نه، دادگاه عالی فقط علیه حقوق اسلحه رای نداد – جاناتان تورلی


بسیار ساخته شده است تصمیم دیوان عالی کشور مبنی بر رد درخواست حکم قانون نیویورک که حقوق اسلحه را محدود می کند. لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، برای جشن گرفتن این “تصمیم” در انظار عمومی گفت که “قو،ن ایمنی اسلحه به نجات جان افراد کمک می کند و ایالت ما را ایمن تر می کند.” در واقع، در این عمل کمتر از آنچه به چشم می آید وجود دارد. . . بسیار کمتر دلایل زیادی برای دادگاه وجود دارد که حتی اگر ا،ریت قانون اساسی را مغایر با قانون اساسی بدانند، آن را رد کند. بنابراین، جشن ها ممکن است کمی زودرس باشد.

من مجموعه ای از ستون ها را در انتقاد از قانون جدید تصویب شده پس از حکم دادگاه در ژوئن 2022 نوشته ام. انجمن تفنگ و تپانچه ایالت نیویورک، Inc. v بروئن

دادگاه های پایین تر مقررات جدید را لغو کرده اند.

رقبای ممکن است امیدوار باشند که تعاملات قبلی با دیوان ممکن است باعث اقدام تهاجمی تر از سوی قضات شود. ،ت علناً برای تحریک قضات فردی به دعوای قضایی بازی می‌کند.

پس از هر باخت، همان سیاستمداران دوباره جوخه تیراندازی را دور می زنند و دور بعدی محدودیت های مشکوک اسلحه را پشت سر می گذارند. کتی هوچول، فرماندار دموکرات نیویورک، ظرف یک ساعت پس از انتشار چنین قانونی را وعده داد پل. با کمک یک جلسه ویژه در از سرگیری این چرخه اجتناب ناپذیر گذشت و قبلاً منجر به خسارات دادگاه شده است.

این درخواست در یک رد شد سفارش تک خطی و برخی از این واقعیت که حتی یک رأی مخالف یا بی،ه ای از سوی قضات وجود نداشت، نگران بودند. پالوما کاپانا، وکیل اصلی ،ده فروشان اسلحه در نیویورک، اظهار داشت: «ما ناامید هستیم که یکی از نه قاضی صلاح دید که به شاکیان مدتی از اجرای قو،ن جدید علیه آنها مهلت دهد.»

با این حال، سؤالی که در دادگاه مطرح شد، ماهیت آن نبود، بلکه روند آن بود. یک هفته پس از رد درخواست قبلی توسط قضات برای مسدود ، قانون بهبود حمل مخفی، نباید چندان غافلگیرکننده باشد.

در آن سفارش قبلی، قاضی کلارنس توماس و ساموئل آلیتو با بی،ه ای پیوستند که انکار دادگاه “بیان هیچ دیدگاهی در مورد ماهیت پرونده” نیست. دادگاه به رویه‌های دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده برای حوزه دوم تسلیم شد و در عین حال خاطرنشان کرد که این قانون «سوالات بدیع و جدی را تحت اصلاحیه اول و دوم ارائه می‌کند».

با توجه به مواضع قبلی، انجام کاری غیر از رد اجمالی این درخواست دوم برای دادگاه عجیب بود.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/19/no-the-supreme-court-did-not-just-rule-a،nst-gun-rights/