مبانی اتوماسیون شرکت حقوقی (2022)


اتوماسیون می تواند کمک بزرگی به هر شرکت حقوقی باشد. آنها می توانند خطاها را کاهش دهند، تلاش مورد نیاز را کاهش دهند و حتی گردش کار را مدیریت کنند. با این حال، بیشتر دفاتر به اندازه ای که می خواهند خودکار نمی شوند. اغلب، آنها غرق در امکانات هستند یا نمی دانند از کجا شروع کنند.

اگرچه ممکن است پیچیده شوند، شرکت ها فقط باید اتوماسیون های اساسی ایجاد کنند تا از مزایای آن استفاده کنند. چیزی به سادگی ارسال ایمیل می تواند باعث صرفه جویی در ساعات کار شود. و محصولاتی مانند Gmail و Outlook انجام این کار را آسان‌تر و آسان‌تر می‌کنند.

با این حال، حتی اتوماسیون های متوسط ​​نیز معمولاً در حیطه مهارت های یک وکیل مدرن است. بسیاری از محصولات فناوری بر قابلیت‌های اتوماسیون بدون کد تمرکز کرده‌اند. این بدان م،است که برای یک برنامه نویس نیازی به ایجاد این سیستم ها نیست.

مفاهیم اساسی اتوماسیون شرکت حقوقی

اتوماسیون شرکت حقوقی اغلب تصاویری از ماشین‌های پیچیده روب گلدبرگ که دفاتر ما را اداره می‌کنند، به تصویر می‌کشد. با این حال، مفاهیم اساسی پشت اتوماسیون بسیار ساده است. یک ماشه اتوماسیون را شروع می کند و منجر به یک عمل می شود.

Trigger یک رویداد از پیش تعریف شده است که یک اتوماسیون را آغاز می کند. این می تواند ارسال یک تاریخ، ایجاد یک ایمیل یا وارد ، داده ها در یک فیلد فرم باشد. اغلب، این کلیک دستی یک دکمه ارسال است. اما می تواند به سادگی دریافت ایمیل از یک آدرس خاص باشد.

از سوی دیگر، یک Action گامی است که بر اساس ماشه برداشته می شود. هر بار که رویداد ماشه ای عبور می کند، اقدامات را آغاز می کند. به ،وان مثال، یک ایمیل می رسد، و سپس یک پاسخ خارج از دفتر ارسال می شود. یا معمولاً در دفاتر حقوقی فرم آنلاین پر می شود و وظیفه ایجاد می شود.

برای خودکار ، یک فرآیند، این دو چیز باید به هم متصل شوند. Action باید راهی برای دانستن اینکه رویداد ماشه ای گذشته است داشته باشد. معمولاً این بدان م،ی است که ماشه در همان نرم افزاری وجود دارد که Action در آن اتفاق می افتد. با این حال، پلتفرم‌هایی مانند Zapier و Power Automate به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا پلتفرم‌ها را بدون نیاز به نوشتن کد متصل کنند.

نحوه استفاده از اتوماسیون در یک موسسه حقوقی

دانستن یک چیز است چگونه برای خودکار ، وظایف، و دانستن آن چیز دیگری است چی برای خودکار ، هنگامی که مردم اصول اولیه را درک کنند، می توانند محرک ها و اقدامات را در همه جا ببینند. شرکت های هوشمند برنامه ای خواهند داشت که از کجا شروع کنند و چگونه اتوماسیون های خود را برای آینده مدیریت و نگهداری کنند.

بهترین مکان برای شروع این است که به فرآیندهای مستند شرکت نگاه کنید. پس از رسیدن به آنجا، تیم احتمالاً شروع به دیدن مکان‌هایی می‌کند که می‌توانند به طور خودکار اقدامات را آغاز کنند. این اتوماسیون‌های بالقوه از نظر دشواری پیاده‌سازی و اثربخشی متفاوت خواهند بود. بدیهی است که آنها باید با مواردی شروع کنند که کمترین تلاش را می طلبند و بیشترین تأثیر را دارند.

پس از ایجاد، اتوماسیون باید حفظ شود و مجدداً در یک آهنگ منظم مورد بازبینی قرار گیرد. اتوماسیون بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای مستند یک شرکت است. مستندات کتبی از محرک ها و اقدامات به جلوگیری از گره خوردن یک آشفتگی ه،ویی در آینده کمک می کند.

درباره پیاده سازی سیستم ها بیشتر بد،د

بخشی از اداره یک شرکت سالم ایجاد و حفظ سیستم های سالم است. در حوزه منابع ما، وکلا می توانند یاد بگیرند که چگونه فرآیندهای خود را مستند کنند، پروژه های خود را مدیریت کنند، و پشته فناوری قانونی خود را بسازند و حفظ کنند. برای شروع به Healthy Systems سر بزنید و برخی از ،مت‌های مربوط به پاد،ت ما را بررسی کنید.

آ،ین به روز رس، در 15 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/law-firm-basic-automations/