گزارش: ایالات متحده جملات طولانی را بیشتر از سایر کشورها ارزیابی می کند


در طول چند دهه گذشته، کشورها در همه جا احکام زندان طول،‌تر را ارزیابی کرده‌اند. با این حال، طبق یک شورای جدید عدالت کیفری (CCJ) گزارش توسط لیلا کاظمیان، پروفسور جامعه شناسی در کالج جان جی، ایالات متحده هنوز هم بیشتر از هر کشور دیگری جملات طول، می نویسد.

این گزارش نشان می‌دهد که جرایم خشونت‌آمیز، به‌ویژه قتل، نقش بزرگی در استفاده زیاد ایالات متحده از احکام حبس طول،‌مدت ایفا می‌کند، که این احکام شامل ۱۰ سال یا بیشتر حبس می‌شود. با این حال، آنها با اعداد اروپایی فاصله زیادی دارند.

این مطالعه نشان داد که ایالات متحده از کشورهای آمریکای لاتین نزدیکتر است، اما هنوز هم دورتر است. با این حال، ایالات متحده نسبت به کشورهایی که نرخ خشونت بالاتری داشتند، از احکام طول،‌تری استفاده کرد.

این مطالعه نشان داد که میانگین درصد افرادی که برای نمونه ای از 40 ایالت به 10 سال یا بیشتر محکوم شده اند، کمی بیش از 52 درصد است. گرجستان با بیش از 74 درصد از افراد زند، که به بیش از 10 سال محکوم شده بودند، بالاترین نرخ را در نمونه داشت.

این مطالعه نشان داد که مولداوی، کشوری که بالاترین درصد را دارد، 37 درصد از مردم را برای بیش از 10 سال زند، کرده است.

اما نرخ قتل در ایالات متحده بسیار بالاتر از کشورهای اروپایی است. به ،وان مثال، در سال 2018، لوئیزیانا شاهد 11.4 قتل در هر 100000 نفر بود، در حالی که هلند کمتر از یک قتل در هر 100000 نفر را گزارش کرد.

با این حال، این گزارش نشان داد که ایالات متحده احکام بسیار طول، تری را اجرا می کند.

برای قتل، ایالات متحده به طور متوسط ​​کمی بیش از 40 سال زندان تعیین کرد. بالاترین میانگین های بعدی مکزیک با 34.1 سال و السالوادور با 33.5 سال بود.

بر اساس این گزارش، مجارستان به طور متوسط ​​9.3 سال از نظر قتل، یا بیش از چهار برابر کمتر از ایالات متحده، رهبر کشورهای اروپایی بوده است.

اما این گزارش روند مشابهی را در مورد میانگین مجازات زندان برای محکومیت های تجاوز ، مشاهده کرد. میانگین محکومیت در ایالات متحده (12.2 سال) دو برابر بالاترین کشور بعدی ی،ی مجارستان بود که میانگین مجازات آن 6 سال بود.

بر اساس این گزارش، سایر عواملی که باعث شد ایالات متحده برای سایر کشورها دورتر باشد، این است که در زندان های ایالات متحده 40 درصد از افراد محکوم به ابد در سراسر جهان و 83 درصد از محکومان ابد بدون امکان آزادی مشروط نگهداری می شوند.

این مطالعه در سال 2016 نشان داد که نزدیک به 162000 نفر در ایالات متحده در حال گذراندن حبس ابد هستند که شش برابر بیشتر از کل قاره اروپا از جمله ،یه و روسیه است.

علیرغم یافته های این گزارش، زم، که مردم پشت میله های زندان خدمت می کنند، فاصله بسیار کمتری بین ایالات متحده و سایر کشورها دارد.

جان مکی، مدیر گروه ویژه محکومیت‌های طول،، در بی،ه‌ای مطبوعاتی گفت: «این معتبرترین و جامع‌ترین گزارشی است که تا به امروز در مورد مدت زمان محکومیت در ایالات متحده با سایر کشورها مقایسه می‌شود».

«یافته‌های آن بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجازات ایالات متحده تأکید می‌کند که بیشتر از سایر کشورهای ثروتمند با کشورهای در حال توسعه مش، است.»


منبع: https://thecrimereport.org/2022/12/21/report-u-s-،esses-long-sentences-more-often-than-other-nations/