تجربه کارآموزی در B&B Associates، دهلی


نام دانشجو

وانشیکا جین

دانشکده و سال تحصیل

کالج حقوق آسیایی، نویدا، سال پنجم

نام و نش، سازمان

B&B Associates, Block D, House No.52, Ba،t Pancheel Enclave, دهلی 110017

مدت دوره کارآموزی

1 ژوئن 2022 تا 1 ژوئیه 2022

چطوری اپلای کردی؟

من برای کارآموزی با ارسال ایمیل به شوبهامبالا[at]هات میل رزومه و Cover Letter را پیوست کنم. پس از چند روز، من یک ریکاوری از آقای شوبهام بهلا دریافت کردم و او تاریخ عضویت را به من داد.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین برداشت

در روز اول، با یاجور بالا، که شریک آقای شوبهام بهلا نیز هست، ملاقات کردم، جایی که او از من در مورد زمینه های مورد علاقه ام و نوع پرونده هایی که می خواهم روی آنها کار کنم، پرسید. تا بر اساس آن کار را به شما محول کنند. اتاق‌ها مجهز به تمام امکاناتی است که برای کار موثر در یک دفتر وکالت لازم است و می‌توان آن را تشخیص داد.

این کتابخانه دارای یک کتابخانه من، است که شامل قو،ن و تفسیرهای قانونی تقریباً در مورد همه اقدامات اصلی است. همچنین آشپزخانه ای در اتاق ها وجود دارد که کارآموزان مجاز به استفاده از آن هستند و می توان از آنجا چای یا قهوه تهیه کرد. کارورزان می نشینند و با همکاران کار می کنند و هر زمان که در هر چیزی گیر ،د می توانند کمک بخواهند.

وظایف اصلی

قرار گرفتن در معرض کباب و طاقت فرسا با کار با کیفیت با ضرب‌الاجل‌های سخت. تجربه ای که به شما می آموزد
سختی دعوا و دوام شما برای زنده ماندن در آنجا باید داشته باشید. هرگز فکر نمی‌کردم که چنین وکلای دادرسی موفقی باید همه این ویژگی‌ها را برای حفظ خود در این حرفه پرورش دهند تا طول عمر خود را تضمین کنند.

کار با Yajur Sir & Shubham Sir به من نشان داد که اگر به دادخواهی به ،وان یک مسیر شغلی موفق نگاه کنم، استقامتی را که باید ایجاد کنم.

این دفتر دارای کارهای متنوعی در مجامع مختلف است، نه محدود به داوری، موضوعات مربوط به قانون اساسی، و موضوعات قراردادهای مدنی در دادگاه های مختلف از جمله دادگاه های بدوی. بنابراین، در حین کارآموزی در SVS Attorneys با انواع تکالیف، یک بسته بسته دریافت می‌کنید. شما تحقیقات آنلاین، مجموعه‌ای آنلاین از پرونده‌ها و دادخواست‌هایی را که برای تشکیل پرونده الکترونیکی آماده می‌شوند، و کار تهیه پیش‌نویس با همکاران دریافت می‌کنید.

اتاق‌ها با یک «ا،یستم با فناوری پیشرفته» کار می‌کنند که به سمت «محیط بدون کاغذ» طراحی شده است. بنابراین به طور پیش‌فرض، کارآموزان باید در حین کارآموزی در اینجا، خود را با ابزارهای اداری آنلاین مبتنی بر فناوری و برنامه تطبیق دهند. کار، نیازی به گفتن نیست، به ویژه برای همه ،، که برای آینده خود طرح دعوا می کنند، جالب و غنی است.

محیط کار

همه در اتاق‌ها، چه خود بنیانگذاران و چه همکاران ارشد سومیر سر، آکانشا مام و آنچیتا خانم همیشه آنجا بودند تا حتی کوچک‌ترین و ،انه‌ترین تردیدهایی را که در مورد کارهایی که به من اختصاص داده شده بود برطرف کنند. من می‌توانم همیشه برای هر نوع کمک یا راهنمایی به آنها مراجعه کنم.

چیزهای خوب

بهترین بخش کارآموزی من این بود که اگر می خواستم روی آن کار کنم، هر کاری که به من اختصاص داده می شد، انتخاب من بود
مسائل داوری، مسائل کیفری یا هر موضوع دیگری شرکای آنجا مطمئن شدند که من از آن لذت خواهم برد
کار من نباید بر دوش من باشد. آنها روند یادگیری من را جالب و آسان ،د.

علاوه بر این، با کار ، روی پرونده‌های زنده یاد گرفتم که چگونه قانون در دنیای واقعی کار می‌کند و با آقای راجیو بهلا که قاضی سابق در پنجاب و دادگاه عالی هاریانا بود، روی پرونده‌ها کار کردم. به طور کلی، تجربه کارآموزی من در اتاق‌ها یکی از پربارترین و غنی‌ترین تجربیات تاکنون بوده است.

چیزهای بد

هیچ غذاخوری در این نزدیکی وجود ندارد تا غذا بخورید. استراحت در همه چیز شگفت انگیز است.

اسکان و حمل و نقل به دفتر

من در یک PG ماندم و با مترو به دفتر رفت و آمد کردم.

کمک هزینه

کمک هزینه ای وجود نداشت.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-experience-bb-،ociates-delhi-2/