بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

ایشان متخصص در دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ملکی، تجاری و … هستند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند. آشنایی با بهترین وکیل ایران باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشیم. اگر شناخت کاملی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری داشته باشیم، فرد مناسبی را برای رسیدگی به پرونده های ملکی، کیفری، خانواده،ثبتی و … انتخاب می کنیم تا به این ترتیب میزان موفقیت ما در دادگاه بالاتر رود. در ادامه مقاله سعی کرده ایم 10 وکیل خوب در ایران را معرفی کنیم.

  • برای پیدا کردن بهترین وکیل خانواده در ایران یا بهترین وکیل طلاق در ایران باید به موفقیت ها و رزومه وکلا نگاه کرد.
  • لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند.
  • کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است.
  • یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد.

آقای ابراهیم حیدری، وکیل پایه یک دادگستری با سابقه 20 سال فعالیت حقوقی، دارای کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، گواهی های چهارگانه داوری مرکز، داوری اتاق ایران با گرایش به امور کیفری (جرایم علیه اموال و مالکیت) و امور املاک یکی دیگر از وکلای خوب ایران محسوب می شوند. وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی (کارشناس ارشد حقوق خصوصی) با ده سال سابقه وکالت جزء بهترین وکلای زن ایران محسوب می شوند. منبع عمده بسیاری از این مقررات، اخلاق و انتظاراتی است که در دیدگاه نخست از وکالت مطرح می گردد.

بهترین وکیل شرق تهران

گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند. شخصی که با این روش وکالت موردی برای دفاع از حقوق بستگانش گرفته‌است را وکیل اتفاقی گویند. گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از وکلای مجرب و با سابقه، در زمینه های مختلف از جمله وکیل حقوقی، وکیل کیفری، وکیل خانواده، وکیل طلاق و … یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران که به صورت حرفه ای کار وکالت را انجام می دهد هیچ وقت برای اینکه هزینه بیشتری از موکل بگیرد موضوع را بزرگنمایی نمی کند و آنچه را که واقعیت دارد با موکل در میان می گذارد. افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای مسائلی همچون طلاق و حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارند تا از آنها در دادگاه خانواده دفاع کند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران 【آپدیت1401】

نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید. اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در اهواز [ آپدیت 1401 ]

میزان حق وکالت در طلاق کاملا بستگی به شرایط مختلف دارد بطور مثال اینکه چقدر شخص مهریه کرده باشد و از همه مهمتر اینکه شخص چقدر برایش این جدایی اهمیت دارد. مرجع حقوقی ایران از سال 1394 با هدف جمع آوری و انتشار اطلاعات علمی حقوقی صحیح، جامع و دقیق به عنوان عضوی از زیر مجموعه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) فعالیت می کند. اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند.