هیأت کالج تاریخ شکست خود را با غار به ران دیسانتیس | دنیس افترگوت | حکم


هیئت کالج که برنامه‌های درسی دبیرستان را تأیید می‌کند باید به گذشته برگردد و تاریخ را مطالعه کند. مماشات با قلدرها و عوام فریبی راهبردی برای ش،ت است.

با این حال، این دقیقاً همان مسیری است که به نظر می رسد هیئت کالج در آن قدم گذاشته است. در روز چهارشنبه، اولین روز از ماه تاریخ سیاه، هیئت شرم آور اعلام کرد که برنامه درسی جایگاه پیشرفته خود را در تاریخ آفریقایی آمریکایی تجدید نظر کرده است مطالبه کرد توسط ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، جانشین ناموفق رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ.

همانطور که داستان نیویورک تایمز در مورد عملکرد هیئت مدیره آن را توصیف کرد، برنامه درسی جدید این بود:برهنه شده بسیاری از موضوعاتی که فرماندار و دیگر محافظه کاران را خشمگین کرده بود.»

“پیروزی بزرگ برای DeSantis” محافظه کار National Review بانگ. راست فرهنگ لغو را پذیرفته است.

قابل ذکر است که لغو به موضوع محدود نشد. به گزارش تایمز، «هیئت مدیره نام بسیاری از نویسندگان و دانشمندان سیاهپوست را که با نظریه نژادی انتقادی، تجربه عجیب و غریب و غیره مرتبط بودند، پا،ازی کرد. . . [and removed] موضوعات پر از سیاست، مانند زندگی سیاه پوستان مهم است، از برنامه درسی رسمی.

در میان ،، که اسامی حذف شد: آلیس واکر رمان نویس برنده جایزه پولیتزر و هنری لوئیس گیتس جونیور مورخ هاروارد.

آدم تعجب می کند که آیا حذف تصاویر آن آمریکایی های برجسته از ع، ها، مانند آنچه استالین است، بعدی است معروف انجام داد در دهه 1930 به رقبایی که او در تلاش برای بازنویسی تاریخ شوروی حذف کرده بود.

هیچ ، نباید به هیئت کالج بگوید که شما با حذف نام متخصصان و نویسندگان ایده ها را متوقف نمی کنید و نمی تو،د با حذف یا کوچک ، کل موضوعات مورد علاقه و تحقیق در یک برنامه درسی جلوی کنجکاوی را بگیرید.

همانطور که چار، ییل، یک دانش آموز دبیرست، اوماها، در a نامه ای به تایمز دیروز، «هیچ‌، لیاقت این را ندارد که تجربه یا دیدگاه‌اش کنار گذاشته شود. . . . تاریخ قرار نیست کمرنگ شود.

البته هیئت مدیره تسلیم شدن در برابر فشارهای سیاسی را رد کرد. مطمئناً، برنامه درسی اصلاح شده AP هنوز پیشرفتی در مطالعات معمول تاریخ دبیرستان است، زیرا شامل موضوعاتی مانند مقاومت سیاه در برابر برده داری و تبعیض

اما باید در یک غار برفی قطب شمال زندگی کنید تا این را باور کنید خشم محافظه کارانه در مورد جنبش Black Lives Matter هیچ ربطی به حذف آن از برنامه درسی تاریخ دبیرستان که شامل سایر دروس معاصر آفریقایی آمریکایی است، نداشت. همین امر در مورد ذکر تنها یک بار موضوع «غرامت» برای چهار قرن بردگی صدق می کند – و حتی آن ذکر صرفاً به ،وان «یک موضوع پروژه اختیاری

برای درک خطر ظاهری در اینجا، هر ،ی که با توتالیتاریسم آشناست، بیش از استالین باید به آن تکیه کند. منتهی به جنگ جه، دوم به ما می‌گوید که تسلیم شدن به خواسته‌های قدرتمندان احتمالی قطعا نتیجه مع، خواهد داشت. تیپ های دیکتاتور هرگز به چیزی که بدون جنگ پیروز می شوند راضی نمی شوند. تقاضای بعدی به زودی دنبال می شود.

در مونیخ در سال 1938، همانطور که هر دانش آموز دبیرست، که تاریخ مدرن اروپا را مطالعه کرده است، می داند، نویل چمبرلین، نخست وزیر بریت،ا قبول کرد بدون جنگ «حق» آلمان نازی برای ضمیمه ، قلمرو همسایه چک معروف به «سودتنلند» است.

در عوض، چمبرلین پیش نویس «پیمان عدم تجاوز» را با آلمان تنظیم کرد، سپس به خانه رفت تا «صلح در زمان ما» را جشن بگیرد. زمان صلح دقیقا 11 ماه طول کشید. در 1 سپتامبر 1939، هیت، به لهستان حمله کرد و جهان را وارد جنگ جه، دوم کرد.

با این حال، لازم نیست که به خارج از کشور نگاه کنیم تا از تاریخ یاد بگیریم که عوام فریب‌ها با امتیاز دادن آرام نمی‌شوند.

در سال های 1953 و 1954، رئیس جمهور دوایت آیزنهاور بی سر و صدا تحمل کرد ترس ایجاد ترس از سوی جو مک کارتی، سناتور جمهوریخواه ویسکانسین، در حالی که مشخصات مک کارتی بالا رفت و مبارزات تروریستی او شهرت و زندگی را از بین برد. تنها زم، که مک کارتی به ارتش محبوب ژنرال سابق حمله کرد، آیزنهاور به ضدحمله شنیداری ارتش مک کارتی که مک کارتی را سرنگون کرد، چراغ سبز نشان داد.

اگر رئیس جمهور از همان ابتدا صحبت کرده بود، چه ،ی می داند که چقدر می شد از آسیب به نهادهای آمریکایی و شهروندان خصوصی جلوگیری کرد؟

امروز، به نظر می رسد که هیئت کالج این اساسی ترین درس تاریخ را درک نکرده است. روانشناسان تربیتی نیز همین آموزه را تأیید می کنند: مقاومت فوری برای قلدرها بسیار مهم است زیرا آنها «هدف می گیرند. . . گروه های آسیب پذیر” و در آن رشد کنید حمایت از توانمندسازها.

حتی دانش‌آموزان به سرعت یاد می‌گیرند که اگر در مقابل مرد سرسختی که شیرینی‌تان را می‌برد بایستید، فردا برای جعبه آب‌میوه، سیب و ساندویچ شما برمی‌گردد – شاید حتی جعبه ناهار شما اگر به اندازه کافی آتش باشد.

به نظر می رسد که هیئت کالج تمایلی به بزرگسالی در ک، درس ندارد. والدین، مدیران مدارس، هیئت مدیره مدارس و دانش آموزان باید با قدرت صحبت کنند. هر بایکوت یا تمرکز بر منابع مالی هیئت غیرانتفاعی کالج مؤثر باشد، باید سازماندهی شود. اعلام آن در روز چهارشنبه تنها آ،ین کلمه در مورد این موضوع است اگر مردم عادی اجازه دهند.

مطالعه تاریخ – تمام تاریخ – برای آنچه به ما امکان می دهد تا به یک کل تبدیل شویم و به ،وان شرکت کنندگان فعال در دموکراسی با دانش و مهارت های تفکر انتقادی رشد کنیم، مرکزی است.

هیئت کالج آزادی فکری را برای نسل بعدی دانش آموزان دبیرست، تغییر داده است. همچنین به فرسایش آینده ،رت گرای ما کمک کرده است و این فرسایش عمیق تر و گسترش خواهد یافت مگر اینکه شهروندان برای جلوگیری از آن اقدام کنند.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/02/03/the-college-board-fails-history-by-caving-to-ron-desantis