موسسه CATO 100 درصد در مورد خشونت پلیس درست است


افسران پلیس جوان در حال خندیدن در نزدیکی ماشین، شیفت گشت موفقژولیوس سزار بیشتر از من طرفدار CATO بود، اما سازمان سزاوار شناسایی من، است که به طور مطلق مشکلی را حل کند. تایر نیکو، به لیست در حال رشد سیاهپوستان بیگناهی که توسط پلیس کشته شده اند پیوست که هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در آنها دیده نمی شود. هر بار که یک قتل وحشیانه دیگر فاش می شود، چرخه ای از نگر، عمیق به وجود می آید که به دنبال آن کشمکش های سیاسی رخ می دهد و سپس بدون تغییر تا مرگ بعدی پیش می رود. در میانه این چرخه نقطه‌ای قرار دارد که در آن سیستم دادگاه حکمی طول، و زیبا درباره خطرات مصونیت واجد شرایط صادر می‌کند و به هر حال پلیس را تبرئه می‌کند… با استناد به مصونیت واجد شرایط.

این روزها در مورد مصونیت واجد شرایط “شرایط” زیادی وجود ندارد. دیوان عالی نه تنها از این دکترین حمایت می کند که بازیگران ،تی نمی توانند در قبال اقداماتی که در محدوده وظایف خود انجام می شوند، پاسخگو باشند، بلکه به طور فعال دامنه وظایف پلیس را تا بی نهایت گسترش داده است. آنچه امروز وجود دارد، مصونیت مطلق در همه چیز به جز نام است، حتی اگر کل دکترین بر یک خطای کپی برداری استوار است.

مصونیت واجد شرایط از منطق خاصی سرچشمه می گیرد: بازیگران ،تی که به طور منطقی و صادقانه وظایف خود را انجام می دهند نباید دائماً در دادگاه مورد استقبال قرار گیرند. اما “به طور منطقی” ساختمان را ، کرده است وقتی پلیس مردم را به آتش می کشد و از مصونیت واجد شرایط برخوردار می شود.

این نیز مک،زم وحشتناکی برای سوء رفتار پلیسی است. اگر بازیگران بر این باورند که در بیشتر موارد از مسئولیت محافظت می‌شوند، رفتار بد را تحریک می‌کند. یک قیاس خام مانند این است که رانندگان را تا زم، که تحت تأثیر رانندگی نکنند، از مسئولیت قو،ن راهنمایی و رانندگی مبرا هستند. مردم می‌خواهند آن پدال گاز را چکش کنند و با چراغ‌های راهنما به جهنم بروند.

و در حالی که مؤسسه CATO بیشتر منابع خود را صرف درخواست از ،ت فدرال می‌کند که اجازه تخلیه سموم را مستقیماً به یتیم‌خانه‌ها بدهد، مخالفان ،ت در زین خود فرو می‌روند. گاهی اوقات دقیقاً درست می شود.

بنابراین، در حالی که مسئولیت کارفرما بخش مهمی از اصلاحات پلیسی است، باید یک مکمل اصلاح مصونیت واجد شرایط، نه جایگزینی برای آن. مسئولیت مش، – نه فقط مسئولیت کارفرما – سیستمی است که درمان کامل قرب،ان سوء رفتار را تضمین می کند، انگیزه های بازدارنده را هم برای افراد و هم برای کارفرمایان عمومی ایجاد می کند و ایالت ها و محلات را تشویق می کند تا روش های مختلف ت،یم مسئولیت بین افسران و پلیس را آزمایش کنند. بخش ها (از جمله، برای مثال، تامین مالی بیمه نامه ها برای افسران فردی).

به مصونیت واجد شرایط پایان دهید و افسران را وادار کنید که دارای بیمه مسئولیت حرفه ای با سرمایه کارفرمایان باشند. مجموعه ای از منابع را برای جبران خسارت قرب،ان تأمین می کند، شرکت های حمل و نقل را در موقعیت ارزیابی ریسک قرار می دهد و بر این اساس حق بیمه را دریافت می کند، انگیزه ای برای بخش ها ایجاد می کند تا از افسران مشکل جدا شوند… همه جعبه ها را بررسی می کند. این نه تنها بهترین مک،سم روی میز برای تحریک اصلاحات واقعی است، بلکه از نظر سیاسی نیز امکان پذیر است، به گونه ای که تهدید کننده کاهش بودجه نیست. ا،ر مردم فکر می کنند که کاهش بودجه پلیس باعث افزایش جرم و جنایت می شود – که اتفاقا اشتباه است – اما “شاید پلیس ها باید حداقل با استانداردهای نوجوانان با اولین ماشین خود نگه داشته شوند” فروش سختی نیست.

حداقل نباید فروش سختی باشد.

The Killing of Tire Nic،ls نیاز فوری به پاسخگویی پلیس را مجدداً تأیید می کند [CATO]


هد شاتجو پاتریس سردبیر ارشد Above the Law و یکی از مجریان برنامه است فکر ، مانند یک وکیل. هر گونه راهنمایی، سوال یا نظر را به راحتی ایمیل کنید. او را دنبال کنید توییتر اگر به حقوق، سیاست و اخبار ورزشی دانشگاهی علاقه مند هستید. جو همچنین به ،وان یک مدیر عامل در RPN Executive Search.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/02/cato-ins،ute-is-100-percent-right-about-police-brutality/