چه زمانی سگ پلیس می تواند حمله کند؟


مجریان قانون معمولاً از سگ های کشف مواد مخدر در ایالات متحده استفاده می کنند تا افسران پلیس را در مورد وجود مواد مخدر غیرقانونی و سایر کالاهای قاچاق آگاه کنند. اما سگ ها همچنین می توانند توسط ادارات پلیس برای اعمال زور در هنگام دستگیری استفاده شوند.

اگرچه سگ‌های آموزش‌دیده معمولاً مانند تیزرها روشی «نیروی کمتر کشنده» در نظر گرفته می‌شوند، اما حملات هر ساله توسط سگ‌های پلیس منجر به صدمات جدی یا مرگ می‌شود.

با توجه به اینکه حمله K-9 تا چه حد می تواند جدی باشد، استفاده پلیس از سگ برای زور چه زم، مجاز است؟

استفاده معقول از سگ در دستگیری جنایی

سگ ها به دلیل حس بویایی قوی خود می توانند در ردیابی و یافتن مظنونین بالقوه مفید باشند. این امر به ویژه زم، صادق است که مظنونان به مکان‌هایی که ممکن است افسر پلیس انس، در کاوش مشکل داشته باشد، مانند مناطق پر درخت، فرار می‌کنند.

پس از یافتن محل مظنون، یک سگ آموزش دیده در حالت ایده آل باید بتواند مظنون را گاز بگیرد و بدون آسیب جدی نگه دارد تا زم، که توسط نگهدارنده خود رها شود. مسائل مربوط به قانون اساسی زم، می تواند به وجود بیاید که این ایده آل برآورده نشود.

موضوع قانون اساسی زور بیش از حد

زور بیش از حد به موقعیت‌هایی اطلاق می‌شود که پلیس قانوناً حق استفاده از زور را دارد، اما از حداقل مقدار لازم برای دستگیری یا جلوگیری از خطر برای خود یا اطرافیان استفاده می‌کند. حق محافظت در برابر زور بیش از حد در متمم چهارم قانون اساسی ایالات متحده آمده است که تفتیش و توقیف غیر منطقی توسط ماموران ،تی مانند افسران پلیس را ممنوع می کند.

به طور کلی، استفاده از سگ برای ادامه اعمال زور هنگامی که مظنونی تحت فشار قرار می گیرد و آسیب بیشتری به افسران پلیس وارد نمی کند، نیروی بیش از حد تلقی می شود، همانطور که در مورد اخیر کالیفرنیا نشان داده شد. هارتسل در مقابل. سن دیگو.

موارد اخیر نیروی بیش از حد

که در هارتسل، یک سگ پلیس برای پیدا ، و نگه داشتن مظنون فراری که به درون برس برخورد کرد، استفاده شد. وقتی مظنون از برس بیرون آمد، سگ پلیس به بازوی او ،بیده بود. مظنون دستورات افسر دستگیر کننده را برای بالا بردن بازوهای خود دنبال کرد، اما افسر پلیس بلافاصله سگ را رها نکرد و باعث آسیب بیشتر به مظنون شد.

قاضی در این پرونده دریافت که عدم آزادی افسر K-9 در زم، که مظنون از دستورالعمل ها پیروی می کرد غیر منطقی بود و تا حدی ادعای افسر پلیس مبنی بر مصونیت واجد شرایط را رد کرد.

در یک پرونده در حال بررسی نیروی بیش از حد در ویرجینیا، مردی مدعی است که حق متمم چهارم خود در برابر تصرف غیرمنطقی نقض شده است. سگ پلیس در یک گودال به او حمله کرد واقع در ملک جنگلی خود در جریان بررسی بهزیستی. افسر پلیس درگیر در این پرونده مدعی شد که او به دلیل اینکه به او گفته شده بود که مرد دست به خودکشی زده و به اسلحه مسلح است، دستور حمله سگ را صادر کرده بود، اگرچه هیچ اسلحه ای از مرد پیدا نشد. افسر پلیس مدعی مصونیت واجد شرایط شده است. مشخص نیست که دادگاه در این مورد چگونه تصمیم خواهد گرفت.

اگر سوالات خاصی در مورد نیروی بیش از حد دارید

قرب،ان زور بیش از حد ممکن است سوالاتی در مورد حقوق خود داشته باشند که فقط یک وکیل با تجربه می تواند پاسخ دهد. اگر در آن موقعیت قرار گرفتید، الف وکیل حقوق مدنی در منطقه شما ممکن است بتواند کمک کند.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/criminal-defense/when-can-a-police-dog-attack/