واشنگتن LCB نقشه DIA را برای دارندگان مجوز کانابیس سهام عدالت اجتماعی به روز می کند


در 2 فوریه 2023، هیئت ،ات الکلی و شاهدانه ایالت واشنگتن (“LCB”) به روز رس، را در مورد ابزار نقشه برداری تعاملی برای تعیین اینکه آیا افرادی که ملاقات می کنند در مناطق تحت تأثیر نامتن، زندگی کرده اند (“DIA”) منتشر کرد. همانطور که در اینجا نوشتیم، حداقل پنج سال زندگی در DIA بین سال‌های 1980 و 2010 یکی از سه معیار واجد شرایط بودن برای برنامه آینده عدالت اجتماعی در شاهدانه (“SEIC”) است که از 1 مارس برای درخواست باز می شود. در مورد آن اینجا نقشه را می توان با پیوندی در وب سایت LCB یا اینجا.

افزایش نرخ آستانه در نقشه جدید DIA

قبل از به روز رس،، برای واجد شرایط بودن به ،وان DIA، یک سرشماری فردی باید در 20٪ برتر در همه موارد باشد. شاخص های زیر:

  • نرخ بالای فقر؛
  • نرخ بالای مشارکت در برنامه های فدرال مبتنی بر درآمد؛
  • نرخ بالای بیکاری؛ و
  • میزان بالای محکومیت

به‌روزرس، بیان می‌کند که LCB آستانه واجد شرایط بودن را افزایش داده است تا اکنون بخش‌های سرشماری را در 30 درصد از عوامل بالا قرار دهد. ما نگر،‌های خود را از یک پست اخیر در مورد ابزار نقشه‌برداری یادداشت می‌کنیم که اگرچه می‌توان فرض کرد که این ابزار به داده‌های سرشماری ملی 10 ساله متکی است، اما مشخص نیست که واجد شرایط بودن در ابزار نقشه‌برداری واقعاً به چه م،است.

در نهایت، ابزار نقشه برداری فقط برای متقاضیان در نظر گرفته شده است تا اطلاعات مربوط به واجد شرایط بودن خود را جمع آوری کنند. همانطور که LCB در مورد ابزار نقشه برداری اشاره می کند “تعیین نهایی در مورد اینکه آیا متقاضی در منطقه ای نامتن، زندگی می کرده است توسط بازبین شخص ثالث انجام می شود”.

تاثیر نقشه جدید DIA

به‌روزرس، LCB بیان می‌کند که اعضای جامعه نگران بودند که «نقشه‌ها مکان‌هایی را که احتمال بیشتری از جنگ با مواد مخدر تحت تأثیر قرار می‌گرفتند شناسایی ن،د». این یک موافقت سریع توسط LCB با نگر، های اعضای جامعه و سهامداران است که باید مورد تحسین قرار گیرد. این احتمال وجود دارد که آستانه 20 درصد بسیار پایین بوده و بسیاری از متقاضیان احتمالی را از واجد شرایط بودن برای درخواست SEIC منع می کند.

جای تعجب نیست که محدود ، واجد شرایط بودن DIA به سرشماری در 20 درصد بالای نرخ فقر، بیکاری و محکومیت کیفری منجر به این شد که متقاضیان احتمالی بسیار کمی به این برنامه علاقه داشته باشند و سایرین بر این اساس از واجد شرایط بودن منع شوند. بسیاری از افرادی که در چنین مناطق سرشماری زندگی می کنند یا زندگی می کنند، بنا به تعریف، ممکن است به دلایل زیادی برای شروع یک عملیات ،ده فروشی شاهدانه دچار مشکل شوند. فقدان زمان و درآمد قابل تصرف لازم برای ، شغل و سرمایه گذاری یا صرف زمان برای افزایش سرمایه برای شروع یک سرمایه گذاری تجاری حشیش، واضح ترین است.

راه اندازی و راه اندازی مشاغل حشیش پیشنهاد ارز، نیست. این مشاغل در معرض بار مالیاتی فوق العاده، کمبود فرصت های بانکداری سنتی و وام دهی، و چشم انداز نظارتی محدودکننده بیهوده هستند. این عوامل تنها تعداد کمی از چالش‌های متعددی هستند که ،ب‌وکارهای حشیش واشنگتن با آن مواجه هستند و حاشیه‌های کمی را به‌ویژه در بازار منطقه‌ای کم‌پایین برای این کالا ایجاد می‌کنند.

با افزایش آستانه نرخ DIA به 30٪، منطقی است که متقاضیان احتمالی بیشتری واجد شرایط می شوند که زمان و سرمایه لازم برای درخواست این مجوزها را داشته باشند. با تشکر از مشارکت مداوم اعضای جامعه و ذینفعان در توسعه برنامه، بعید به نظر می رسد که این افزایش تأثیر منفی بر هدف آن داشته باشد. این حرکت درستی از سوی LCB است و امیدواریم تعداد متقاضیان واجد شرایط را افزایش دهد.

پنجره برنامه به مدت 30 روز در 1 مارس باز می شود و امیدواریم این توسعه فرصت ها را برای افراد بیشتری که از جنگ با مواد مخدر ناراضی هستند افزایش دهد. اجازه بدهید تا ببینیم که چطور پیش خواهد رفت.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/wa،ngton-lcb-updates-dia-map-for-social-equity-cannabis-licensees/