منبع جدید SOG توضیح دهنده تعهد شما برای تهیه گزارش و نحوه واکنش آژانس – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


ژانویه به اهمیت آگاهی از قاچاق انسان پی می برد. رئیس جمهور ژانویه را ماه پیشگیری از قاچاق انسان اعلام کرده است (به بی،ه مراجعه کنید اینجا). فرماندار کارولینای شمالی و رئیس دادگستری هر دو ژانویه را ماه آگاهی از قاچاق انسان اعلام کرده اند (به بی،ه فرماندار مراجعه کنید اینجا و اعلامیه رئیس دادگستری اینجا). هدف از این اعلامیه ها هم تشخیص وجود قاچاق انسان در ایالات متحده و کارولینای شمالی و هم آموزش شهروندان ما در مورد این موضوع است. برای پاسخگویی موفق به مبارزه با جرم قاچاق انسان، که هم قاچاق ، و هم قاچاق کار را شامل می شود، مشارکت لازم است. واکنش‌های ملی، ایالتی و محلی شامل پیشگیری از قاچاق انسان، حفاظت از قرب،ان و بازماندگان، و پیگرد قانونی قاچاقچیان است.

هر ،ی نقشی دارد، از جمله شما. در کارولینای شمالی، قو،ن از هر شخص یا بزرگسالی که دلیلی برای مشکوک بودن، می‌داند یا به طور منطقی باید می‌دانست که نوجو، قرب، قاچاق انسان است یا می‌دانست، می‌خواهد که به بخش خدمات اجتماعی شهرستان و مجری قانون محلی گزارش دهد. قانون کارولینای شمالی همچنین ایجاب می‌کند که هر فرد بزرگسالی که می‌داند یا به طور منطقی باید می‌دانست که بزرگسال دیگری قرب، قاچاق انسان شده است، در صورتی که آن بزرگسال دیگر نوجوان بوده است، به مجریان قانون محلی گزارش دهد. و، قانون کارولینای شمالی از هر فردی که دلیل منطقی ای برای این باور دارد که یک “بزرگسال معلول” قرب، قاچاق انسان است را م،م می کند، گزارشی را به بخش حفاظتی بزرگسالان بخش خدمات اجتماعی شهرستان ارائه دهد.

با کمک مالی و مشارکت با کمیسیون حقوق بشر کارولینای شمالی و دفتر اداری دادگاه ها (AOC)، منبع جدیدی برای افراد در کارولینای شمالی ایجاد کرده ام:

قاچاق انسان: گزارش اجباری و پاسخ آژانس.

این منبع یک آغازگر 22 صفحه ای با فلوچارت است که بدون هیچ هزینه ای در وب سایت مدرسه موجود است. هدف از این آغازگر توضیح قو،ن گزارش کارولینای شمالی است که در مورد قاچاق انسان اعمال می شود هر شخصی درک می کند که چه زم، باید گزارش تهیه کنند، چگونه گزارش تهیه کنند و کجا باید گزارش تهیه شود. توضیح مختصری در مورد نحوه رسیدگی آژانس دریافت کننده گزارش به این گزارش ارائه شده است.

این پرایمر که برای کاربر پسند بودن طراحی شده است، شامل یک بخش تعاریف کلی، بخش های گزارش اجباری است که توسط قرب،ان نوجوان و بزرگسال یا بازماندگان قاچاق انسان و توسط آژانسی که گزارش برای آن تهیه شده است، جدا شده است. در آغازگر نمونه‌ای از مکالمه‌هایی است که به محرمانه‌بودن، نمونه‌های موردی که مشخص می‌کند چه زم، و کجا گزارش‌ها باید تهیه شود، یک نمودار جری، که به گزارش اجباری قرب،ان نوجوان یا بازماندگان قاچاق انسان می‌پردازد، و یک نمودار جری، که به گزارش اجباری قرب،ان بزرگسال یا بازماندگان قاچاق انسان می‌پردازد، وجود دارد. پرایمر برای ارجاع آسان تر توسط آژانس گزارشگر کدگذاری شده است: سبز نشان دهنده بخش خدمات اجتماعی شهرستان است. آبی نشان دهنده یک سازمان مجری قانون محلی است.

قرار نیست پرایمر ابزاری برای نحوه غربالگری قاچاق انسان باشد. با این حال، مدرسه منابع متعددی دارد که در مورد شناسایی قاچاق انسان بحث می کند. صفحه منبع ما را ببینید اینجا. اطلاعات و منابع بیشتر از کمیسیون قاچاق انسان کارولینای شمالی در وب سایت AOC موجود است اینجا.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/human-trafficking-new-sog-resource-explaining-your-obligation-to-make-a-report-and-،w-the-agency-responds/