مسابقه وکیل سال 2022 Above The Law: فینالیست ها!


حماقت ، ، LF RFسال گذشته، خوب یا بد، سال بزرگی در اخبار حقوقی بود. بنابراین جای تعجب نیست که ببینیم نام‌های بزرگ در فهرست فینالیست‌های ما برای وکیل سال ۲۰۲۲ تسلط دارند. با تشکر از همه ،، که به درخواست ما برای نامزدی برای وکیل سال 2022 پاسخ دادند. ما تعداد زیادی از نامزدهای عالی را به فهرستی متشکل از 9 وکیل محدود کردیم (بله، امسال چقدر پر حادثه بود) – بسته به دیدگاه شما، برجسته، نفرت انگیز یا قابل بحث.

در اینجا نامزدها به ترتیب حروف الفبا با توضیح مختصری در مورد هر یک آمده است:

ساموئل آلیتو: عدالت آلیتو نویسنده نظر در دابز علیه سلامت ،ن ،ون، مورد مهمی که نزدیک به 50 سال سابقه را از بین برد که سقط جنین یک حق قانونی نیست. آیا Alito این نظر را قبل از انتشار عمومی (شاید برای جلوگیری از ،وج سایر قضات از ا،ریت) افشا کرد؟ او ادعا می کند که این کار را نکرده است و ظاهراً تنها حرف او برای دادگاه عالی کافی است.

مایکل آوناتی: Avenatti برنده سابق همین مسابقه، دوباره به ،وان فینالیست برای تبدیل شدن از وکیل سال به وکیل پشت میله های زندان بازگشته است. او در حال حاضر به دلیل تلاش برای اخاذی از نایک و دزدی از مشتری سابق خود، استورمی دنی،، در حال گذراندن دوران محکومیت خود است. از آنجایی که در سال 2022 موفقیت‌های زیادی برای آوناتی منتشر شد، او اخیرا به اتهام اخت، و ممانعت به 14 سال زندان محکوم شد.

آیلین کانن: قاضی ناحیه ج،ی فلوریدا که پرونده Mar-a-Lago را صادر کرد و پس از تصمیم مشکوک تصمیم مشکوک گرفت و به خود لقب Loose Cannon را داد. مدار یازدهم چندین بار وارد عمل شد تا علیه احکام کمتر آموخته شده او سیلی بزند.

شرل گرینر: این فارغ‌التحصیل اخیر دانشکده حقوق زم، که همسرش، ستاره WNBA، نقشی بین‌المللی داشت بریتنی گرینر، در روسیه بازداشت و زند، شد. بریتنی به نوعی توانست در یک سلول زندان روسیه آرزوی موفقیت در آزمون وکالت آتی را برای شرل بفرستد. حمایت مداوم او برای پایان خوش اینجا، زم، که بریتنی به آمریکا بازگردانده شد، کاملاً کلیدی بود.

آلینا حبا: یکی از وکلای دونالد ترامپ، او خیلی ها را ساخته است، زیاد سرفصل های امسال، اما نه به بهترین دلایل. او LOLsuit را پس از LOLsuit تشکیل داد و به پنل های Newsmax پیوست تا در دفاع از مشتری خود اظهاراتی را ارائه دهد که حداقل می توان گفت کاملاً مشکوک بود.

کتانجی براون ،ون: به اولین زن سیاه پوست در دادگاه عالی سلام برس،د. از اولین روز حضورش در بالاترین نیمکت در زمین، او کنترل بحث های شفاهی را در دست گرفته و سعی می کند همکارانش را برای دیدن نور راهنمایی کند. او ممکن است به دلیل آرایش فعلی دادگاه مجبور به نوشتن مخالفت ها شود، اما حداقل در حین انجام آن الهام بخش خواهد بود.

کلارنس توماس: قاضی توماس در کتاب خود نوشته است دابز توافق بر این است که قضات «باید همه سوابق دادرسی اساسی این دادگاه، از جمله گریسولد، لارنس، و اوبرگفل“، آمریکایی ها را در حالت آماده باش قرار داد که دیگر حقوق اساسی در قانون اساسی وجود دارد بلوک ،د ، دیوان عالی. اخلاق حقوقی توماس نیز در این سال به دلیل امتناع او از استعفا در پرونده هایی که مربوط به نیمه “بهتر” او بود، زیر سوال رفت.

جینی توماس: یک فعال راست افراطی که تئوری‌های توطئه دروغ بزرگ را مطرح می‌کرد، این همسر دیوان عالی – و فارغ‌التحصیل دانشکده حقوق – به دلیل دخالتش در تلاش‌ها برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ در کمیته ۶ ژانویه برای شهادت فراخوانده شد. اکنون به لطف قو،ن امنیتی جدید قضایی، دامنه استخدام وی به ،وان یک راز ،تی تلقی خواهد شد. همسر عادل بودن قطعا مزایای خود را دارد

کامیلا واسکز: لیست فینالیست‌های ما بدون وکیلی که توجه ملت را به خود جلب کرد و او با غیرت ج، دپ را در دادگاه در پرونده افترا علیه امبر هرد وکالت کرد، کامل نمی‌شد. او به ،وان یک شریک وارد دادگاه شد و با یک برد زیر کمربندش آن را ، کرد و مدت کوتاهی بعد حلقه برنجی شراکت Biglaw را به دست آورد.

و اکنون، لحظه ای که همه منتظرش بودید: چه ،ی باید به ،وان وکیل سال 2022 بالاتر از قانون انتخاب شود؟ رای خود را در زیر ارسال کنید نظرسنجی ها تا شنبه، 31 دسامبر 2022، ساعت 11:59 بعد از ظهر (EST).

اوایل: مسابقه Above The Law’s Lawyer of the Year 2022: نامزدهای مورد نیاز


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.




منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/above-the-laws-2022-lawyer-of-the-year-contest-the-finalists/