کمیته می گوید جولیانی اخلاق را نقض کرده است. قاضی کاوانا به خاطر حضور در مهمانی مورد انتقاد قرار گرفت


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. خلاصه هفتگی: جولی، متعهد به اخلاقیات…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: کمیته می گوید جولی، مرتکب نقض اخلاق شد. قاضی کاوانا به خاطر حضور در مهم، مورد انتقاد قرار گرفت

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP_Rudy_Giuliani_July_2022.jpg

رودی جولی، وکیل دادگستری در یک کنفرانس خبری در ماه ژوئن در نیویورک صحبت می کند. ع، از مری ،افر/آسوشیتدپرس.

کمیته می گوید رودی جولی، در لباس انتخاباتی مرتکب نقض اخلاق شده است

یک کمیته استماع در واشنگتن دی سی، روز پنجشنبه به نتایج اولیه رسید که رودی جولی،، وکیل دادگستری، حداقل یک تخلف اخلاقی را در رابطه با ادعای تقلب در رأی‌دهی خود در دعوی قضایی در پنسیلو،ا مرتکب شده است. این کمیته در مورد یافته های خود توضیح بیشتری نداد. دفتر وکیل انضباطی وکلای دی سی به دنبال محرومیت جولی،، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا است. گام‌های بعدی برای کمیته استماع ارائه گزارش و توصیه، بررسی توسط هیئت مدیره DC Bar’s Liberal در مسئولیت‌های حرفه‌ای و تصمیم دادگاه استیناف ناحیه کلمبیا است. (قانون 360، Law.com، وبلاگ حرفه حقوقی)

برخی از متخصصان حقوق حضور کاوانا در مهم، را زیر سوال می برند

برخی از اساتید حقوق پس از آن از برت کاوانا، قاضی دیوان عالی ایالات متحده انتقاد می کنند پولتیکو گزارش داد که او در یک مهم، کریسمس در خانه رئیس ائتلاف کنش سیاسی محافظه کار شرکت کرد. همچنین استفان می،، مشاور سابق رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، که اکنون رئیس جمهور آمریکا اول حقوقی است، در این مهم، حضور داشت. چار، گی، استاد دانشکده حقوق دانشگاه مورر ایندیانا، به قانون بلومبرگ گفت که حضور کاوانا حداقل یک ایده ضعیف و احتمالاً نقض اخلاق قضایی است، اگرچه آیین نامه اخلاقی قضات فدرال برای دادگاه عالی اعمال نمی شود. قضات کری کمبل سورینو، رئیس موسسه، در National Review می نویسد شبکه بحران قضایییک گروه محافظه‌کار گفت که او استاندارد دوگانه لیبرالی را می‌بیند که خطاهای اخلاقی قضات و «،، که در سمت چپ هستند» را نادیده می‌گیرد. (قانون بلومبرگ، واشنگتن پست، بررسی ملی)

جونز دی 7 کارمند SCOTUS را استخدام می کند

جونز دی هفت نفر از همکاران خود را استخدام کرده است که در دوره اکتبر 2021 برای قضات دیوان عالی ایالات متحده کار می ،د. هر هفت استخدامی جدید برای قضات محافظه کار کار می ،د. این موسسه حقوقی 78 منشی دیوان عالی کشور را در یک دوره 10 ساله استخدام کرده است. (جونز دی بی،ه مطبوعاتی، قانون بلومبرگ از طريق چقدر جذاب، Law.com)

دوست پسر برونا تیلور کت و شلوارهای خود را با حمله جور می کند

کنت واکر، دوست پسر برونا تیلور، در نتیجه توافقنامه تسویه حساب با شهر لوئیزویل، کنتاکی، در رابطه با یورش پلیس ۲۰۲۰ که منجر به مرگ تیلور شد، ۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. طبق دادخواست های ایالتی و فدرال که واکر ارائه کرده بود، افسران قبل از کوبیدن درب آپارتمان تیلور خود را اعلام ن،د، و واکر باعث شد که اسلحه خود را به سمت افرادی شلیک کند که فکر می کرد متجاوزان هستند. تیلور کشته شد و واکر ابتدا به تلاش برای قتل متهم شد. خانواده تیلور به توافقی 12 میلیون دلاری با شهر رسیده اند. ( نیویورک تایمز، CNN، آسوشیتدپرس)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-committee-sees-giuliani-ethics-violation-kavanaugh-criticized-for-attending-party/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds