چه چیزی میخواهید بدانید


آ،ین باری که یک ربات دربان و روباه هنگام ورود به دفتر وکالت از شما استقبال ،د چه زم، بود؟

اگر بازدید نکرده اید دفتر مجازی آرنت فا، شیف، شانس این است: هرگز.

پس از ،ید زمین در غیرمتمرکز—یک پلتفرم واقعیت مجازی—در اوایل امسال، آرنت فا، شیف اخیراً اولین شرکت حقوقی بزرگ ایالات متحده بود که یک دفتر وکالت در متاورس افتتاح کرد. در این فضا، مشتریان می توانند وارد یک دفتر دیجیتال شوند، با کارکنان تعامل داشته باشند و به صورت مجازی در جلسات شرکت کنند.

با کمال تعجب، آرنت فا، شیف ​​اولین شرکت حقوقی نیست که دفتری در متاورس افتتاح می کند – و با توجه به اینکه انتظار می رود اندازه بازار متاورس به آن برسد. 800 میلیارد دلار تا سال 2024، احتمالاً آ،ین نفر نخواهند بود.

بنابراین، این برای شرکت حقوقی شما چه م،ایی دارد؟

در حالی که ما هنوز در روزهای اولیه متاورس هستیم، و این تحولات ،وماً یک فراخوان برای پایان دادن به ادعای شما در عرصه دیجیتال نیستند، صنعت حقوقی همیشه در حال تغییر است. در نظر گرفتن روندهای بازار در برنامه ریزی بلندمدت برای انعطاف پذیری شرکت حقوقی ضروری است – به همین دلیل است که در زیر به آنچه شرکت ها باید در مورد متاورس بدانند پرداخته ایم.

متاورژن چیست؟

در این زمان، فراجهان بیشتر یک مفهوم است تا یک مکان یا چیز واحد.

“Metaverse” به پلتفرم‌های واقعیت مجازی اشاره دارد که در آن کاربران می‌توانند به روش‌های پیچیده و همه‌جانبه تعامل داشته باشند – از تعامل معمولی با دوستان گرفته تا ،ید زمین، ساخت دفتر شما، و باز ، شرکت حقوقی مجازی شما برای مشتریان.

ممکن است قبلاً در مورد آن شنیده باشید غیرمتمرکز، جعبه شنی، و متا، درمیان دیگران. این جهان‌های مجازی اساساً پلتفرم‌های متااورس متفاوتی هستند. و در حالی که این دنیاها در حال حاضر به طور مستقل عمل می کنند، برخی معتقدند که در نهایت، کاربران قادر خواهند بود دارایی ها را بین دنیاها انتقال دهند.

چرا شرکت های حقوقی در متاورس فعالیت می کنند؟

دفاتر حقوقی دلایل مختلفی برای راه اندازی در متاورس دارند.

برای برخی، باز ، دفتری در متاورس، آنها را از رقبا متمایز می کند – برای مثال، اگر شرکت در زمینه دارایی های دیجیتال به مشتریان کمک کند یا خود را به ،وان یک شرکت حقوقی پیشرو فناوری معرفی کند.

برای دیگران، آویزان ، یک زونا در متاورس با هیجان امتحان ، چیزی جدید هدایت می شود. یا، آن‌ها متاورس را نشانه‌ای از زمان می‌دانند – و مانند هر شرکت حقوقی آینده‌نگر، سعی می‌کنند ادعای اولیه‌ای را در مورد آنچه ممکن است روزی تکرار جدید اینترنت باشد، مطرح کنند.

چگونه متاورس می تواند به وکلا کمک کند تا مشتریان خود را جلب کنند؟

در حال حاضر، ا،ر وکلا به راحتی از راه دور کار می کنند. و در این دوره جدید، تعاملات بیشتری با مشتری به صورت مجازی اتفاق می افتد.

این گزارش روندهای حقوقی 2022 دریافتند که کار در دفتر خانه تأثیر ناچیزی بر تصمیم مشتری برای استخدام وکیل دارد. علاوه بر این، 25٪ مشتریان بیشتر ملاقات مجازی را ترجیح می دهند – و بقیه نشان دادند که هیچ ترجیح قوی به هیچ وجه ندارند، به این م،ی که آنها سازگار هستند.

بنابراین، این برای وکلایی که به دنبال افزایش حضور آنلاین خود هستند – یا باز ، یک فروشگاه مجازی چه م،ایی دارد؟

مانند ایجاد حضور آنلاین خود با استراتژی رسانه اجتماعی شرکت حقوقی متفکرانه و جذاب، باز ، یک دفتر مجازی در metaverse می تواند روزی به شرکت های حقوقی در یافتن مشتریان کمک کند. به هر حال، مشتریان بیشتر و بیشتری به دنبال وکلا به صورت آنلاین هستند، و با تغییر تعاملات حقوقی بیشتر به صورت آنلاین، احتمال بیشتری وجود دارد که به دنبال وکلا در سیستم عامل های جدید باشند.

همانطور که ف، لاو، مدیر رسانه های اجتماعی Clio، خاطرنشان می کند:

اگر به دنبال دستیابی به مخاطب یا جامعه خاصی هستید، مهم است که آنها را در جایی که بیشتر وقت خود را صرف می کنند بدون توجه به اینکه در چه صنعتی هستید ملاقات کنید. حضور آنلاین شما اغلب به ،وان یک صفحه اصلی ثانویه برای مشاغل عمل می کند. برای متخصصان حقوقی، مشتریان بالقوه می توانند در مورد حوزه کاری شما و نحوه ارتباط با شما اطلاعات بیشتری ،ب کنند.

با این حال، راه اندازی یک دفتر وکالت مجازی یا گسترش حضور آنلاین خود در صورتی که سیستمی برای پشتیبان گیری از آن ندارید کافی نیست.

به ،وان مثال، اگر نرم افزار جامع جذب مشتری برای جمع آوری اطلاعات تماس و تلاش برای حفظ آنها به ،وان مشتری نداشته باشید، جذب مشتریان آنلاین هیچ فایده ای نخواهد داشت.

از آنجایی که صنعت حقوقی به سمت تجارب فزاینده دیجیتال و تکنولوژی محور برای مشتریان ادامه می دهد، شرکت های حقوقی باید آماده باشند. پیاده‌سازی نرم‌افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر برای اطمینان از اینکه می‌تو،د در هر زمان و هر مکان به مشتریان کار و خدمات رس، کنید، تا زم، که یک مرورگر وب و اتصال به اینترنت دارید، حیاتی است.

نظرات نهایی در مورد شرکت های حقوقی و متاورس

در حالی که نمی توان گفت آینده متاورس چه خواهد بود، کار با یک طرز فکر طول، مدت و حس کنجکاوی یک اصل کلیدی برای شرکت های حقوقی ضد شکننده و برای موفقیت مداوم حیاتی است. در نظر گرفتن پیشرفت‌های کنونی و آمادگی برای احتمالات همراه، به مؤسسه حقوقی شما کمک می‌کند در صورتی که در موقعیتی قرار بگیرید که با هر آنچه در آینده وجود دارد سازگار شوید، به موفقیت خود ادامه دهد.

یکی از مؤلفه‌های کلیدی آماده‌سازی شرکت شما برای آینده قانون این است که اطمینان حاصل کنید که پشته فناوری شما با نیازهای در حال تغییر شرکت شما مطابقت دارد – به همین دلیل است که بیش از هر زمان دیگری استفاده از نرم‌افزار مبتنی بر ابر بسیار مهم است.

اگر در حال حاضر از نرم افزار مبتنی بر ابر پیشرو در صنعت Clio استفاده نمی کنید، هرگز زمان بهتری برای آشنایی وجود نداشته است. درباره نحوه استفاده شرکت های حقوقی از Clio بیشتر بد،د.

ما این پست وبلاگ را در دسامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی در: فناوری


منبع: https://www.clio.com/blog/why-law-firms-are-setting-up-s،p-in-the-metaverse/