کمیک: اگر با یک شناسه جعلی دستگیر شوید چه اتفاقی می افتد؟


رونوشت

پانل 1: حباب فکری بالای یک شخصیت سبز شناور است، که به طرز ناخوشایندی به شخصیت گرد بنفش لبخند می زند، که با شک به شناسه ای که شبیه شخصیت سبز رنگ نیست نگاه می کند. حباب فکر می گوید: “اگر با استفاده از یک شناسه جعلی دستگیر شوم چه؟”

پنل 2: چهار حباب کوچک در یک صف ایستاده‌اند و همه شناسه‌هایی در دست دارند که می‌د،م جعلی هستند، زیرا فلش‌هایی به سمت آن‌ها با متنی که «جعلی» را نشان می‌دهد وجود دارد. در سمت چپ، سبزه در یک کلمه حباب می گوید: «می بینی؟ من کاملا 21 ساله هستم!» در وسط گروه، یک حباب فیروزه ای در یک کلمه می گوید: “من فقط برای سن 22 سالگی جوان به نظر می رسم …” در بالای تصویر، متن نوشته شده است: “در همه ایالت ها استفاده از جعلی غیرقانونی است. شناسه – یا شناسه شخص دیگری – به ،وان شناسنامه شما. بیا یک نگاهی بیندازیم.”

پنل 3: تعدادی شناسه ایالتی با ع،‌های کاراکتر لکه‌ای در رنگ‌های مختلف در اطراف صفحه پخش شده‌اند. در بالای تصویر، متن می گوید: «به طور کلی، ساخت، فروش، تغییر، ،ید، استفاده یا داشتن شناسه های جعلی غیرقانونی است. اما مجازات و شدت این نوع جرایم در ایالت متفاوت است.»

پنل 4: یک لکه نارنجی در حالی که کارت شناسایی در دست دارد، خوشحال به نظر می رسد. یک فلش به شناسه اشاره می‌کند و می‌گوید «FAKE». لکه در یک کلمه حباب می گوید: “من 18 سال دارم.” در زیر، در سمت چپ، حباب پرتقالی دیگری نشان داده شده است که در حال ،ید یک بسته شش بطری آبجو با استفاده از شناسه‌ای با بر،ب «FAKE» است. متن روی صفحه می‌گوید: «این بدان م،است که اگر زیر ۲۱ سال دارید، خلاف قانون است:

  • یک شناسه ع، جعلی یا شناسنامه شخص دیگری را به ،وان مدرک سن و هویت خود ارائه دهید
  • با استفاده از شناسه جعلی، الکل یا محصولات تنباکو را ب،ید (یا تلاش کنید).

پانل 5: یک شخصیت تک حباب فیروزه ای در حالی که نوشیدنی در دست دارد، با نگر، به شناسنامه جعلی در دست خود نگاه می کند. متن بالا می‌گوید: «و حتی اگر واقعاً از شناسه جعلی استفاده نمی‌کنید، فقط به خاطر داشتن آن می‌تو،د به داشتن یک شناسه جعلی متهم شوید».

پانل 6: یک حباب فیروزه‌ای با شک در میله‌ای با بر،ب «نوار خنک، فقط 18+» می‌ایستد و در حباب فکری می‌گوید «لطفاً شناسنامه‌ها». اولین مورد از سه حباب کوچکی که در صف “نوار خنک” هستند، یک شناسه با بر،ب “بسیار جعلی” را به جعلی ارائه می دهد. در زیر آن لکه بر،بی وجود دارد که نشان می‌دهد فقط 17 است. در بالای تصویر، متن می‌گوید: «اگر از شناسه جعلی برای وارد شدن به نوار استفاده کنم، چه؟ جواب منفی. حتی اگر از آن برای ،ید ،ات الکلی استفاده نمی کنید، ارائه یک شناسه جعلی برای نشان دادن اینکه سن شما از سن واقعی شما بیشتر است، باز هم غیرقانونی است.

پانل 7: یک حباب فیروزه ای خندان (با بر،ب “سن 18”) شناسه ای در دست دارد که به وضوح متعلق به خودش نیست (تصویر متفاوت به نظر می رسد) در حالی که در حباب فکری می گوید: “این مال پسر عمویم است! ما اساساً دوقلو هستیم!» متن بالا می گوید: «اگر فقط شناسه دوست یا بستگانم را قرض بگیرم تا از آن استفاده کنم، چه؟ مهم نیست حتی اگر یک شناسه معتبر صادر شده توسط ،ت باشد، اگر شناسه شما نباشد، استفاده از آن جرم است.

پانل 8: شخصیتی نشان داده می شود که در ک، درس نشسته و در مورد موضوع “اثرات الکل” یاد می گیرد. یکی دیگر از شخصیت های بنفش نشان داده شده است که در حال برداشتن ، است. در زیر دو تصویر دیگر سندی وجود دارد که نماد اسکناس دلار روی آن نوشته شده است: «شناسنامه جعلی، این را پرداخت کنید». در بالا، متن می گوید: «اگر گرفتار شوم چه؟ قو،ن ایالت خود را بررسی کنید، اما ،دسالی که با داشتن، استفاده یا تلاش برای استفاده از یک شناسه جعلی دستگیر شود، معمولاً به جرم جنحه متهم می شود. مجازات محکومیت می تواند شامل جریمه نقدی، خدمات اجتماعی و شرکت در برنامه درمان الکل یا مواد مخدر باشد.»

پانل 9: یک لکه نارنجی غمگین روی یکی از سه صندلی بیرون از دفتر مدیر مدرسه نشسته است. در بالا، متن می گوید: «آیا می توانم در مدرسه دچار مشکل شوم؟ این به مدرسه شما بستگی دارد، اما اتهام جنحه می تواند عواقبی در مدرسه داشته باشد، از جمله شرکت در برنامه های فوق برنامه، ورزش، و بورسیه.

پانل 10: یک لکه سبز روی تخت خوابیده و به لپ‌تاپ نگاه می‌کند. در جلوی آن یک ساعت شمارش مع، وجود دارد که می گوید: «شمارش مع، تا 21 روز تولد». متن بالا می گوید: «بنابراین، اگرچه به نظر می رسد که رسیدن به 21 سالگی برای همیشه طول می کشد، سعی کنید کمی صبر و حوصله به ،ج دهید. شما به آنجا خواهید رسید! در ضمن، در FindLaw.com درباره قانون بیشتر بد،د.”

منابع مرتبط

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/comic-what-happens-if-youre-caught-with-a-fake-id/