کنگره لایحه هایی را برای محافظت از قضات، برداشتن مجسمه نویسنده تصمیم درد اسکات تصویب می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. کنگره لایحه هایی را برای حمایت از قضات تصویب کرد،…

امنیت دادگاه

کنگره لایحه هایی را برای محافظت از قضات، حذف مجسمه نویسنده تصمیم Dred Scott تصویب می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

جستجوی اطلاعات قاضی

تصویر از Shutterstock.

دبورا ،، راس، رئیس ABA، کنگره را به دلیل تصویب لایحه ای که برای حفظ امنیت قضات فدرال از طریق ممنوع ، افشای اطلاعات شخصی آنها در نظر گرفته شده است، تحسین می کند.

«دموکراسی آمریکایی ما بر حاکمیت قانون استوار است. ،، راس در این باره گفت: قضات باید آزاد باشند تا بر اساس حقایق و قانون، بدون ترس از انتقام یا آسیب فیزیکی تصمیم بگیرند. بی،ه مطبوعاتی 16 دسامبر.

قانون امنیت قضایی و حریم خصوصی د،ل اندرل یکی از دو لایحه مرتبط با قوه قضاییه است که برای امضای جو بایدن به رئیس جمهور این کشور ارسال شده است. یکی دیگر دستور می دهد مجسمه راجر ت،، رئیس سابق دادگاه عالی، نویسنده تصمیم درد اسکات در دفاع از برده داری، از اتاق قدیمی دادگاه عالی در ساختمان کنگره ایالات متحده خارج شود. NBC News گزارش ها.

مجسمه ت، با مجسمه قاضی تورگود مارشال، اولین قاضی سیاه‌پوست دادگاه جایگزین خواهد شد.

قانون امنیت و حریم خصوصی قضایی د،ل اندرل به نام پسر قاضی منطقه ای ایالات متحده استر سا، از ناحیه نیوجرسی نامگذاری شده است، که همچنین از تصویب این لایحه در یک قانون ستایش کرد. انتشار خبر 16 دسامبر از دفتر اداری دادگاه های ایالات متحده.

آندرل در خانه سا، توسط وکیلی که از سا، به خاطر کندی در پرونده اش انتقاد کرده بود کشته شد. همسر سا،، مارک اندرل، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

سا، در بی،ه مطبوعاتی گفت: «می‌خواهم از کنگره برای گرامیداشت یاد و خاطره پسرم د،ل و برای کمک به محافظت از برادران و خواهرانم روی نیمکت تشکر کنم. «این قانون یافتن آدرس قاضی و سایر اطلاعات شخصی آنلاین را برای افراد خشن دشوارتر خواهد کرد. این لایحه با حمایت بهتر از قضات، به حفظ استقلال قضایی تضمین شده توسط قانون اساسی نیز کمک می کند.

طبق بی،ه مطبوعاتی، این لایحه، ،ب و فروش مجدد اطلاعات شخصی قضات توسط کارگزاران داده را ممنوع می کند. رویترز. همچنین به طور کلی به قضات اجازه می دهد تا اطلاعات شخصی را در وب سایت های ،تی ویرایش کنند و از انتشار اطلاعات شخصی خود توسط دیگران جلوگیری کنند.

اطلاعات ممنوع شامل می شود آدرس خانه، شماره خانه و تلفن همراه، تاریخ تولد کامل، آدرس ایمیل شخصی، اطلاعات حساب بانکی، شماره تامین اجتماعی، شماره پلاک و اطلاعات استخدام خصوصی. این ممنوعیت در مورد اطلاعات قضات فدرال، همسر، خواهر و برادر و فرزندان آنها اعمال می شود. این ممنوعیت در مورد گزارش رسانه های خبری در مورد موضوعات مورد علاقه عمومی اعمال نمی شود.

مطابق با CNN، این لایحه به دفتر اداری دادگاه های ایالات متحده اجازه می دهد تا علیه سایت های اینترنتی یا سایر نهادهایی که درخواست حذف اطلاعات شخصی قضات شخصی را رد می کنند، شکایت کند.

فی، دادگاه، یک گروه شفافیت دادگاه، بود در میان منتقدان از لایحه این سازمان نامه ای را با گروه های دیگر امضا کرد که در آن نگر، هایی را مطرح کرد که این لایحه سازمان های غیرانتفاعی را از انتشار اطلاعات در مورد تضاد منافع قضایی منع می کند.

این نامه 12 دسامبر چند مثال زد مخفی نگه داشتن استخدام همسر می تواند به این م،ی باشد که عموم مردم نمی دانند که آیا کارفرما پرونده ای نزد قاضی دارد یا خیر. و مخفی نگه داشتن آدرس خانه می تواند به این م،ی باشد که مردم از ،ید خانه قاضی توسط یک زوج با ارتباط خوب اطلاعی ندارند.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “مجلس ABA از کنگره می خواهد لایحه امنیت قضایی را تصویب کند”

ABAJournal.com: “قوه قضاییه فدرال از قو،نی برای جلوگیری از دسترسی به اطلاعات قضات حمایت می کند”

ABAJournal.com: “ABA از کنگره می خواهد که امنیت قضایی را در میان حملات اخیر به قاضی و افسر دادگاه در اولویت قرار دهد.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/congress-p،es-bills-to-protect-judges-remove-statue-of-dred-scott-aut،r/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds