واشنگتن LCB نقشه منطقه تحت تأثیر نامتناسب را برای دارندگان مجوز عدالت اجتماعی منتشر می کند


دیروز، 13 ژانویه 2023، هیئت ،ات الکلی و شاهدانه ایالت واشنگتن (“LCB”) یک ابزار نقشه برداری تعاملی را برای تعیین اینکه آیا افراد ملاقات کرده اند در مناطق تحت تاثیر نامتن، زندگی کرده اند (“DIA”) منتشر کرد – یکی از سه معیار واجد شرایط بودن برای اجتماعی آینده. مجوز برنامه سهام در شاهدانه (“SEIC”). نقشه را می توان با پیوندی در وب سایت LCB یا اینجا.

برابری اجتماعی واشنگتن در برنامه شاهدانه

همانطور که در اینجا نوشتیم، برنامه SEIC که قرار است در سال جاری اجرا شود، حدود 40 مجوز فروش حشیش را که لغو یا رها شده اند، مجدداً مورد استفاده قرار می دهد و آنها را مجدداً برای متقاضیان واجد شرایط صادر می کند. برای واجد شرایط بودن، یک ،ن WA باید حداقل 51٪ از هر متقاضی مجوز ،ده فروشی سهام اجتماعی را داشته باشد و شخص یا افرادی که متقاضی را تشکیل می دهند باید حداقل دو مورد از شرایط زیر را داشته باشند:

  • متقاضی حداقل به مدت 5 سال بین سال های 1980 و 2010 در منطقه ای با تأثیر نامتن، (“DIA”) در WA زندگی کرده است.
  • متقاضی یا یکی از اعضای خانواده متقاضی به جرم حشیش دستگیر یا محکوم شده است. یا
  • درآمد خانوار متقاضی در سال قبل از ارائه درخواست کمتر از متوسط ​​درآمد خانوار در ایالت واشنگتن بود.

“مناطق تحت تاثیر نامتن،” چیست؟

DIA توسط قانونگذار WA مفهوم سازی و تعریف شد. برای واجد شرایط بودن به ،وان DIA، یک سرشماری فردی باید در “20٪ برتر در همه موارد” باشد. شاخص های زیر:

  • نرخ بالای فقر؛
  • نرخ بالای مشارکت در برنامه های فدرال مبتنی بر درآمد؛
  • نرخ بالای بیکاری؛ و
  • میزان بالای محکومیت.»

هنگام استفاده از ابزار نقشه برداری، مهم است که معیارهای واجد شرایط بودن را در نظر داشته باشید: متقاضی باید حداقل پنج سال بین سال های 1980 تا 2010 در یک DIA زندگی کرده باشد. سال‌های فردی زیر — 1980، 1990، 2000 و 2010. در وب‌سایت LCB آمده است: «برای داشتن این شرایط، باید حداقل به مدت پنج سال در آن منطقه در زم، که منطقه تحت تأثیر نامتن، در نظر گرفته می‌شد، س،ت داشته باشید». متأسفانه، ابزار نقشه‌برداری به ما نمی‌گوید که چه مدت پس از یکی از سال‌های ارائه‌شده، هر سرشماری معین به ،وان DIA باقی مانده است.

تعیین صلاحیت؛ مشکلات مربوط به ابزار نقشه برداری

از آنجایی که روشن نیست، آیا متقاضیان می‌توانند استنباط کنند که اگر یک سرشماری در سال‌های 1980 و 1990 نشان داده شود که DIA بوده است، در تمام سال‌های می، نیز DIA باقی مانده است؟ همانطور که در بالا ذکر شد، ابزار نقشه برداری فقط بیان می کند که آیا یک تراکت سرشماری DIA در سال های فردی ذکر شده بود یا خیر. این سؤالات متعددی را در مورد واجد شرایط بودن متقاضی در شرایط مختلف ایجاد می کند، اما تنها چیزی که در حال حاضر می د،م این است که پس از ارسال درخواست ها، “پیمانکار شخص ثالث از این نقشه و اطلاعات ارائه شده توسط متقاضیان استفاده می کند تا تعیین کند که آیا شما در منطقه ای نامتن، زندگی می کرده اید یا خیر. و برای چه مدت.»

در نظر بگیرید که متقاضی در سال 1990 از ژانویه 1990 تا دسامبر 1995 در یک سرشماری که توسط ابزار نقشه برداری نشان داده شده است DIA زندگی می کرده است، اما ابزار نقشه برداری نشان می دهد که سرشماری در سال 2000 DIA نبوده است. حداقل دوره پنج ساله واجد شرایط بودن خواهد بود. در آن صورت به وضوح مشخص شود. اما، از آنجا که ابزار نقشه برداری به ما نمی گوید که بین سال های 1990 و 2000 مسیر سرشماری برای چه مدت DIA بوده است، ما نمی د،م که آیا معیارها با قطعیت برآورده می شوند یا خیر.

بسیاری از متقاضی، که بر واجد شرایط بودن DIA به ،وان یکی از سه معیار واجد شرایط بودن خود برای مجوز SEIC تکیه می کنند، تا زم، که پیمانکار شخص ثالث به درخواست پاسخ ندهد، نمی دانند که واجد شرایط هستند یا خیر. این فقط یک مثال ساده برای نشان دادن مشکلات مربوط به ابزار نقشه برداری و نیاز به راهنمایی از LCB است. زندگی افراد به ندرت به اندازه مثال بالا ساده و منظم است و کارایی ابزار نقشه برداری برای کمک به افراد در تعیین واجد شرایط بودن DIA در بهترین حالت محدود است.

آن را امتحان کنید و با LCB تماس بگیرید

متقاضیان آینده نگر SEIC باید از این ابزار استفاده کنند تا حداقل بر اساس محل زندگی خود در سال‌های 1980 و 2010، بدون توجه به مشکلات ابزار نقشه‌برداری، واجد شرایط باشند یا خیر. اگر مشخص نیست که واجد شرایط هستید یا خیر، بهترین اقدام تماس با LCB با سؤال و درخواست راهنمایی است. ما تحولات برنامه SEIC واشنگتن را دنبال می کنیم و در اینجا در مورد آنها می نویسیم.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/wa،ngton-lcb-releases-disproportionately-impacted-area-map-for-social-equity-licensees/