همانطور که به عمودهای دیگر گسترش می یابد، زمان توسط پینگ به عنوان لورل تغییر می کند


شرکت Time by Ping، شرکتی که محصول آن برای کمک به وکلا در ثبت خودکار زمان طراحی شده است، این هفته اعلام کرد که این شرکت را تغییر نام داده است. لورل زیرا فراتر از صنعت حقوقی و خدمات رس، به مشتریان در تمامی زمینه های خدمات حرفه ای از جمله حسابداری و مشاوره گسترش می یابد.

این شرکت که سال گذشته 36.5 میلیون دلار از سرمایه‌گذاری سری B جمع‌آوری کرد، گفت که در حال راه‌اندازی هویت برند جدید و محصولی دوباره است.

مطالب مرتبط: زمان با پینگ 36.5 میلیون دلار سری B را افزایش داد. مصاحبه انحصاری LawNext با مدیرعامل رایان آلشاک.

این دومین تغییر نام تجاری من در این هفته است، پس از اخبار روز سه شنبه مبنی بر تغییر نام تجاری Do،ate به ،وان ،ل گسترش آن در تولید خدمات حقوقی را بهتر منع، کند.

گفت: «سال‌های تایم توسط پینگ سال‌های شکل‌دهی برای شرکت بود، تجربیاتی که ما را به روش‌های مختلف شکل داد. مایکل میزونو، رئیس طراحی Laurel و قبلاً طراح Nest و Google بود. “وقتی به لورل نقل مکان می کنیم، این کار را با عشق و مهرب، نسبت به گذشته انجام می دهیم.”

در اعلام نام جدید، این شرکت گفت که اخیراً با یک شرکت حسابداری Big 4 برای ارائه زمان‌بندی خودکار شریک شده است و در حال گسترش به بازاریابی برای تمام خدمات حرفه‌ای است. این شرکت همچنین گفت که به گسترش ردپای خود در بازار قانونی ادامه خواهد داد.

به طور تصادفی، این خبر در حالی منتشر می شود که رای گیری برای انتخاب 15 نامزد نهایی برای S،up Alley نزدیک است. در ABA TECHSHOW 2023. Time by Ping برنده اولین S،up Alley در سال 2017 بود.

رایان آلشکبنیانگذار و مدیر عامل لورل گفت که این نام به تاج گلی که به برندگان شعر و ورزش داده می شود اشاره دارد که قدمت آن به دوران یونان بازمی گردد.

آلشاک گفت: “با گذشت زمان، نام لورل با پیروزی و موفقیت همراه شده است.” ما می‌خواهیم نرم‌افزار ما نمادی باشد که کارگران خدمات حرفه‌ای در زمان خود مالکیت خود را پس می‌گیرند. وقتی عمدا وقت خود را صرف می کنید، احساس قدرت و کنترل می کنید.»

نرم افزار Laurel از یادگیری ماشینی و اتوماسیون برای گرفتن خودکار زمان برای وکلا و سایر متخصصان استفاده می کند.

در وب سایت خود می گوید: «لورل شما را از بار زمان ردیابی رها می کند، بنابراین می تو،د روی تجربه آن تمرکز کنید. “با راه حل خودکار ج، زم، ما، تصویر کاملی از نحوه گذراندن روزهای خود به دست خواهید آورد و به شما این قدرت را می دهد که هر دقیقه را حساب کنید.”

در مصاحبه‌ای برای پاد،ت من LawNext، آلشک گفت که الهام‌بخش ماموریت واقعی شرکت در چالش شخصی که مادرش با سرطان مغز مبارزه می‌کرد، پیدا کرد.

او به من گفت: “چیزی که من متوجه شدم این بود که او قدرت زمان را به من آموخت و یک دقیقه با او ارزش یک میلیون دقیقه انجام هر کار دیگری را داشت.” «و وقتی به آنچه که می‌سازیم فکر می‌کردم، این واقعاً چیزی بود که برای من طنین‌انداز شد، این بود که به مردم زمان می‌دهیم، و آنها می‌توانند با مادر، همسر یا فرزندانشان باشند. و این چیزی است که شرکت در مورد آن است، و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/as-it-expands-into-other-verticals-time-by-ping-re،nds-as-laurel.html