چرا شرکت ها به سمت Clio حرکت می کنند و PCLaw و Leap را ترک می کنند


شرکت های حقوقی مدرن نیازمند راه حل های مدرن هستند. در عصر جدید کاری، که در آن وکلای بیشتری در محیط‌های دوردست و ،یبی کار می‌کنند، دسترسی به تمام اطلاعاتی که برای رسیدگی به یک پرونده نیاز دارید حیاتی است. با این حال، علیرغم مزایای نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر (LPM) (به خوبی مستند شده در گزارش روندهای حقوقی 2022بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزار LPM به ارائه گزینه های غیرقابل انعطاف و مبتنی بر سرور که فاقد چابکی برای حمایت از شرکت های حقوقی از طریق تغییر جزر و مد تجاری هستند، ادامه می دهند.

برخی از ارائه دهندگان نرم افزار LPM مبتنی بر سرور در حال توجه هستند. مثلا، PCCaw، یک ارائه دهنده نرم افزار LPM مبتنی بر سرور، اخیراً در مورد گزینه های نرم افزار مبتنی بر ابر با کاربران تماس گرفته است. در حالی که PCLaw اعتراف کرد که پیشنهادات PCLaw یا Time Matters خود را به فضای ابری منتقل نمی‌کنند، آنها به کاربران توصیه ،د که به نرم افزار حقوقی LEAP، یک ارائه دهنده نرم افزار LPM ابری ،یبی. PCLaw گزارش می دهد که آنها با تیم LEAP برای “توسعه یک انتقال داده که اختلال در شرکت های حقوقی را به حداقل می رساند” کار ،د.

با این حال، هر سوئیچ با چالش هایی همراه است. به همین دلیل است که شرکت‌های حقوقی باید هنگام تعویض ارائه‌دهنده نرم‌افزار LPM خود، سؤال بپرسند و انتقادی فکر کنند. مشتریان نمی توانند توسط نرم افزارهایی که به کندی نوآوری می کنند با رابط های کاربری قدیمی، قیمت گذاری نامشخص و کمبود ابزارهای ارتباطی مشتری، به سمت پایین کشیده شوند.

برای کمک به شما در اتخاذ بهترین تصمیم برای شرکت حقوقی خود، فهرستی از ملاحظات ضروری را در زیر گردآوری کرده ایم. اگر یک حرفه ای حقوقی هستید که در حال انتقال هستید به ابر، از جانب PCCaw یا یکی دیگر از نرم افزارهای LPM، حتماً از ارائه دهندگان LPM که در نظر دارید شش سؤال را در پایین صفحه بپرسید.

1. نرم افزار واقعی مبتنی بر ابر – به روز رس، خودکار و موارد دیگر

شرکت های حقوقی مبتنی بر ابر از فناوری ابری برای اجرای ،اصر کلیدی ،ب و کار خود استفاده می کنند. این برنامه ها به ساده سازی حسابداری، جذب مشتری، پرداخت ها، مدیریت پرونده، و بیشتر.

بنابراین، مزیت نرم افزار مبتنی بر ابر چیست؟ در محیط ،ب و کار در حال تحول ما، وکلا از خانه، دادگاه و هر جایی در این بین کار می کنند. استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر ابر به کاربران اجازه می دهد تا از طریق مرورگر وب و اتصال به اینترنت به نرم افزار خود دسترسی داشته باشند. بنابراین، بدون توجه به اینکه کارکنان آنها کجا هستند، یک شرکت را متصل نگه می دارند. از سوی دیگر، سرورها یک سیستم داخلی هستند که شرکت‌ها را به یک فضای اداری فیزیکی مرتبط می‌کند – کاری را که کارکنان شما می‌توانند در خارج از دفتر انجام دهند محدود می‌کنند. به طور مشابه، نرم افزارهای مبتنی بر دسکتاپ بر روی یک رایانه نصب شده و تنها در دسترس هستند.

مزیت نرم افزار واقعی مبتنی بر ابر واضح است: همانطور که مشتری ما، کارول هلمز (یک مشتری سابق PCLaw) می گوید:

من که سال ها مشتری PCLaw بوده ام، واقعاً از کیفیت Clio و همچنین سهولت استفاده از آن قدرد، می کنم. با یک راه حل مبتنی بر ابر مانند Clio، من به همه داده های خود از هر کجا دسترسی دارم! – کارول هلمز، وکیل، کارول هلمز کامپیوتر

توجه داشته باشید که برخی از ارائه‌دهندگان نرم‌افزار زم، که در واقع خدمات «هیبرید-ابر» را ارائه می‌کنند، خود را مبتنی بر ابر می‌نامند. این ارائه دهندگان ابر را با یک سیستم دسکتاپ ،یب می کنند و این دو سیستم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. اغلب، یک سرویس ابری ،یبی به این م،ی است که محصول دسکتاپ مبتنی بر رایانه شخصی عملکرد کاملی را ارائه می دهد در حالی که محصول ابری آنها این کار را نمی کند – یا برع،. به عبارت دیگر، شما در هر دو نسخه از یک برنامه تجربه ی،، ندارید. علاوه بر این، هرچه سیستم‌های بیشتری درگیر باشند، احتمال بروز مشکلات همگام‌سازی داده‌ها بین دو سیستم بیشتر می‌شود. و همانطور که وکلا به خوبی می‌دانند، اینها می‌توانند پرهزینه باشند.

Clio 100% مبتنی بر ابر است. به‌روزرس،‌ها و به‌روزرس،‌های خودکار ما این اطمینان را می‌دهد که همه افراد شرکت شما در یک صفحه هستند، مهم نیست در کجا و چه دستگاهی هستند. به علاوه، بر خلاف PCLaw، Clio شما را مجبور نمی‌کند یک «برنامه نگهداری سالانه» جداگانه برای دسترسی به به‌روزرس،‌های برنامه ب،ید.

آیا می خواهید در مورد تغییر به ابر بیشتر بد،د؟ ما را بخو،د راهنمای شرکت های حقوقی.

2. بدون قرارداد طول، یا قیمت گذاری پنهان

پیدا ، یک ارائه دهنده نرم افزار LPM که برای شفافیت و رشد مشتری ارزش قائل است، ضروری است. اغلب، ،یداران خود را درگیر مدل‌های قیمت‌گذاری محرمانه می‌دانند یا درگیر قراردادی چند ساله هستند که هرگز قصد امضای آن را نداشتند.

ما در Clio یک آزمایش رایگان بدون ریسک، قیمت شفاف و سازگاری با سایر برنامه‌های حیاتی مانند Microsoft 365 یا Google Work،e ارائه می‌کنیم. ارزش اصلی ما “موفقیت مشتری مقدم است” است و ما به ارائه گزینه های انعطاف پذیری که مشتریانمان را قادر به موفقیت می کنند افتخار می کنیم. با Clio، شما انتخاب می کنید که آیا می خواهید به شرایط ماهانه یا سالانه متعهد شوید، به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز قرارداد خود را لغو کنید (اگرچه ما مطمئن هستیم که نمی خواهید!).

3. سازگاری دستگاه/OS بی نهایت

وکیلی که از Clio Manage در تلفن خود استفاده می کند

در ارتباط ماندن برای شرکت های حقوقی بسیار مهم است، و وقتی کارکنان شما از راه دور کار می کنند، سازگاری بیش از همیشه مرتبط می شود. با این حال، بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزار LPM سازگاری محدودی دارند. به ،وان مثال، ممکن است نتو،د به نرم افزار در یک محصول Mac یا دستگاه تلفن همراه دسترسی داشته باشید.

کاربران Clio می توانند به نرم افزار خود دسترسی داشته باشند رایانه های شخصی یا مک، و حتی می تو،د از اپلیکیشن موبایل Clio برای اندروید و IOS در حین حرکت متصل بمانند و به کارکنان این امکان را می دهند که در هر کجا که هستند کارآمد باقی بمانند.

4. تفاوت مشتری محور را تجربه کنید

وقتی مشکلی فوری دارید، چیزهای کمی ناامید کننده تر از انتظار برای پشتیب، مشتری هستند. با Clio، در مواقعی که به آن نیاز دارید، پشتیب، لازم را دریافت می کنید. ما تیم پشتیب، 24 ساعت شبانه روز، دوشنبه تا جمعه، از طریق تلفن، چت یا ایمیل در دسترس است.

علاوه بر این، Clio دسترسی به بزرگترین را برای مشتریان فراهم می کند پایگاه دانش خود خدمت در صنعت ما بیش از 12000 مقاله و ویدیوی خودسرویس داریم تا بتو،د در زمان دلخواه خود عیب یابی کنید (یا سطح دانش Clio خود را ارتقا دهید!).

5. داده های شما متعلق به شماست که باید نگه دارید

همه چیز تغییر می کند و ممکن است نیاز داشته باشید که داده های خود را به یک ارائه دهنده نرم افزار LPM دیگر صادر کنید یا منتقل کنید. مهم است بد،د که اگر آن زمان فرا برسد، می تو،د به راحتی داده های خود را صادر کرده و به آنها دسترسی داشته باشید.

Clio احترام می گذارد که شرکت ها ممکن است به دلایل مختلف نیاز به صادرات داده های خود داشته باشند، و ما یک فرآیند آسان و شفاف را ارائه می دهیم. Clio همچنین به مدت 90 روز پس از لغو، داده های شما را نگه می دارد تا شرکت ها بتوانند داده های خود را حتی پس از لغو خدمات ما بازیابی و صادر کنند.

6. Clio متصل ترین سیستم عامل در حقوق است

هر شرکت حقوقی متفاوت است و نیازهای نرم افزاری می توانند به سرعت تغییر کنند. داشتن گزینه ای برای مقیاس بندی نرم افزار و آوردن ابزارهای مختلف برای ایجاد یک تجربه مرتبط برای کارکنان و مشتریان ضروری است.

با رابط برنامه نویسی برنامه باز (API) Clio، به آن دسترسی خواهید داشت بیش از 200 ادغام به شما این امکان را می دهد که ابزارها را در صورت نیاز مقیاس بندی و متصل کنید. شامل همه چیز از نام های بزرگ مانند دفتر 365، گوگل، و بزرگنمایی به ابزارهای تخصصی، هر آنچه را که برای اداره شرکت حقوقی رویاهای خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

“به ،وان یک مشتری قبلی PCLaw، Clio یک نرم افزار دفتر وکالت کاملا کاربرپسند است که کار نگه داشتن تمام نیازهای مدیریت تمرین شما را در یک مکان آسان و راحت انجام می دهد.”Lungile Tinarwo، وکیل اصلی، Tinarwo Law.

6 سوالی که باید بپرسید – قبل از اینکه حرکت بعدی خود را انجام دهید

وکیلی که از Clio Manage در رایانه استفاده می کند

در حالی که ارائه دهندگان نرم افزار LPM مبتنی بر ابر برندگان آشکار در فضای قانونی امروزی هستند، قبل از انجام حرکت بعدی چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟ در اینجا سوالاتی وجود دارد که باید قبل از تغییر از PCLaw به LEAP یا متعهد شدن به یک ارائه دهنده نرم افزار جدید LPM از خود بپرسید.

آیا شرایط قیمت گذاری واضح و شفاف است؟

برخی از شرکت‌های مدیریت فعالیت‌های حقوقی، مشتریان را به امضای قراردادی چند ساله تشویق می‌کنند که ،وج از آن دشوار است. مطمئن شوید که ارائه‌دهنده بعدی شما به شما این امکان را می‌دهد که در صورت ناراضی بودن، گزینه‌های دیگر را دنبال کنید. این شامل پرس و جو در مورد هزینه ها و پروتکل ،وج در طول دوره آزمایشی گاهی به ظاهر “رایگان” یا “کم هزینه” است.

آیا برنامه شما به طور خودکار به روز می شود؟

پلتفرم های مبتنی بر ابر معمولاً به طور خودکار به روز می شوند. اطمینان حاصل کنید که ارائه‌دهنده مدیریت عملکرد حقوقی شما برای دسترسی به به‌روزرس،‌ها، شما را م،م به ،ید یک برنامه تعمیر و نگهداری جداگانه نمی‌کند. از دست دادن به‌روزرس، سیستم می‌تواند منجر به خطاهای جدی، سردرگمی و اتلاف وقت برای شرکت‌های حقوقی شود.

آیا فرآیند ورود خود را برون سپاری می کنید؟

برخی از ارائه دهندگان نرم افزار LPM بیش از حد به مشاوران شخص ثالث برای کمک به کاربران جدید برای مهاجرت، نصب و آموزش بر روی پلت فرم جدید خود متکی هستند. این فرآیند می تواند چالش برانگیز باشد و روند راه اندازی را به تاخیر بیندازد.

را آکادمی کلیو، برنامه شروع سریع، و تیم داخلی داخلی به مشتریان کمک می کند تا به سرعت و بدون هزینه اضافی سرعت خود را افزایش دهند. و اگر به کمک مهاجرت اضافی نیاز دارید، ما داریم شبکه ای از مشاوران خبره کلیو که می تواند به شما نیز کمک کند. مشتریان می توانند این اطمینان را داشته باشند که در تمام مراحل سفر خود همان خدمات در سطح جه، را دریافت خواهند کرد.

آیا پشتیب، تلفنی دارید؟

چه مشتری جدید باشید و چه مشتری قدیمی، احتمالاً هر از گاهی سؤالاتی دارید یا نیاز به پشتیب، محصول دارید. آیا ،ی آنجا خواهد بود که به تماس شما پاسخ دهد؟ برخی از ارائه دهندگان نرم افزار LPM پشتیب، تلفنی ارائه نمی دهند. سایرین ساعات پشتیب، مشتری محدودی دارند.

تیم پشتیب، کلیو 24 ساعته، دوشنبه تا جمعه، از طریق تلفن، ایمیل یا چت در دسترس است. علاوه بر این، این سرویس همراه با اشتراک شما ارائه می شود. ما هرگز برای کمک به دریافت پشتیب، مورد نیاز از شما هزینه جداگانه دریافت نمی کنیم.

آیا ساختار گسترده ای برای صدور مجوز ارائه می دهید؟

ساختار مجوز برای هر کاربر احتمالی نرم افزار LPM یک نکته مهم است. به ،وان مثال، اگر شما یک پزشک انفرادی هستید، نباید به اندازه یک شرکت 15 وکیلی بپردازید.

با Clio، شما می تو،د یک طرح را انتخاب کنید متن، با نیازهای شما بر اساس تعداد کاربران شرکت حقوقی شما. همچنین می‌تو،د بین خدمات مختلف انتخاب کنید—از طرح EasyS، ما تا یک طرح کامل. به این ترتیب، از پرداخت هزینه های بالاتر برای ویژگی هایی که استفاده نمی کنید اجتناب می کنید.

آیا نرم افزار شما می تواند به ابزارهای موجود من متصل شود؟

شما در حال حاضر روی نرم افزار جدید LPM سرمایه گذاری کرده اید، بنابراین نباید نگران ارتقاء رایانه خود باشید. مهم است که نرم افزاری که در نظر دارید روی سخت افزار فعلی شما کار کند و با ابزارهای موجود شما یکپارچه شود.

Clio با مک، رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه سازگار است، بنابراین می تو،د در هر مک، که کار می کنید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، می‌تو،د تمام ابزارهای مورد علاقه‌تان را به همراه داشته باشید—از کتاب های سریع به بزرگنمایی– از طریق ما 200+ شریک ادغام.


Clio را به صورت رایگان امتحان کنید

بیاموزید که چگونه می‌تو،د کارهای قابل پرداخت بیشتری انجام دهید، خدماتی را که مشتریانتان می‌خواهند ارائه دهید و پرداخت با Clio را برای مشتریان آسان‌تر کنید.

شروع کنید


نظرات نهایی در مورد تغییر به Clio

چه در حال برنامه‌ریزی تغییر از PCLaw به LEAP باشید یا صرفاً گزینه‌های خود را در نظر بگیرید، مهم است که سؤالات مهمی بپرسید. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده نرم افزار جدید شما نه تنها نیازهای فعلی شما را برآورده می کند، بلکه می تواند به پیشرفت شرکت شما در آینده کمک کند. به‌روزرس،‌های سیستم، شفافیت، سازگاری، پشتیب،، داده‌ها و مقیاس‌پذیری همگی باید در هنگام استفاده از نرم‌افزار جدید LPM مورد توجه قرار گیرند.

ما مطمئن هستیم که ویژگی‌های بسیار زیاد Clio شما را شگفت‌زده خواهد کرد و اگر هنوز متقاعد نشده‌اید، درباره چگونه شرکت های حقوقی از نرم افزار ما استفاده می کنند. و اگر PCLaw را ، می کنید و گزینه های خود را در نظر می گیرید، این مقایسه کنار هم را بررسی کنید تا به شما در انتخاب کمک کند. بهترین نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر برای دفتر حقوقی شما

ما این پست وبلاگ را در نوامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: فناوری


منبع: https://www.clio.com/blog/pclaw-leap/