها، شامل (1) هزینه‌هایی که برای جمع‌آوری پول برای USPTO طراحی شده‌اند، (2) هزینه‌هایی که صفحه پرهزینه ایجاد می‌کنند، (3) هزینه‌هایی که رفتار را بدون تغییر اساسی حقوق یا افزایش هزینه‌های کلی تغییر می‌دهند، بیان می‌کنم. و (4) هزینه هایی که رفتارهای خاصی را که منجر به از دست دادن حقوق کاربران می شود، منع می کند. هر یک از این دسته‌ها تأثیرات عمده بالقوه‌ای دارند، اما دسته‌های 2 و 4 نگر،‌های خاصی را ایجاد می‌کنند.

در تفسیر، من هشت تغییر ویژه در هزینه پیشنهادی را شناسایی می کنم که نیاز به توجه ویژه توسط اقتصاددان ارشد USPTO یا سایر کارشناسان اقتصادی دارد. اینها شامل هزینه های جدید و افزایش یافته برای پرونده های آزمایشی AIA، هزینه های جدید جدید برای سلب مسئولیت ترمینال، و افزایش قابل توجه هزینه ها برای ادعاهای اضافی و غیره است.

آن را اینجا بخو،د: ltr.20230510.FeeShifting





منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/05/comments-proposed-changes.html