مطالعه: بسیاری از افسران در معرض حوادث آسیب زا هستند، تعداد کمی به دنبال پشتیبانی هستند


افسران پلیس با افزایش خطر مواجهه با رویدادهای آسیب زا مواجه هستند که می تواند باعث چالش های سلامت روان شود. اما کمبود منابع و مقاومت افسران از جمله موانع حمایت کافی است مطالعه توسط استادان کانادایی رز ریکاردلی از دانشگاه مک مستر و متیو اس. جانستون از کالج کارلتون.

علاوه بر این، این مطالعه کمبود کارکنان و مسائل مربوط به حجم کار را به ،وان موانع اضافی برای افسران نشان داد، که هر دو از زمان شیوع بیماری همه گیر، بسیاری از ادارات پلیس در سراسر ایالات متحده را با مشکل مواجه کرده است.

با توجه به الف نظرسنجی 2021 از انجمن تحقیقات اجرایی پلیس، آژانس ها 93 درصد از موقعیت های موجود را پر کرده بودند، زیرا استخدام ها 5 درصد کاهش یافته بود و استعفاها 18 درصد افزایش یافته است. بازنشستگان با 45 درصد بیشترین جهش را داشتند. به طور کلی، بخش‌های بزرگ‌تر بیشترین تلفات کارکنان را متحمل شدند

این مطالعه به چالش‌های مختلف سلامت روان برای پلیس، از جمله علائم سلامت رو، به خطر افتاده، و راه‌حل‌های پیشنهادی برای موضوع فوری پلیس پرداخت.

خطر اختلالات سلامت روان برای افسران

با توجه به الف مجله کانادایی علوم رفتاری مطالعهکه این گزارش به آن اشاره می‌کند، ارتباط مستقیمی بین قرار گرفتن در معرض رویدادهای بالقوه آسیب‌زای روان‌شناختی و آسیب استرس عملیاتی وجود دارد که این مطالعه از آن برای تعریف مشکلات فیزیولوژیکی پس از یک تجربه آسیب‌زا استفاده می‌کند.

این مطالعه نشان داد که افسران پلیس سواره سلطنتی کانادا و پرسنل ایمنی عمومی به طور متوسط ​​بیش از 11 مواجهه با رویدادهای مختلف داشته اند، که بیش از 90 درصد از افسران در معرض آسیب دیدگی ناشی از تصادف شدید حمل و نقل، حمله فیزیکی، حمله با سلاح، مرگ ناگه، خشونت آمیز و ناگه، گزارش کرده اند. مرگ تصادفی.

یک جدا مطالعه ذکر شده در این گزارش نشان داد که 46 درصد از افسران سطوح استرس متوسط ​​را گزارش ،د و تنها 4 درصد از نمونه سطوح استرس پایین را گزارش ،د.

در ارتباط با استرس، آنها دریافتند که 30 درصد از افسران نمونه، سطوح بالای خلق افسرده، 40 درصد سطوح متوسط ​​خلق و خوی افسرده و 30 درصد باقی مانده از پاسخ دهندگان پلیس سطوح پایین خلق افسرده را گزارش ،د.

به طور کلی، این گزارش نشان می دهد که بیش از نیمی از افسران پلیس سوار کانادا و 36.7 درصد از افسران پلیس شهری و است، برای هر گونه اختلال سلامت روان مثبت بوده اند.

درمان و موانع جستجوی کمک

بر اساس این مطالعه، 94.4 درصد از افسران پلیس کانادا گزارش دادند که خدمات سلامت روان در دسترس است. اما افسران به ندرت از این خدمات استفاده می ،د.

این گزارش نشان داد، 10 درصد از افسران به دلیل انگ، 9 درصد به دلیل عدم وجود ناشناس بودن، و کمی بیش از 5 درصد به دلیل بی اعتمادی بخش یا ناکارآمدی درک شده و کمی بیش از 6 درصد به دلیل کیفیت پایین خدمات، از خدمات غفلت ،د.

پژوهشگران مصاحبه‌هایی با ۲۰ عضو فعال پلیس سواره سلطنتی کانادا که در استان بریتیش کلمبیا کار می‌،د، انجام دادند، نشان دادند که ۹۰ درصد از پاسخ‌دهندگان پلیس به دلیل «شخص ثالث تأثیرگذار» به دنبال حمایت روان‌شناختی از یک حرفه‌ای بودند که ۸۵ درصد به دلیل «توانایی آنها در مورد شرایط زندگی، خودآگاهی و تمایل به تغییر صحبت کنید، و 80 درصد به دلیل یک «روانشناس».

با این حال، 75 درصد از پاسخ دهندگان به دلیل فرهنگ شغلی احساس «موانع» داشتند.

راه حل ها و توصیه ها

این گزارش تحقیقات بیشتری را هم در کانادا و هم در سطح بین‌المللی توصیه می‌کند.

بر اساس این مطالعه، تحقیقات جدید باید سلامت رو، در حال تغییر و فعلی افسران پلیس را بررسی کند و تجربیات مؤثر بر رفاه افسران پلیس را مشخص کند.

این گزارش مصاحبه‌های انفرادی را توصیه می‌کند که از محرمانه بودن افسران محافظت می‌کند و می‌تواند واقعیت‌های عملیاتی و سازم، را از داده‌ها است،اج کند و سلامت روان و رفاه را در میان پلیس شکل دهد.

در این گزارش آمده است: «به سادگی، سلامتی بدون سلامت روان وجود ندارد، و بنابراین همه ما باید برای ارتقا و ایجاد سلامتی ،، که به آنها اعتماد داریم و از آنها محافظت می کنیم، تلاش کنیم.

گزارش کامل با ،وان «سلامت و سلامت روان پلیس» را بخو،د. اینجا.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/04/study-many-officers-are-exposed-to-traumatic-events-few-seek-support/