کتاب بازبینی شده نقشه راه شرکت کوچک اعلام شد


نقشه راه شرکت کوچک بازبینی شد، نسخه بعدی کتابچه راهنمای محبوب چگونه برای شرکت های حقوقی انفرادی و کوچک است برای پیش سفارش موجود است در 30 ژانویه

اولین بار در سال 2019 منتشر شد، نقشه راه شرکت کوچک بیش از 10000 نسخه فروخته شد و فرهنگ شرکت های حقوقی کوچک مشتری محور را ایجاد کرد که بر ش،تن مدل سنتی شرکت متمرکز بودند.

بسیار بیشتر از یک کتاب تجارت

که در بازبینی شداستف، اورت و آرون استریت نویسندگان چندین مفهوم از جمله مفهوم وکیل شرکت های سالم را به روز می کنند.

دکتر شری والینگ، مهمان و درمانگر پاد،ت وکیل مکرر می‌گوید: «به مراتب بیشتر از یک کتاب تجاری، نقشه راه شرکت کوچک کتابچه راهنمای سلامتی است بسیاری از وکلای کارآفرین با فرسودگی شغلی، اضطراب، اعتیاد و روابط ش،ته زندگی می کنند. اما ،ومی ندارد که اینطور باشد.»

با تمرکز بر رفاه، بازبینی شد از طریق هر بخش از یک شرکت که به کل شخص – مشتری، عضو تیم یا مالک مربوط می شود، می پردازد.

از بین بردن افسانه شریک

علاوه بر این، اورت و استریت موضوع بحث برانگیزتری را معرفی می‌کنند: مالکان در مقابل شرکا.

که در بازبینی شد، نویسندگان این ایده را که مسیر مشارکت باید مترادف با پیشرفت و وضعیت حرفه ای یک وکیل باشد را از بین می برند.

“این نسخه جدید به بررسی م،ای مالک یک شرکت حقوقی می پردازد (شریک) در مقابل یک مدیر.»

استف، اورت

«بیشتر کارگران در ایالات متحده انتظار ندارند که به ،وان قدرد، برای 10 سال کار سخت، به وضعیت مالکیت برسند. با این حال، این دقیقاً همان کاری است که ما در صنعت حقوقی انجام می دهیم.» اورت و استریت می نویسند.

در عوض، نویسندگان از شرکت‌ها می‌خواهند که مالکان و مدیران را جداگانه بر،ب‌گذاری کنند تا با اه، و غرامتی که ،اوین نشان می‌دهند، همسو شوند.

شرکت های حقوقی برای مدت طول، این نقش ها و مفاهیم را با هم اشتباه گرفته اند. این نسخه جدید به بررسی م،ای مالک یک شرکت حقوقی می پردازد (شریک) در مقابل یک مدیر. اورت گفت: ما تصمیم می گیریم که هر گروه چه نوع تصمیماتی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که شرکت به طور موثر اداره می شود و ارزش ایجاد می کند.

ماموریت همان باقی می ماند

فراتر از این تغییرات و تغییرات دیگر در نسخه جدید، نقشه راه شرکت های کوچک ماموریت ثابت است: آموزش وکلای انفرادی و شرکت های کوچک چگونه یک ،ب و کار مردم محور ایجاد کنند که به طور موثر مدیریت شود و در نهایت ارزشمندتر باشد.

شرکت کوچک مورد بازبینی قرار گرفت در 20 فوریه به فروشگاه ها می آید. 30 ژانویه پیش ،ید کنید.

آ،ین به روز رس، در 27 ژانویه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/lawyerist-announces-revisited-book/