وکیل حقوقی در شیراز وکیل دادگستری-آرنا وکیل

دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید. از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد.

  • وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است.
  • ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود.
  • وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید.
  • ها در مراجع قضايي و دادگاه‌ها مي‌شود بنابراين گروه کارشناسان دادآوران سرزمین پارسه به شرح تنظيم دادخواست می پردازند.

عدم تخصص در تنظیم لوایح و استفاده از واژگان تخصصی سبب می‌شود که نتیجه پرونده در عین حقانیت نتیجه عکس دهد. در ابتدا شایستگی و مهارت خود وکیل در کار است که اعتباردهنده است.هیچ گاه کار یک وکیل دادگستری به موقعیت جغرافیایی یا ساختمانی که دفتر وکالت در آن واقع شده و یا ظواهر دیگری که برای برخی مشاغل دیگر لازم و ضروری است،وابسته نیست.بلکه دانش و مهارت شخص وکیل در کار وکالت است که به یک وکیل دادگستری اعتبار می دهد. این در حالی است که برخی دیگر از وکلای دادگستری نیز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار و دعوت شده‌اند. به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. در جرایم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری و به کلی سری است رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح از طرفین دعوا ،وکیل و وکلای خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید سازمان قضایی نیروهای مسلح باشد انتخاب می‌نمایند تعیین وکیل در دادگاه نظامی زمان جنگ تابع مقررات می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد مجله خبری وکیل و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.

وکیل ازدواج مجدد در شیراز

آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد. افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند. یکی از منافع بسیار مهمی که حضور یک وکیل در دادگاه و در هنگام دادرسی برای موکل خود دارد، این است که حضور یک وکیل بدون شک می تواند نقشی سازنده و مفید را در اعتلای شان عدالت کیفری ایفا نماید. بهترین وکیل در شیراز یا وکیل کیفری می تواند تمام حق و حقوق موکل خود را در دادگاه ها حفظ نماید.ضمنا یک وکیل خانوده در شیراز ( وکیل طلاق در شیراز ) در امور مربوط به طلاق می تواند از بسیاری از فشار های وارده بر زن و شوهر در دادگاه ها کم نماید.

ادامه جرایم مالی و اقتصادی

وکیل شخصی است که از قانون اطلاعات کاملی دارد و به موجب عقد قرارداد موطف می شود که امور حقوقی شخص دیگری را به عهده بگیرد . امروزه افراد برای حل اختلافات خود به مراجع قضایی مراجعه می کنند و برای منفعت بیشتر و صرفه جویی در زمان و هزینه از وکیل متخصص کمک می گیریم . پروانه وکالت ممکن است پس از طی دوره کارآموزی یا بدون کارآموزی داده شود متقاضیان پروانه باید دارای شرایطی باشند که بررسی خواهد شد همچنین قانونگذار اشخاصی را از گرفتن اجازه وکالت ممنوع نموده که مورد بررسی قرار می گیرد.

ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند. ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند.