محتوای آموزشی سفارشی بازاریابی Accel (2022)


بازاریابی محتوا یک جنبه اساسی از حضور وکیل در وب است. اما همه وکلا نمی دانند که چه محتوایی باید ایجاد کنند. بسیاری به سادگی می خواهند در پلتفرم های رسانه های اجتماعی «ویروسی شوند» یا «بازدیدهای بیشتری دریافت کنند». Accel Marketing درک می کند که محتوای شرکت حقوقی نیاز به هدف دارد.

وکلا باید محتوایی را ایجاد کنند که مشتریان جدید بالقوه آنها (PNC) بخواهند آن را مصرف کنند. پاسخ دادن به سوالاتی که PNC ها اغلب می پرسند باعث ایجاد اعتماد در بین خوانندگان می شود. آنها همچنین با موتورهای جستجو اقتدار ایجاد می کنند – که سئو و SERP را هدایت می کند.

بازاریابی محتوایی شرکت حقوقی

تمرین وکالت و ایجاد محتوای قانع کننده برای PNC ها همیشه آسان نیست. وکلا اغلب متوجه می شوند که دقیقاً نمی دانند موکلانشان چه چیزی می خواهند بدانند. با این حال، معمولاً آنها اغلب نمی دانند مشتریان بالقوه آنها واقعاً چه ،، هستند یا چگونه آنها را جذب کنند.

Accel Marketing یک شرکت حقوقی بوتیک شریک بازاریابی است. آنها رویکردهای یک اندازه من، برای همه (یا حتی یک اندازه من، برای بسیاری) را برای بازاریابی مشتری خود اعمال نمی کنند. آنها نیازهای فردی هر شرکت حقوقی را تعیین می کنند و محتوای آموزشی سفارشی برای مشتریان خود ایجاد می کنند.

محتوای آموزشی سفارشی با بازاریابی Accell

بسته به ماهیت PNC های یک شرکت، این ممکن است یک پست وبلاگ، یک مقاله یا حتی یک ویدیو باشد. Accel Marketing این محتوا را به طور خاص برای مشتریان خود می سازد. یا، به طور خاص، برای مشتریان مشتریان خود.

سپس این محتوا در تلاش های بازاریابی کلی شرکت استفاده می شود. وبلاگ ها در رسانه های اجتماعی پست می شوند، مقالات بک لینک داده می شوند و به سوالات مشتریان بالقوه به طور خاص پاسخ داده می شود. این باعث ایجاد قدرت در پلتفرم‌های اینترنتی و خارج از آن می‌شود.

اخیراً، زک، مشاور فنی حقوقی ما، با معاون رئیس Accel، فیل بولتون، در مورد ایجاد محتوای آموزشی سفارشی سؤال کرد. برای یادگیری بیشتر ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

مصاحبه با Accel Marketing

چگونه آن را دریافت کنیم

میخواهی بیشتر بد،؟ بررسی کامل ما از راهکارهای بازاریابی Accel را بررسی کنید. در آنجا می‌تو،د نظرات انجمن را بخو،د، ویژگی‌ها را مقایسه کنید و ویدیوهای نمایشی بیشتری را مشاهده کنید. اگر ترجیح می‌دهید مستقیم وارد شوید، یک مشاوره رایگان دریافت کنید accelmarketingsolutions.com.

آ،ین به روز رس، در 19 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/accel-marketing-custom-education/