لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-آرنا وکیل

برای حل مشکل حقوقی خود مراجعه به یک وکیل کاربلد و مجرب می تواند خیلی کمک کننده باشد. اگر به یک وکیل خانم نیاز دارید می توانید با مراجعه به موسسه حامیان عدالت از بهترین وکلای تهران مشاوره دریافت کنید. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند.

این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند. متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. سلام وقت بخیر لطفا برای دریافت مشاوره با این شماره ۰۲۱۵۴۷۶۴ تماس حاصل فرمایید. داشتن فن بیان قوی و گفتار خوب برای دفاع از حقوق موکل و مدیریت جلسات دادگاه.

ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد. جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد. باید دقت داشت که هر وکیلی توانایی ورود به کلیه پرونده‌های حقوقی را دارد اما بهترین وکیل، وکیلی متخصص در یک حوزه خاص حقوقی است.

بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند. در دیوان عدالت اداری معمولا افراد زیادی در این رابطه مشغول به فعالیت بوده و هر کدام در بخش های متفاوتی مشغول به کار می باشند و وظایف مربوط به خود را دارند. یکی از مهم ترین کارکنان دیوان عدالت اداری قضات می باشند که استخدام و به کار گیری انها بر خلاف سایر کارکنان این سازمان قضائی دارای دشواری های بیشتری می باشد . به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند. این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند .

  • گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.
  • بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد.
  • در مسائل بین زوجین ، معمولا یک وکیل حرفه ای ابتدا با دو طرف صحبت کرده و سعی می کند تا بین آنها صلح و سازش برقرار کند.

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. در حقیقت وکیل کیفری وظیفه دارد در این گونه از موارد، علم و تجربه وتبصره‌های قانونی را مورد استفاده قرارد دهد و از حق موکل خویش دفاع نماید تا در پرونده مورد بررسی، به پیروزی دست یابد. موسسه حقوقی صلح صدرا دارایوکیل خوب در تهران می‌باشد که شما عزیزان با خیال راحت می‌توانید پرونده‌های حقوقی خود را بدون هیچ مشکلی به آن‌ها بسپارید. همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود.

کارن روحانی

در بسیاری از شکایات و دفاعیات دادگستری به دلیل اهمیت بالای آنها از جمله اتهام قتل و جراییم موضوع دادگاه کیفری یک غیر از جرایم مطبوعاتی، حتی این اختیار که شخص به صورت علی حده به دفاع از خود بپردازد نیز سلب می شود و مشارالیه باید حتما وکیل دادگستری معرفی کند (وکیل تعیینی). در صورت عدم استطاعت مالی دادگاه به قید قرعه شخصی از وکلای دادگستری به جانشینی موکل مشخص می کند. هرچند که موکل می تواند برای یک بار وکیل تسخیری را عزل کرده و وکیل دیگری را اتخاذ نماید. نتیجه کار برای تمام افراد مهم است که در این صورت انتخاب بهترین وکیل آسان تر می شود. اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد. افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند.

بهترین وکیل خانم در تهران

فردی است که در کلیه زمینه دعاوی ملکی مانند تنظیم سند رسمی، وقف، سرقفلی، الزام به اخذ پایان کار و قرارداد اجاره و غیره فعالیت دارد و می‌تواند به شما راهکار ارائه دهد. وکیل پایه دادگستری برای دفاع از موکل خود و احقاق حقوق آنان درصورت لزوم باید با طرف درگیر دعوا مذلکره داشته باشد و تمام تلاش خود را برای صرف هزینه کمتر از جانب موکل بنماید. دیگر وظیفه وکیل خوب پایه یک دادگستری، اطلاع رسانی و ابلاغ هر حکم یا انجام هر مرحله در روند پیگیری پرونده به موکل خود می‌باشد. ، درصد مجله خبری وکیل موفقیت‌های او در پرونده‌های قبلی، پیگیرهای مستمر و پشتکار مورد نیاز وکیل کیفری، کیفیت کاری وی و… حتما توجه کافی داشته باشید و سپس به انتخاب یک وکیل مناسب کیفری برای پرونده خود دست بزنید تا با موفقیت، این پرونده را پشت سر بگذارید. بر مبنای قانون اساسی، وقتی یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود قرار می‌دهد، در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود.

شماره تلفن وکیل دادگستری در تهران

موسسه حقوقی صلح صدرا متشکل از بهترین وکیل پایه یک در تهران می باشد. در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید. همیشه نیازمند یک وکیل خوب در تهران برای حل مسایل حقوقی خود هستید. و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد.