خرید و قیمت لکه‌بر مبلمان و فرش نانوسان بنفش ا Nanosun ترب

خرید و قیمت لکه‌بر مبلمان و فرش نانوسان بنفش ا Nanosun ترب

با قرار دادن این مواد روی فرش خواهید دید که لکه از بین رفته shopkalayab است. اگر اجازه استفاده از مواد شیمیایی را دارید بهتر است به جای آن از مخلوط آب و سرکه استفاده کنید. تمیز کردن فرش با مخلوط سرکه و نمک نیز لکه های فرش را از بین می برد. هر دوی این مواد را ورز داده و روی لکه بمالید و اجازه دهید خیس بخورد. صابون ها و شامپوهای فرش که کمی قلیایی هستند مواد پاک کننده خوبی برای فرش ها هستند. فراموش نکنید که اگر لکه بیش از یک یا دو روز روی کارپت باقی بماند ، ثابت میماند ، بنابراین توصیه می شود که از روش های گفته شده در این مقاله برای پاک کردن لکه در اسرع وقت اقدام نمایید.

  • به همین علت استفاده از مواد شوینده و سفید کننده به حداقل ممکن کاهش می يابد و باعث افزایش طول عمر و ماندگاری سطح گردیده که صرفه اقتصادی نیز به همراه دارد.
  • با قرار دادن این مواد روی فرش خواهید دید که لکه از بین رفته است.
  • باور کنید یا نه ، آرد ذرت به پاکسازی فرش ها نیز کمک می کند.
  • جوهر ، دوده ، واکس ، ذغال و سایر آلودگی ها از روی مبل ، فرش ، کوسن ، موکت و سطوح مشابه می باشد.
  • محصول لکه بر، را بر روی یک قطعه ابر ریخته و با استفاده از آن لکه را تمیز نمایید.

هنگامی که آنها ریخته می شوند، بلافاصله به فرش نفوذ می کنند و زندگی ما را سخت می کنند در حالی که ما سعی می کنیم آنها را برداریم. اما با زندگی پرمشغله‌مان، پر از مسئولیت‌ها و کار، اغلب اهمیت تمیز نگه داشتن فرش‌هایمان را نادیده می‌گیریم، که باعث می‌شود با گذشت زمان جذابیت خود را از دست بدهند. فرش‌ها و فرش‌هایی که با قهوه، چربی یا لکه‌های ادرار پوشانده شده‌اند در بهترین حالت می‌توانند بی‌خطر باشند. آنها فرش شما را از یک مکان شاد برای قدم گذاشتن به یک آشفتگی بدبو تبدیل می کنند که می خواهید از شر آن خلاص شوید. پس از خشک شدن ، جارو برقی بزنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

تمیزی، براقیّت و محافظت از سطح با یک بار استفاده

شما می توانید از سرکه خالص یا مخلوط با آب گرم استفاده کنید ، زیرا به دلیل ترکیب فوق العاده اسیدی آن ، ابتدا آن را روی بخشی از فرش مرطوب امتحان کنید ، سپس آن را روی کل فرش بریزید ، این یک پاک کننده موثر خانگی برای از بین بردن لک فرش است. قبل ازمصرف اسپری فرش نانوسان بیز آن را حدود پنج دقیقه به خوبی تکان دهید تا محتویات داخل ظرف ترکیب شود. باداشتن این ویژگی ها قیمت لکه بر فرش و مبل ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرف می باشد. یک محصول بی ضرر برای بافت سطوح مورد نظر که از هیچ گونه حلال یا سفید کننده درآن استفاده نشده است و قدرت لکه بری بسیار بالایی دارد.

سپس لکه بر را روی سطح اسپری نمایید و دو الی سه دقیقه بگذارید محلول روی لکه بماند. بعضی اوقات یک سری اتفاقات لحظات خوشمان را به سمت تلخی می کشد. به عنوان مثال در یک مهمانی ریختن شربت یا چایی بر روی مبل های گران قیمت و یا فرش های دستبافت به شدت ناراحتمان می کند. لکه بر نانوسان بدون ماده فرمالین بوده و از این رو برای سلامتی انسان یک محصول کاملا بی ضررمحسوب می شود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتیباروشاپفقط برای مقاصدغیرتجاریوبا ذکر منبعبلامانع است.

© تمام حقوق مربوط به محصولات و مقالات محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی دارد. راحت ترین و ساده ترین نحوه ثبت سفارش ، ثبت سفارش به صورت آنلاین از وب سایت در کمتر از three دقیقه می باشد . برای اینکه شکلات پارچه را اشباع نکند، بهتر است فرش را وارونه کنید و از پشت کار کنید.

لکه بر فرش و مبل نانوسان بدون تریگر

بیشتر پاک کننده های فرش و موکت، مایعاتی هستند که هم می توانند در ماشین ریخته شوند و هم مستقیماً با یک دستمال مرطوب روی لکه بمالند. اگر فقط به دنبال پاک کننده ای هستید که استفاده از آن در نقاط مختلف آسان و راحت باشد، اسپری بهترین راه برای استفاده است. برای تمیز کردن عمیق تر و سنگین تر، محلول های مایع انتخاب بهتری خواهند بود. بوهای بد را از بین می برد و آلودگی ها و لکه ها را از بین می برد.

اسپری تمیز کننده فرش و‌ مبلمان تاپ واش- کارتن 12 عددی

۴- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح پوست به شدت آسیب میبیند. این پاک کننده های خانگی نه تنها در هزینه شما صرفه جویی می کنند بلکه از کودک شما در برابر مواد شیمیایی مضر موجود در شوینده محافظت می کنند. تمیز کردن لکه های فرش با مواد شیمیایی برای سلامتی شما و خانواده هایتان بسیار مضر است ، بهتر است به جای آن از مواد طبیعی برای از بین بردن لکه های فرش های خود استفاده کنید. شما به راحتی با کلیک بر روی نماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی نانوسان شاپ میتوانید استعلام مجوز گرفته و به راحتی خرید خود را نهایی کنید.

در این رابطه نمونه های زیادی در بازار وجود دارند که با حذف مواد آسیب زننده و شیمیایی از میزان آسیب رسانی و کاهش سطح مواد شیمیایی در محیط زندگی کاسته اند که یکی از این نمونه ها لکه بر فرش و مبلمان نانوسان است که فاقد مواد اسیدی و بازی نیز می باشد. مبلمان خانگی از آن جایی که معمولا پارچه ای هستند و رنگ های روشنی هم دارند، سریعا لکه دار و کثیف و چرک میشوند. اگر نسبت به این لکه ها و کثیفی ها بی توجهی داشته باشید، این لکه ها بعد از یک مدت حالت چرک مرده پیدا میکنند و به خورد پارچه مبل شما میروند و ممکن است هیچ وقت دیگر از بین نروند. بنابراین خرید اسپری لکه بر مبل مناسب و با کیفیت بسیار مهم است. اسپری مبل نانوسان یک اسپری یک پاک کننده قوی و در عین حال ملایم است.

درصورت قصد خرید از اینستاگرام سعی کنید به صورت تلفنی با فروشنده تماس برقرار کنید یا مطمئن باشید پیج سایت فروش معتبری داشته باشد. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. به صورت مستقیم و بدون ترکیب با مواد شوینده دیگر استفاده شود. از تابش نور مستقیم خورشید و دماهای پایین جهت یخ زدگی خودداری کنید. خوشبختانه، لکه های روغنی به خوبی به چندین ماده پاسخ می دهند که به فرش آسیب نمی رساند. لکه های روغن پخت و پز و کره روی پارچه جز لکه های سخت محسوب می شود .

فروش لکه‌ بر فرش و مبلمان نانوسان به صورت اینترنتی از طریق سایت تمادکالا انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از فروش لکه‌ بر فرش و مبلمان (نانو سان) به ادامه مطلب توجه نمایید. برای از بین بردن انواع کثیفی ولکه های روغن ، چربی ، جوهر ، دوده ، واکس ، ذغال و سایر آلودگی ها از روی فرش و مبلمان می باشد. یکی دیگر از موارد مهمی که در انتخاب اسپری لکه بر فرش بسیار اهمیت دارد این است که برای سلامتی انسان و محیط زیست ضرری نداشته باشد و از طرفی گاز تولید نکند و به دستگاه تنفسی و پوست آسیبی وارد نکند.