وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان 09131800200 وکیل حقوقی در اصفهان

در نتیجه اگر موکل آگاهی باشید میتونید وکیل زبده‌ای رو انتخاب کنید. دارای تجربه وکالت در دعاوی خانواده( از جمله طلاق توافقی، و کلیه امور مرتبط با دادگاه خانواده، محجورین و دایره سرپرستی). ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد.

  • به علاوه پیش از هر تصمیم حقوقی که می‌تواند آسایش زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، تنها کافی است یک تماس کوتاه با مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، گرفته و سپس تصمیمتان را نهایی کنید.
  • در همه ی شهرهای ایران، وکیل های متخصص و مجرب در حوزه های مختلف وکالتی وجود دارد که هر کدام از آنها در راستای مهارت و دانشی که دارند در حوزه های مختلف وکالتی فعالیت می کنند.
  • وکیل خوب در اصفهان با بهره مندی از دانش حقوقی خود و با در نظر گرفتن جدیدترین قوانین وضع شده راهنمایی ها و مشاوره های لازم در ارتباط با مشکلات حقوقی موکلین عزیز را در اختیارشان میگذارد.
  • اگر مهریه زوجه از نوع مال کلی باشد این دین بر ذمه‌ی زوج قرار می گیرد و به محض اینکه زوجه آن را طلب کند باید پرداخت کند.

مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، برای بینش و معاقبا آسایش مردم اصفهان، از تمام روش‌ها و ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین جهت آگاهی‌بخشی به شما درباره‌ی مسائل حقوقی، بهره گرفته است. در صورتی که شما در خصوص موضوعی خاص احتیاج به مشاوره داشته باشید گروه وکلای دادشید اصفهان با تقسیم بندی موضوعات قضایی در هر بخش با همکاریوکیل پایه یک دادگستریمتخصص همان موضوع آماده ارائه خدمات به شما می باشد. مشاوره حقوقی توسط دفتر وکالت حامد امیری به صورت حضوری و غیرحضوری (تلفنی) و همچنین مشاوره فوری می باشد . رزرو نوبت مشاوره به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا اخذ نوبت از سامانه آنلاین رزرو نوبت امکان پذیر است. میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

سایت وکیل حقوقی در اصفهان یکی از راه های ارتباطی با وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند تصمیمات لازم را در اختیار افراد قرار دهد. آیا با مسئله‌ای حقوقی مواجه شده‌اید؟ این موضوع آسایش شما را خدشه‌دار کرده است؟ آیا نمی‌توانید برای مشلکتان حقوقی خود راه‌حل پیدا کنید؟ این سردرگمی دائم را رها کنید و با بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان تماس بگیرید. تنها کافی است یکی از روش‌های پیشنهادی ما را امتحان کنید و از مشورت کارشناسانه‌ی مهدی علیجانی، بهره‌مند شوید.

بهترین وکیل همدان را با لیست 10تایی بشناسید!!

وکیل خوب در اصفهان ، آیا هر شهر دیگری، با آگاهی نسبت به برخی مسائل و تحقیق و شناخت پیدا می‌شود. قطعاً برای همه مهم است که وکیلشان به بهترین شکل به آنها کمک کرده و نتیجه خوبی در دادگاه کسب کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وکیل اصفهانمی باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما نباید تمبر مالیاتی بر روی وکالتنامه را بپردازید. چون به موجب ماده ۱۰۳ قانون مالیات‌های مستقیم این خود وکلا هستند که باید تمبر مالیاتی وکالتنامه را پرداخت کنند.

نمونه لایحه اعتراض به رای طلاق به درخواست زوجه

ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان همچنان مشغول به کار است و در زمینه های مختلف وکالتی همچون مالی، حقوقی، داوری، ملکی، کیفری و غیره فعالیت می کند. ایشان سابقه موفقیت در پرونده های بسیار زیادی را به عهده داشته است و توانسته رضایت موکلین را در این راستا جلب کند و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شود. خانم ثمین سالم در زمینه های وکالتی ثبتی، ملکی، شهرداری، کیفری، اسناد رسمی و غیره مشغول به فعالیت است. ایشان تاکنون وکالت بیش از 55 ارگان و سازمان ها را به عهده داشته است.

فراتر از آن، وکلا با طیف وسیعی از روش‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. وکیل باید با استفاده از نقاط ضعف و نقاط قوت پرونده ها را به پایان ببرد. توجه دقیق در مطالعه پرونده، داشتن رزومه قابل ارائه و نیز حرف زدن با موکل به منظور تسلط کامل بر ابعاد متنوع پرونده. تخصص در موضوعات شفاف از مباحث آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی حقوقی. اگر متهم اقدام به جعل امضا و جعل مهر مسئولین و کارمندان دولت، از قبیل معاونان، وزرا، نماینده های مجلس، اعضای شورای نگهبان و قضات نمایند، از ۱ الی ۱۰ سال حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد.