وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-آرنا وکیل

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. در حقیقت وکیل کیفری وظیفه دارد در این گونه از موارد، علم و تجربه وتبصره‌های قانونی را مورد استفاده قرارد دهد و از حق موکل خویش دفاع نماید تا در پرونده مورد بررسی، به پیروزی دست یابد. موسسه حقوقی صلح صدرا دارایوکیل خوب در تهران می‌باشد که شما عزیزان با خیال راحت می‌توانید پرونده‌های حقوقی خود را بدون هیچ مشکلی به آن‌ها بسپارید. همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود.

  • یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال کارآمدترین روش‌های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است.
  • همان طور که اطلاع دارید هر نوع فعالیت در زمینه مواد مخدر جرم می باشد و مطابق قانون با مجرم برخورد می شود.
  • در این مقاله میخواهیم راجب وکیل کیفری صحبت کنیم و بگوییم که وکیل کیفری خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و بهترین وکیل کیفری را چگونه پیدا کنیم.
  • اشراف و آگاهی کامل بر قوانین از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.
  • اما با تمهیدات انجام شده از سوی قوه قضاییه و دولت برخی از فارغ التحصیلان رشته حقوق، در آزمون‌های مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه شرکت می‌نمایند.
  • عقد وکالت نیز عقدی است جایز که انعقاد آن در چارچوب قوانین و مقررات مدنی است و به طرفین آن وکیل و موکل می‌گویند.

اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند.

تعهدات وکیل کیفری برای موکل خود

تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه.

بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند. در دیوان عدالت اداری معمولا افراد زیادی در این رابطه مشغول به فعالیت بوده و هر کدام در بخش های متفاوتی مشغول به کار می باشند و وظایف مربوط به خود را دارند. یکی از مهم ترین کارکنان دیوان عدالت اداری قضات می باشند که استخدام و به کار گیری انها بر خلاف سایر کارکنان این سازمان قضائی دارای دشواری های بیشتری می باشد . به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند. این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند .

تماس با

ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد. جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد. باید دقت داشت که هر وکیلی توانایی ورود به کلیه پرونده‌های حقوقی را دارد اما بهترین وکیل، وکیلی متخصص در یک حوزه خاص حقوقی است.

بنابراین برای دریافت خدمات در زمینه مسائلی مانند قتل، می‌توان به وکیل کیفری رایگان و یا تسخیری مراجعه نمود. در حقیقت بر طبق قانون اساسی، چنین جرائمی که مهم و سنگین هستند حتما باید در دادگاه با حضور وکیل تشکیل شوند. بنابراین افرادی که توان مالی کافی ندارند برای امور کیفری خود می‌توانند وکیل کیفری رایگان اتخاذ کنند. لازم به ذکر است که وکیل معاضدتی رایگان نیز، در پرونده‌های حقوقی به ارائه خدمات به افراد بی بضاعت می‌پردازد.وکیل مضاعدتی حق دریافت هیچ گونه وجهی را تحت عنوان حق المشاوره،حق الوکاله وغیره .. همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود.

همانطور که از نام آن مشخص است وکیل انتخابی وکیلی است که به انتخاب خود شخص انتخاب شده و وکالتنامه، بدون واسطه بین موکل و وکیل به امضا می‌رسد. یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، مجله خبری وکیل وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند. مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند.