وکیل شیراز ، بهترین وکیل شیراز ، مرجع وکلای شیراز-آرنا وکیل

ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند. ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند.

  • در جرایم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری و به کلی سری است رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح از طرفین دعوا ،وکیل و وکلای خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید سازمان قضایی نیروهای مسلح باشد انتخاب می‌نمایند تعیین وکیل در دادگاه نظامی زمان جنگ تابع مقررات می باشد.
  • علاوه بر این سعی در رفع دعاوی حقوقی بدون مشورت با وکیل در شیراز، ممکن است هزینه و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد.
  • پس وکیل پایه یک دادگستری می نواند در همه دعوای شرکت کند اما وکیل پایه دو دادگستری در دعاوی کمتری می تواند شرکت کند .
  • وکلای پایه یک دادگستری جرایم سیاسی فارس (شیراز) در سامانه حقوقی دادداک ضمن تسلط کافی در مسائل جرایم سیاسی آماده ارائه خدمات حقوقی به شما می باشند.

رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای فارس استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در فارس مشاوره بگیرید. وکلای فارس در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل فارس که در زمینه ی موردنظر شما نیز مجله خبری وکیل متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای فارس و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای فارس از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای فارس که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود .

دادگاه نظامی زمان جنگ (موقت)

از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

وکیل حقوقی در شیراز

۰۹۱۷۹۶۷۸۰۰۱ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد. ۰۹۱۶۴۴۵۴۵۴۰ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد. اگر وکیل یا موسسه حقوقی در شهر شیراز هستید این سایت و این صفحه یکی از بهترین سایت ها جهت درج تبلیغ وکیل و ثبت‌آگهی وکیل های شیراز می باشد برای شروع کافی است از بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و سپس رزومه خود را ثبت کنید.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.