سه شنبه، 7 فوریه 2023 – چقدر جذاب


و، دادگستری می‌گوید پایان وضعیت اضطراری بهداشتی خط مشی ،وان 42 و پرونده دادگاه عالی را خاتمه می‌دهد. ارسال سه‌شنبه تنها یک هفته پس از اعلام رسمی برنامه‌اش برای پایان دادن به وضعیت اضطراری بهداشت عمومی توسط ،ت صورت می‌گیرد. Myah Ward of Politico دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:51 توسط هوارد باشمن



«سیستم دادگاه ایالت فلوریدا، دانشگاه‌های ایالات متحده و اتحادیه اروپا در معرض شیوع باج‌افزار قرار گرفتند»: جیمز پیرسون و رافائل ساتر از رویترز دارند یک گزارش بر اساس تحلیل رویترز از یادداشت‌های باج‌گیری که به صورت آنلاین برای سرورهای آسیب‌دیده ارسال شده است، یک شیوع جه، باج‌افزار سرورهای متعلق به دادگاه عالی فلوریدا و چندین دانشگاه در ایالات متحده و اروپای مرکزی را به هم ریخته است.

نوشته شده در ساعت 21:47 توسط هوارد باشمن



سمپوزیوم نگاهی به بازپس گیری حقوق باروری پس از دابز: مایک فا، از دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا این گزارش.

نوشته شده در 5:47 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جوزف گرینوی از دادگاه تجدیدنظر ناحیه سوم بازنشسته می‌شود»: تیانا هدلی از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در 4:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«رابرتز تلاش می‌کند تا بالاتر از فرای باقی بماند، زیرا دادگاه عالی سقوط می‌کند»: کیمبرلی استرابریج رابینسون و لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

نوشته شده در 4:23 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“این شانس بایدن است که دقیقاً به ما بگوید دیوان عالی چه کرده است”: استاد حقوق کیت شاو دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 12:55 توسط هوارد باشمن



«از تکان دادن سر تا پرتاب ،: چگونه دیوان عالی می‌تواند در ایالت اتحادیه خبر بدهد.» جان فریتز از USA Today دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:52 توسط هوارد باشمن



در نامه امروز دریافت شد: نسخه ای از کتاب پیش رو ”Scalia: Rise to Greatness، 1936 تا 1986” توسط جیمز روزن، که تاریخ انتشار رسمی آن مارس 2023 است. این کتاب ،مت آغازین در بیوگرافی دو جلدی است.

نوشته شده در ساعت 12:40 توسط هوارد باشمن



فقه دادگاه رابرتز: آنچه بود و چه خواهد آمد. آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در 12:34 توسط هوارد باشمن



«فشارهای مذهبی در مدار پنجم تهدید می کند بوستوکدامنه”: خوری اتکینسون از قانون بلومبرگ دارد این گزارش (برای دسترسی کامل به اشتراک نیاز است).

از وقتی که مدار پنجم صوت آرشیو شده استدلال شفاهی را پست می کند، من به آن لینک خواهم داد.

نوشته شده در ساعت 11:00 توسط هوارد باشمن



با نزدیک شدن به تصمیم، ترس در مورد پرونده قرص‌های سقط جنین فاجعه‌بار افزایش می‌یابد. قضات محافظه کار احتمالاً در مورد سرنوشت دعوی تگزاس که به دنبال ممنوعیت میفپریستون در سراسر کشور است تصمیم می گیرند. کارولین کیچنر و پری استین از واشنگتن پست این گزارش.

و در تفسیر آنلاین در اسلیت، داهلیا لیثویک و مارک جوزف استرن یک مقاله فقهی با ،وان «دابز همیشه فقط آغاز بود. یک قاضی می تواند قرص سقط جنین را در سراسر کشور غیرقانونی اعلام کند. و این حتی بدترین آن هم نیست

نوشته شده در 10:48 توسط هوارد باشمن






منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/07/#198430