استفان بریر عزیز – SCOTUSblog


مشاهده از دادگاه

نوشته مارک والش

در 19 مه 2023
در ساعت 7:03 بعد از ظهر

قضات روی نیمکت با اعضای حاضر در گوش دادن.

قضات در روز پنجشنبه شش نظر را از روی نیمکت ارائه ،د. (ویلیام هنسی)

سالن دادگاه صبح پنجشنبه پر است زیرا به نظر می رسد همه به تغییر روزهای دوشنبه عادت کرده اند. بخش وکلا مملو از تعداد زیادی وکلا است که پس از نظرات روز در دادگاه عالی سوگند یاد خواهند کرد، از جمله بخش مالیات انجمن وکلای کالیفرنیا با یک بازدید خاص به موقع.

وکیل عمومی الیزابت پرلوگار گروهی از دفتر خود را رهبری می کند، از جمله معاونان وکلای عمومی برایان فلچر و مالکوم استوارت. مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون و مؤسسه دیوان عالی آن در مراسم سالانه پایان بحث در آوریل به استوارت که بیش از 30 سال در و، دادگستری بود ادای احترام ،د.

قاضی النا کاگان ادای احترامی مهیج و خنده دار با تمرکز بر اشتیاق استوارت برای تیم هاکی واشنگتن کپیتا، ارائه کرد. (زم، که پایتخت ها در سال 2018 جام استنلی را بردند و رژه پیروزی آنها قرار بود درست از جلوی عدالت اصلی عبور کند، من متوجه شدم که استوارت ممکن است یکی از افراد حاضر در میان جمعیت باشد که کت صبحگاهی روی ژاکت هاکی خود دارد.) او توضیح داد که چگونه استوارت اغوا کرد. او برای اولین بار از چندین بازی که با هم شرکت ،د به او ملحق شد، اما از کاگان خواست که خودش را با پیراهن کپ‌های غیرارزان بپوشد.

با نزدیک شدن به ساعت 10 صبح، یک زن و شوهر دیگر از مهمانان سرشناس وارد می شوند. استفان بریر، قاضی بازنشسته و همسرش، جوانا بریر، در بخش VIP جای می گیرند.

بریر در مجموعه ای از گفت،ا در دانشگاه جورج واشنگتن که در 29 مارس آغاز شد، درگیر بازتاب عمده ای در مورد حرفه خود بوده است. جیمی هوور، خبرنگار جدید دادگاه عالی مجله حقوق ملی، داستان خوب در مورد تأملات بریر در رویداد روز سه شنبه در مورد تبعیض ،تی که توسط برخی از اساتید در اوایل دهه 1960 برای دانشجویان زن حقوق هاروارد به نمایش گذاشته شد. خواهد بود تیسه مکالمه بیشتر در این مجموعه در پاییز آینده.

قاضی می‌نشیند و به جای اینکه مستقیماً به نظرات خود برود، قاضی ارشد جان رابرتز اعلام می‌کند که «مبا، مکاتبات» را در پرونده خواهد خواند.

چنین نامه هایی در دادگاه برای اعضای تازه بازنشسته یک سنت است. رابرتز در حالی که کمی خفه می شود شروع می کند: «استفان عزیز، شما از بسیاری جهات یک حقوقدان نمونه هستید. بریر، او می‌گوید، «هم نیروی فکری و هم حس عملی را به بحث‌ها و تصمیم‌ها وارد کرد».

رابرتز ادامه می‌دهد: «شما هم‌چون چندتایی ،ن ما باقی می‌م،د». “یک شوخی ساده در گفتن شما همه ما را به هیجان می آورد، البته اغلب با ناله.”

رابرتز می گوید: «همیشه یک استاد، شایسته است که به تدریس در هاروارد بازگشته باشید. بریر، که سال گذشته به ،وان استاد حقوق اداری و فرآیند برن در دانشکده حقوق هاروارد انتخاب شد، دستانش را روی قلبش می‌بندد و سرش را تکان می‌دهد.

رابرتز در پایان می‌گوید: «ما برای شما و جوانا در این فصل جدید آرزوی خوشبختی می‌کنیم.

رئیس سپس نامه پاسخ بریر را می خواند.

زم، که برای اولین بار به دادگاه پیوستم، [Justice] بریر نوشت: هری بلکمون به من گفت که آن را یک “تکلیف غیرمعمول” می دانم. “حق با او بود؛ کار دشوار است؛ نیاز به توجه کامل دارد. این یک مسئولیت بزرگ و همچنین یک افتخار بزرگ است. اما بیشتر از همه، فرد می‌آموزد که حتی زم، که قضات در مورد کارشان به شدت اختلاف نظر دارند، می‌توانند دوستان شخصی باقی بمانند. آنها همچنان به ،وان انسان برای یکدیگر ارزش زیادی قائل هستند.»

رئیس خواندن نامه ها را تمام می کند و به یک روز (بسیار) شلوغ نظرات می رسد.

قاضی نیل گورسوچ اولین نظر را برای دادگاه متفق القول در پرونده ثبت اختراع دارد آمگن علیه سانوفی. این اولین نظر از جلسه مارس است.

قاضی سونیا سوتومایور برای خلاصه ای طول، از عقیده خود در مقام بعدی قرار دارد بنیاد هنرهای تجسمی اندی وارهول در برابر گلداسمیت. به نظر می رسد رابرتز پس از پایان کار سوتومایور م، می کند، گویی ممکن است یک مخالفت شفاهی وجود داشته باشد. و بر اساس خوانش بعدی من از مخالفت گزنده کاگان، که قاضی ارشد به آن ملحق شد، ممکن است انتظار چنین چیزی را داشته باشم. اما ما هنوز منتظر اولین مخالفت از روی نیمکت بعد از چهار سال هستیم.

قاضی کلارنس توماس تصمیم 7-2 را در مناقشه کارگری ارائه می دهد اداره کل آجودان اوهایو در مقابل اداره فدرال روابط کار.

سپس توماس تصمیمات اصلی صبح را اعلام می کند. قضات به نفع شرکت های رسانه های اجتماعی در Twitter, Inc. v. Taamneh و ارسال کرد گونزالس v. گوگل بازگشت به دادگاه بدوی با توجه به تصمیم در توییتر.

در نهایت، رابرتز آ،ین تصمیم روز، اولین نظر ا،ریت خود را در مورد این اصطلاح، در نظر گرفت پولسلی علیه خدمات درآمد داخلی. این تصمیم یک شکاف مداری در مورد احضار برای سوابق در پرونده های مالیاتی را حل و فصل می کند.

پس از اینکه قاضی ها نیمکت را ، ،د، بریر منتظر می ماند تا مهمانان دیگر پرونده را تشکیل دهند تا همسرش به او برسد و آنها با هم از ،وجی کناری دادگاه خارج می شوند.


منبع: https://www.scotusblog.com/2023/05/dear-stephen-breyer/