چرا وکلا در دادگاه یانگ اسلایم لایف یک ناهار رایگان از باشگاه استریپ دریافت کردند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. چرا وکلا در دادگاه یانگ اسلایم لایف دریافتند…

محاکمه و دعاوی حقوقی

چرا وکلا در دادگاه یانگ اسلایم لایف یک ناهار رایگان از باشگاه استریپ دریافت ،د

نوشته دبرا کاسنس وایس

بشقاب بال مرغ

تصویر از Shutterstock.

یک وکیل م،ع در شهرستان فولتون، جورجیا، در پرونده کتک کاری علیه باند یانگ اسلایم لایف، در نتیجه دستور قاضی از دیگر وکلای پرونده جنایی با یک ناهار بال مرغ پذیرایی کرد.

اورال گلانویل، قاضی ارشد، به وکیل سوری چادا خیمنز دستور داد تا ناهار را پس از تحقیر او به دلیل تأخیر در دادگاه سه شنبه گذشته فراهم کند. آتلانتا ژورنال-قانون اساسی و WSB-TV.

گلنویل بال‌ها را از مجیک سیتی ،یداری کرد که توسط مجله آتلانتا ژورنال-Cons،ution به ،وان یک باشگاه استریپ نمادین در آتلانتا توصیف شده است. اگرچه باشگاه تا ساعت 3 بعد از ظهر باز نمی شود، اما توانست ناهار را برای خیمنز آماده کند.

خیمنز گفت که به دلیل یک مورد دیگر در شهرستان کاب، جورجیا، دیر کرده است.

در میان 10 متهمی که انتظار می رود در این پرونده با هم محاکمه شوند، خواننده رپ Young Thug است که در روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل درد قفسه سینه به بیمارستان منتقل شد. WSBTV.

گلنویل مجازات‌های غیرعادی دیگری را برای وکلای م،ع و هیئت منصفه اعمال کرده است. او به یک هیئت منصفه بالقوه که از حضور در دادگاه بازگشت خودداری کرد، دستور داد تا یک مقاله 30 صفحه ای با تمرکز بر تاریخچه خدمات هیئت منصفه در آتلانتا بنویسد. و او به وکیل دیگری دستور داد تا پس از ،وج بدون اجازه دادگاه، یک مقاله تحقیقاتی 17 صفحه ای در مورد اهمیت حرفه ای بودن بنویسد.

دادستان ها ادعا می کنند که توطئه RICO شامل قتل، سرقت مسلحانه و حمله می شود. جوان قاتل متهم به قتل یا اقدام به قتل نیست، اما دادستان ها ادعا می کنند که او ماشینی را که در قتل یکی از اعضای باند رقیب استفاده شده است، اجاره کرده است. توسط ABC News در ژانویه گزارش شده است. او همچنین متهم است که باند یانگ اسلایم لایف را بنیانگذاری کرده است. وکیل او به ABC گفت که موکلش «هیچ جرمی مرتکب نشده است».

سال گذشته 28 نفر در این پرونده متهم شدند. ایالت قصد داشت 13 متهم را با هم محاکمه کند، اما دو متهم جداگانه محاکمه خواهند شد زیرا وکلای آنها باردار هستند و از مرخصی زایمان استفاده می کنند. در 2 می گزارش شده است.

به گفته وی، 11 متهم باقی ماندند – تا اینکه یک قاضی پس از تشخیص اسکیزوفرنی متهم، دادگاه جداگانه ای را برای متهم صادر کرد. حس درونی، که به اطلاعاتی از Atlanta Journal-Cons،ution اشاره کرد. قبل از ارزیابی، متهم به قاضی گفت که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و جو بایدن، رئیس جمهور سابق آمریکا کمک می گیرد.

هشت متهم قراردادهای خود را پذیرفته اند. بقیه به طور جداگانه محاکمه می شوند.

انتخاب هیئت منصفه در دادگاه مش، از ژانویه آغاز شد و ادامه دارد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/why-lawyers-in-young-slime-life-trial-got-a-free-lunch-from-،-club/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds