لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان ️️ آپدیت 1401

کابوس مسائل حقوقی ممکن است در هر زمانی برای هر کسی به وقوع بپیوندند. این امر به ویژه در جامعه امروز ما صادق است زیرا یک دعوی قضایی، سوء تفاهم، اتهام جنایی، ورشکستگی یا مسئله خانوادگی می تواند آینده امیدوار کننده خانواده ای را از مسیر خارج کند. همه مستحق داشتن وکیلی قوی هستند، و مشاوره با وکیل خوب اصفهان در اسرع وقت کمک خواهد کرد. پس بهترین کار این است که راه ارتباطی وکیل اصفهان را داشته باشید تا بتوانید در صورت مشکل اضطراری یا حتی مشاوره برای یک تصمیم گیری، یک مشاوره حقوقی اولیه با وکیل اصفهان داشته باشید.

  • گاهی ممکن است در خصوص یک وکیل تبلیغات گسترده‌ای صورت بگیرد، چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که همیشه تبلیغات زیاد نشان از این ندارد که به طور حتم آن وکیل، وکیل خوبی است، و در حقیقت نباید معیار انتخاب خود را تبلیغات قرار دهید.
  • ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد.
  • آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند.
  • اما در صورتی که نیاز به راهنمایی و جزئی‌نگری بیشتری دارید، مشورت مستقیم با بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان را فراموش نکنید.

عقد وکالت یک عقد امانی است به این معنا که ید وکیل امانی بوده و باید امانت دار موکل خود حساب شود. به دیگر بیان می توان چنین گفت که رازدار بودن و امانت‌دار بودن یک خصیصه‌ی مهمی است که وکیل باید دارای آن باشد، در حقیقت لازمه‌ی شغل وکالت به حساب می آید. چون همان گونه که سابق بر این بیان نمودیم، زمانی که موکلی به وکیل رجوع و مسئله‌ی حقوقی خود را با وی در میان می گذارد ممکن است رازهای خود و یا اطلاعات محرمانه‌ی مهمی را با او بازگو کند که اگر وکیل این اطلاعات را افشا کند بسیار به ضرر موکل می شود. نتیجتاً موکلین باید دقت کنند که وکیلی را برگزینند که امانت دار خوبی بوده و از بابت فتش نشدن اطلاعات خود اطمینان خاطر داشته باشند.

معرفی کتاب های حقوق

با سلام خدمت کلیه کاربران و بینندگان عزیز این قسمت متداول ترین سوالاتی است که در بین شما عزیزان پرسیده شده است و مشاوران و کارشناسان ما این سوالات را به خوبی جواب داده اند . خوشحالیم که در کنار شما عزیزان هستیم وکیل شیرزاده وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان . همچنین یک وکیل خبره در اصفهان با داشتن خلق و خوی خوب باعث می شود تا مراجعه کنندگانش در هنگام مشاوره، به او اعتماد کنند و تمام مسائل و مشکلات حقوقی و یا خصوصی ترین مسائل را با او در میان بگذارند. یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند. وکیل خوب در اصفهان با بهره مندی از دانش حقوقی خود و با در نظر گرفتن جدیدترین قوانین وضع شده راهنمایی ها و مشاوره های لازم در ارتباط با مشکلات حقوقی موکلین عزیز را در اختیارشان میگذارد. وکیل خوب اصفهان باید برای موکل خود که شخص حقوقی خصوصی است کلیه کارهایی که برای ایجاد تغییرات در ساختار، انحلال شرکت و … لازم است را انجام دهد.

ادرس رسمی وب سایت بانک ها

ولی از این بین از آقای محمد امین شاهنگیان مشاوره گرفتم و ایشون خدا خیرش بده که بدون هیچ چشم داشتی به من مشاوره های عالی در رابطه با مهریه و طلاق دادن. به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه. از اونجایی که دعاوی کیفری و حقوقی ممکنه هزینه‌های گزافی برای شما داشته باشن، پس ضروریه قبل از انتخاب وکیل علاوه بر اطمینان از تخصص و تجربه وکیل از هزینه‌ها و دستمزد های ایشون آگاه باشید. به دلیل شهرت و اعتبار پدر و برادر ، ایشان به همان شغل خانوادگی خود روی آورده و سال های متمادی برای احقاق حق در محاکم حقوقی و کیفری و خانوادگی مشغول به کار می باشند.

• وکیلی خوب است که همانطور که سابق بر این گفتیم صداقت داشته باشد و امنت دار و محرم اسرار موکل خود باشد. یکی دیگر از وظایف وکیل این است که اطلاعات لازم را برای دفاع از موکل خود جمع آوری کرده تا بتواند در محاکم به بهترین نحو از وی دفاع کند. • موکل باید اجرت وکیل را طبق آن چه که در قراردادشان تعیین شده و یا اگر تعیین نشده بود مطابق عرف پرداخت کند. • یکی دیگر از تعهدات وکیلی خوب در برابر موکل این است که اموال و یا مدارکی که موکل در اختیار او گذاشته است را به وی مسترد دارد، به این خاطر که آن چه موکل در اختیار او می گذارد امانت است و به منظور پیش بردن پرونده. با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود. علاوه بر شناختن نقاط ضعف نظریات و استدلا‌های خود، لازم است که به نقاط ضعف نظریات و استدلال‌های طرف مقابل نیز بتواند آگاهی پیدا کند.

دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. وکلا در ازای حق الوکاله ای که دریافت کرده اند تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام می دهند. اما گاهی ممکن است رای دادگاه به نفع موکل نباشد، در این صورت هم وکیل حق الوکاله را دریافت می کند زیرا او تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام داده است. پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد. از سال 1380 شروع به وکالت در زمینه خدمات حقوقی کردم و پس از 3 سال در سال 1383 پروانه وکالت را کسب و به طور رسمی در زمینه حقوقی خدمت رسانی کردم .