وکیل پس از شنیدن توهین و فحاشی او توسط دیگران در جلسه زوم “تکان” و “تحقیر” می شود.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل پس از «تکان» و «تحقیر»…

اخلاق

وکیل پس از شنیدن توهین و فحاشی او توسط دیگران در جلسه زوم “تکان” و “تحقیر” می شود.

نوشته دبرا کاسنس وایس

پرچم ایلینوی و ،

تصویر از Shutterstock.

یک وکیل شیکاگو متهم به استفاده از توهین نژادی و فحاشی در حالی که در زوم بی صدا نبود، روز جمعه به قاضی گفت که از این حادثه “متعجب” و “تحقیر” شده است.

دونا ماکوفسکی عذرخواهی کرد و به قاضی دومینیک راس گفت: “من هیچ کلمه ای برای ،مت غیرقابل توجیه ندارم.” شیکاگو سان تایمز گزارش می دهد، با تکیه بر رونوشت دادگاه.

با توجه به پرونده دادگاه به نقل از شیکاگو سان تایمز و اخبار سی بی اسماکوفسکی برای توصیف افراد در کلانتر شهرستان کوک از کلمه “مادران” استفاده کرد و همچنین از کلمه N استفاده کرد. او این نظرات را در حالی بیان کرد که پنجشنبه منتظر مشتری خود در تماس زوم بود.

راس و سایر شرکت کنندگان نظرات ماکوفسکی را شنیدند. ماکوفسکی گفت N-word متوجه راس نبود.

به گزارش شیکاگو سان تایمز، راس گفت که ماکوفسکی را تحقیر نمی‌کند «زیرا دادگاه نمی‌تواند به بزرگسالان بیاموزد که اظهارات جاهلانه نکنند، توهین‌های نژادی نکنند، چه به دادگاه باشد یا نه». راس گفت که او نمی تواند مجازاتی را برای ماکوفسکی اعمال کند که “از خجالت و تحقیر” این حادثه فراتر رود.

راس گفت، با این حال، او موضوع را برای انضباط احتمالی به کمیسیون ثبت وکالت و انضباطی ایلینوی ارجاع خواهد داد.

ماکوفسکی به درخواست شیکاگو سان تایمز برای اظهار نظر پاسخ نداد و زم، که CBS News سعی کرد با او تماس بگیرد در دسترس نبود.

زم، که مجله ABA دو بار با شماره تلفنی که توسط تنظیم‌کننده‌های اخلاقی فهرست شده بود، تماس گرفت، او پیامی را دریافت نکرد و منشی تلفنی نیز پیامی دریافت نکرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyer-is-shaken-and-humiliated-after-her-slur-and-obscenity-were-heard-by-others-in-zoom-hearing/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds